Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

I 11 met stuurstandrijtuig

Gestart door tom007, 19 december 2007, 09:21:49 AM

Jurgen

Ligt hier nog iemand wakker van ofzo?
Ze zijn weer eens overtijd. Ik denk dat er nog geen enkel model volgens schema uitgeleverd geweest is.

Men zit dikwijls op de kap van M?rklin omdat ze te laat zijn met een model, maar van andere fabrikanten hoor je nooit iemand klagen.
En groot, klein, dik of dun speelt geen rol. Met een goed opgesteld schema en een beetje inzicht kan je jezelf perfect aan leveringsdata houden. Onvoorziene omstandigheden kunnen gebeuren, maar niet bij elk model h?. [:(!]
Zo, dat is ook weer gezegd. 'k Ben weer een maand of 4 rustig. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

wisselstromer

iemand moest het zeggen
ik ben het volkomen met u eens jurgen

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

nu LS-models is echt nog een stuk knapper dan Marklin, in het uitstellen van de uitlevering, dat is duidelijk [:)]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

Ach, zolang LSM zulke prachtige modellen blijft maken maakt het voor mij helemaal niet uit als een model twee jaar vertraging heeft. Dan koop ik ondertussen wel iets anders. Zolang het maar komt ...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Amaai dat ziet er al h??l goed uit, ook die autotransportwagons staan op mijn verlanglijstje.

En nu maar hopen dat de I11 stuurstand gelijktijdig gaat uitkomen met de gewone I11en , want daar moet ik er ook nog een hele sleep van hebben.

Mr-tsjoektsjoek

Prachtige modellen zo te zien, en wat een detail !

Nu, die I11-en zijn mijn Tp niet, maar op het volgende blad staat het type F van de CIWL, [:p][:p][:p][:p][:p] en dat is wel mijn ding.
Voor een internationale achter mijn type 12 ! [:p]

Anarchy


Greg

Ziet er allemaal zeer mooi uit[:)]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

M4m

Het mag er dan mooi uitzien, maar de prijs vind ik er toch een beetje over. (de prijs vind je op de website van een gekende winkel)
Waarschijnlijk zullen de reizigers op mijn perron wat langer moeten wachten tot ze met twee rijtuigen meer kunnen kiezen of ze boven of beneden plaats nemen in de trein en aan een veel goedkoper tarief.
maw; de kans dat er hier enkel M6 gaat komen en geen I11 is zeer groot.
Mijn modelspoorweg moet ook een beetje rendabel blijven, en de prijs van deze I11 vind de bestuursraad een beetje veel van het goede voor drie rijtuigen. Er word overwogen om een extra set M1 rijtuigen aan te schaffen aan het zelfde bedrag; alleen weten we niet juist hoeveel rijtuigen we voor hetzelfde bedrag gaan krijgen (wie rekent eens uit?)
[:(!][V]
Spoorse groeten, Peter

ERVIN

Ik heb ondertussen de I11 set met stuurstand en de M6 set met stuurstand besteld.
Van de I11 set zijn het dus twee rijtuigen + stuurstand, daar zullen dan nog 3 rijtuigen moeten bijgekocht worden, evenals van de M6 set, hier zal ik nog ??n rijtuig extra moeten bijkopen , bedoeling is dat er met stammen van 6 rijtuigen gereden wordt.

Mijn reizigers zullen blij zijn , evenals de beheerder van Mol-Cargo.[;)]

itchy

Erwin, de set met 3 gewone I11'en is eind maart ook al verkrijgbaar hoor... je kan dus een sleep van 1 Bdx + 4 B + 1 A samenstellen.  Ik ga zelf de boot nog even afhouden voor de M6'en van Classix, wil ze eerst eens zien.
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik heb ondertussen de I11 set met stuurstand en de M6 set met stuurstand besteld.
Van de I11 set zijn het dus twee rijtuigen + stuurstand, daar zullen dan nog 3 rijtuigen moeten bijgekocht worden, evenals van de M6 set, hier zal ik nog ??n rijtuig extra moeten bijkopen , bedoeling is dat er met stammen van 6 rijtuigen gereden wordt.
Mijn reizigers zullen blij zijn , evenals de beheerder van Mol-Cargo.[;)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Binco

zijn er eigenlijk al foto's van de rijtuigen in model?
het valt mij op dat de winkels telkens foto's gebruiken van grootbedrijf[:(].

?

itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Binco

oeizz
we zijn een beetje dubbel bezig denk ik ... [xx(]
-> in het draadje "LSM B-telecom wagen " staat net hetzelfde ...
[:D][:D][:D]