I 11 met stuurstandrijtuig

Gestart door tom007, 19 december 2007, 09:21:49 AM

Jurgen

Voor de duidelijkheid: dit zijn slechts de laatste prototypes!

Ze zijn dus nog niet uitgeleverd.

Een blauw kadertje betekent "laatste prototypes" volgens de website van LS.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

@ binco: ik zie geen telecomwagen..
@ jurgen: ik weet het, maar ik ben al blij met laatste prototypes.. heel het i11 verhaal begon stilletjesaan een vrij hoog Loch Ness gehalte te krijgen vind ik (iedereen spreekt erover maar...). maar ze bestaan dus ECHT!

Soit: ik vind wel dat ze er fantastisch uitzien. Niet? De ramen lijken me ook minder donker dan in de eerste uitgave.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

dgrr57

citaat:
Geplaatst door itchy

@ binco: ik zie geen telecomwagen..


HIER [;)]
citaat:

@ jurgen: ik weet het, maar ik ben al blij met laatste prototypes.. heel het i11 verhaal begon stilletjesaan een vrij hoog Loch Ness gehalte te krijgen vind ik (iedereen spreekt erover maar...). maar ze bestaan dus ECHT!

Soit: ik vind wel dat ze er fantastisch uitzien. Niet? De ramen lijken me ook minder donker dan in de eerste uitgave.


Kleur van de ramen kun je langs twee kanten bekijken :
  • kleur was niet goed bij de oudere versies ... of ...
  • LSM wil zo veel mogelijk rijtuigen verkopen. Iedereen wil toch stamen met eenzelfde kleur, nee [?]

ERVIN

Ze zien er idd h??l goed uit , all?? gaat er dan toch schot in de zaak komen??[:p]

Jurgen

Natuurlijk zien ze er fantastisch uit. Ik heb ze in Dortmund in het echt gezien en ze zijn prachtig.

Afin, ik gok tegen de zomer. Als er niets misloopt natuurlijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door itchy

@ binco: ik zie geen telecomwagen..


HIER [;)]


Ik bedoelde op de site van LS...
In Genk was vorig jaar al -dacht ik- een ongeschilderd prototype van de stuurstand te zien. Een half jaar om er wat verf op te zetten... [}:)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

Volgens de productielijst die Het Spoor op zijn site heeft staan zullen er 3 sets met I11-rijtuigen in de winkels liggen in juni. E?ntje daarvan zal het stuurstandrijtuig bevatten.

Ik ben alvast benieuwd. Haal de portemonnee al maar boven. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Volgens de productielijst die Het Spoor op zijn site heeft staan zullen er 3 sets met I11-rijtuigen in de winkels liggen in juni. E?ntje daarvan zal het stuurstandrijtuig bevatten.

Ik ben alvast benieuwd. Haal de portemonnee al maar boven. [:D]



Ik ben vooral benieuwd of men zich nu weer aan deze lijst gaat houden. Tot nu toe was die lijst namelijk altijd ene goede indicatie wanneer het w?rkelijk uitgeleverd ging worden, totdat maart/april kwam en er vrijwel niks gebeurde... nu is er de laatste dagen ineens een hoop geleverd, mei is blijkbaar overgeslagen en hopelijk pakken ze de draad nu weer op.

Binco

Hallo,

Ik had eens een vraag ivm de oudere reeks I11 rijtuigen van ls/heris.
Die ruiten, zijn die van zwarte plastiek of zijn ze wel doorzichtig maar zo donker gemaakt dat je het bijna niet ziet.(misschien detailfoto van de ramen?)

Het is om te weten of het mooi gaat zijn als je een trein maakt die bestaat uit de oude en de nieuwe rijtuigen te samen.
[:)]

ERVIN

Of het mooi gaat zijn als je de twee gaat combineren weet ik niet , maar ik denk ( vrees) toch dat je het verschil gaat zien??

itchy

Ik denk dat de draaistellen ook beter gedetailleerd zijn in de nieuwe versie (afgaand op de proto-foto op de LS site toch).
citaat:
Geplaatst door Binco

Hallo,

Ik had eens een vraag ivm de oudere reeks I11 rijtuigen van ls/heris.
Die ruiten, zijn die van zwarte plastiek of zijn ze wel doorzichtig maar zo donker gemaakt dat je het bijna niet ziet.(misschien detailfoto van de ramen?)

Het is om te weten of het mooi gaat zijn als je een trein maakt die bestaat uit de oude en de nieuwe rijtuigen te samen.
[:)]


Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

chef garde

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Of het mooi gaat zijn als je de twee gaat combineren weet ik niet , maar ik denk ( vrees) toch dat je het verschil gaat zien??

Verschillen zullen er wellicht zijn, we staan intussen weer enkele jaren verder, en de technologie staat niet stil (enkel de productie en verdeling bij LSM wel [:D][;)]).  Mijn "oude" I11'en verkoop ik niet, het wordt dus (ooit...) een mix van de verschillende versies.  En eens hij rijdt zal ik die verschillen niet meer zien ....

itchy

Zeker niet als je weet dat die i11'en tegen 200 km/h mogen bollen [:D]
citaat:
Geplaatst door chef garde
En eens hij rijdt zal ik die verschillen niet meer zien ....

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

conducteur

Dan mag je wel niet stoppen in het station...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

the_gold

Volgens mij zijn ze geariveerd..