Roco reeks 20

Gestart door Stefke, 20 april 2007, 23:19:40 PM

treinliefde

#45
nee en nu weten we zeker niet wie je sponsort

nohab

#46
Ik heb geen sponsor, ga naar woluwe en u zal het wel zien, 95 ?, vast en zeker, bye

Anarchy

#47
Dat is dan toch promotieprijs? [:D] En DC analoog?

cgraaf

#48
Het kan nog gekker hoor...
Afgelopen zaterdag de gele 2024 (DC) gezien voor 79,50 Euro (Modelspoordagen Nederland).

Hij was snel weg! Nu staat ie al bijna in de vitrinekast.

 

boke

#49
Gisteren heeft mijn schoonvader loc 2024 gekocht aan 67,50 ?. [:D] Nieuw welteverstaan... Moet je er dan van verschieten dat mensen het gevoel krijgen dat het geld uit hun zakken geklopt wordt als je deze loc meer dan 150 ? betaald hebt? [}:)]
En dan maar klagen dat er weinig jeugd is die aangestoken wordt door het modelbouwvirus... [:I]

Anarchy

#50
citaat:
Geplaatst door boke

Gisteren heeft mijn schoonvader loc 2024 gekocht aan 67,50 ?. [:D] Nieuw welteverstaan... Moet je er dan van verschieten dat mensen het gevoel krijgen dat het geld uit hun zakken geklopt wordt als je deze loc meer dan 150 ? betaald hebt? [}:)]
En dan maar klagen dat er weinig jeugd is die aangestoken wordt door het modelbouwvirus... [:I]



Was dat bij Olaerts? Indien ja, is dat een promoprijs voor zijn opendeurdag of een blijvende prijs?

boke

#51
Anarchy... Ik stuur je een PM!

boke

#52
Heb je mijn pm ontvangen Anarchy? Want ik zit momenteel op 't werk en weet niet zeker of mijn mail vertrokken is vanuit mijn mailadres op 't werk of vanuit mijn persoonlijke mailbox... [:I]


Anarchy

#53
citaat:
Geplaatst door boke

Heb je mijn pm ontvangen Anarchy? Want ik zit momenteel op 't werk en weet niet zeker of mijn mail vertrokken is vanuit mijn mailadres op 't werk of vanuit mijn persoonlijke mailbox... [:I]





Ja hoor, is aangekomen [:)]

ronny-vdv

#54
citaat:
Geplaatst door boke

Heb je mijn pm ontvangen Anarchy? Want ik zit momenteel op 't werk en weet niet zeker of mijn mail vertrokken is vanuit mijn mailadres op 't werk of vanuit mijn persoonlijke mailbox... [:I]



Boke,

Dit wil ik ook wel eens weten.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

nohab

#55
Nu 75 ? voor een ROCO 20, en beide 2024 + 2025 voor 135 ?

boke

#56
Inderdaad... Nooit gezien zo'n hoeveel van dezelfde locs: een pallet vol [:D][:D][:D]! Ik heb ooit in een ander draadje geschreven om een loc dubbel aan te kopen als plukloc voor defecten, dit naar aanleiding van het moeilijk leverbaar zijn van onderdeeltjes! Als je 't mij vraag: bij zo'n acties lijkt me dit een geschikt moment! [:I]

wisselstromer

#57
jammer dat het alleen DC loks zijn
een ac lok aan die prijs zou ook mooi zijn
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

LockyLuke

#58
ja, alleen DC loks
het is een overstock van een 800 locs die ze dumpten voor een 50 euro in Duitsland en Nederland
als ze na een tijdje een partij staan hebben dumpen ze de artikelen om zo ervan af te geraken. zie maar naar de bolle neusen, die zijn nu ook aan de helft van de prijs te koop (en zelfs lager)
korte termijn visie van de fabrikanten [?]
 

loebaske

#59
Dat misschien ook....maar in ieder geval men koopt rapper meer voor minder geld, en tenslotte heeft de grote baas van Roco de oorlog verklaard aan alle fabrikanten...zou die oorlog nu al bezig zijn....