Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Roco reeks 20

Gestart door Stefke, 20 april 2007, 23:19:40 PM

doomslu

Volgens de site van tufken betreft het hier een beperkte serie.

In ieder geval, beperkte serie of exclusieve uitvoering, ik ben daar allergisch aan. [xx(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tufken

citaat:
Geplaatst door doomslu

Volgens de site van tufken betreft het hier een beperkte serie.

In ieder geval, beperkte serie of exclusieve uitvoering, ik ben daar allergisch aan. [xx(]

Beste Luc,

Zo staat het hiet toch op onze gegevens van Roco, je kan die ook niet terugvinden bij Roco op hen website.

groetjes

Tuferken
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

doomslu

Tufken, ik geloof je wel hoor. [;)] Vandaar dat ik jou als refentie meegaf, omdat ik weet dat jij steeds heel goed ge?nformeerd bent.

Maar, vergeef me, ik krijg de kriebels van die speciale reeksen en versies die enkel maar meer geld kosten. En daar kan jij uiteraard NIETS aan doen. Mijn reaktie was dus uitsluitend naar de fabrikanten gericht. En ze doen daar blijkbaar allemaal graag aan mee.

Wat ik wou zeggen is dat ik van een model verwacht dat het tegen een aanvaardbare prijs gedurende een voldoende lange periode beschikbaar is, zodat ik mijn uitgaven wat kan spreiden.
Ik ben zeker dat ik niet alleen ben.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

55erke

Hoy
Heeft die 2002 geen sound?
en zijn de lichten dezelfde kleur als bij de 2024 , 2025?
groeten
Johan

Tom

Ben je zeker dat het een exclusieve versie is, zou het niet kunnen dat je wisselt met de blauwe versie met trapezium voor Olaerts en Van Biervliet?
Tom

loebaske

Doomslu, ik ben 200% met jou eens [;)]

krispy

HOI MANNEN,

Ik denk niet dat de 2002 (groen) een exclusieve versie is , mischien wel een beperkte in aantal , maar heb hem gisteren bij verschillende handelaren op de beurs in woluwe zien liggen ( Er zijn wel nogal grote prijsverschillen van handelaar tot handelaar  , de DC versie heb ik van 163 tot 185 euro zien liggen , naar AC versie heb ik niet gekeken , maw goed uitkijken vooraleer men koopt is de boodschap )

MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

loebaske

Dat wordt dus uit kijken geblazen, want ten slotte is elke ? een euro[:)] en bij tufken is het 169? dus een goede prijs, reken er ook de service bij die je van Patrick krijgt[;)]

Fretbol

Hallo,

Ik heb onlangs een oude versie van de Roco type 20 op de kop kunnen tikken. Het gaat hier om de blauwe versie met het nr 2018 in 3-rail uitvoering ( catalogusnr 43974 ).

Nu is mijn vraag of er verschillen zijn tussen de kap van het oude, blauwe model en de nieuwe groene en gele modellen die onlangs heruitgebracht zijn? ( ik denk dan bijvoorbeeld aan de lichtgeleiders of de ruimte die nodig is voor de decoder en de eventuele luidspreker )

Ik zit er namelijk aan te denken om een nieuwe groene of gele loc aan te schaffen en de kap te verwisselen zodat ik een nieuwe digitale versie met sound heb met de oude blauwe kap.

Kan iemand eventueel een foto maken van de binnenkant van de nieuwe kap? Of heeft iemand reeds een kap verwisseld van deze modellen?

Alvast bedankt,

Anthony [;)]

eddy

dag Anthony,
ik heb 2 maal de oude blauwe versie en ook de recente gele versie.Het verschil is dat in de oude versie gewerkt word met lichtgeleiders en in de nieuwe versie is er een printplaatje voorzien met ledjes.Ook in nieuwe versie is de motor dunner.Maar in de oude heb ik ook een decoder aangesloten en daar was plaats zat voor.Ik heb de kappen is verwisseld en dat lukt.
groeten Eddy

eddy

Anthony,als u wil dan stuur ik wel eens foto's door van de kappen en binnenzicht van de loks.Graag U email adres dan .
vriendelijke groeten Eddy

Fretbol

citaat:
Geplaatst door eddy

Anthony,als u wil dan stuur ik wel eens foto's door van de kappen en binnenzicht van de loks.Graag U email adres dan .

Bedankt Eddy, dat zou alvast een grote hulp zijn [:)]

Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn email adres. ( Het mail icoontje boven mijn posts werkt waarschijnlijk ook wel )

Mvg,

Anthony [;)]

DelticPower

Gezien bij mijn treinenwinkel, de ROCO 62460 ofwel de reeks 2024 DC
voor 99,50. Haast is geboden, er waren nog slechts twee stuks.

Voor het adres even een mailtje, vermits ik vorige keer de link geplaatst had en de belgische leveranciers meteen reageerden.
Groeten van Jan

eddy

Anthony de fotos zijn doorgestuurd

Fretbol

citaat:
Geplaatst door eddy

Anthony de fotos zijn doorgestuurd

Ik heb de fotos goed ontvangen Eddy,
nogmaals bedankt voor de hulp en de nuttige tips [:D]

Anthony [;)]