Roco reeks 20

Gestart door Stefke, 20 april 2007, 23:19:40 PM

janjozef

#60
citaat:
tenslotte heeft de grote baas van Roco de oorlog verklaard aan alle fabrikanten...zou die oorlog nu al bezig zijn....


dat is dan een grote dommerik

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

#61
Ach, laat ze maar oorlog voeren.
Zolang ze niet failliet gaan kunnen de klanten (wij dus) er alleen maar beter van worden.
Ik wacht wel nog steeds op de eerste AC-modellen die aan zo'n lage prijzen verkocht worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

#62
sorry dat is een kortzichtige houding, bij een oorlog vallen nml altijd slachtoffers, en uiteindelijk blijven slechts enkel producenten over,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

#63
ik denk dat die lage prijs niks te maken heeft met een eventuele 'oorlog' tussen de verschillende producenten
olaerts heeft gewoon 1 of meerdere paletten van die lok gekocht en dan is het niet meer dan normaal dat dit an lagere prijzen kan verkocht worden
de aankoopprijs voor 1 lok zal altijd veel duurder zijn dan voor 100 of meer
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Hannelore

#64
Ja ik ben ook nog aan het wachten op een AC versie en dan nog liefst in blauwe livrei met gele streep( ik heb wel een omgebouwde gelijkstroom)
 

Ludwig

#65
citaat:
Geplaatst door Hannelore

Ja ik ben ook nog aan het wachten op een AC versie en dan nog liefst in blauwe livrei met gele streep( ik heb wel een omgebouwde gelijkstroom)



Ik vrees dat het bij deze ene stunt zal blijven.
Al doet zo'n lage prijs een mens zich afvragen of we niet teveel aan het betalen zijn voor onze modeltreinen.
Ik bedoel maar, als het dan toch voor zo'n lage prijs kan verhandeld worden waarom moet alles dan altijd zo duur zijn?
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Peter

#66
Verkopen aan dumping prijzen is de normaalste zaak ter wereld.
Als je van een bepaald produkt te veel in stock hebt verkoop je het als producent met een zeer kleine winstmarge, omdat stockagekosten veel geld kosten (gebouw, energie, personeel enz.)
De winkeliers doen meestal hetzelfde omdat de kopers meestal niet enkel het produkt aan dumpingprijs kopen, maar ook andere zaken, die dan wel aan normale prijs staan.Want de klant redeneert meestal "ik bespaar ...op dit stuk, dan kan ik ook nog ...kopen. In feite wint iedereen erbij, behalve de belastingen uiteraard.
Natuurlijk kan een producent niet alles aan zo'n lage prijs verkopen want dan wordt de winstmarge veel te klein.
Het zou wel fijn zijn als alles zo goedkoop zijn.[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

boke

#67
Ik ben toch ook van oordeel, dat gunstige prijzen meer doet kopen... Een loc met een prijs tussen de 50 en 100 ? zal zeker meer kopers hebben dan eentje van 300 ?. Zeker bij beginners en jeugd. Ook het regelmatig beschikbaar zijn doet kopen op een moment dat je geldbeugel het toelaat. Denk je dat er geld kan verdient worden als ik 200 ? beschikbaar heb maar de modelbouwfabrikant heeft de loc niet? Als er dan zo'n aanbieding is, weet ik wel wat ik doe met mijn geld! [:D] Of anders gezegd: op mijn baan verschijnen een paar 20'ers en geen enkele 21'er! [;)]

bollen neus

#68
Dus heb ik tweemaal geluk ik koop een "goedkoop" model en maak er een "??nmalig exclusief" model van, en ik heb het nu niet over deze 20-er, dat maakt misschien het verschil?[:)][:D]

Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.

boke

#69
Ja, Eric... wat moet ik over uw modellen zeggen? [?] Stuk voor stuk locs uit de massaproduktie waarvan jij unieke pareltjes maakt. [:I] Daar een waarde op plakken kan ik niet... En volgens mij ook alleen maar mogelijk met locs die een schappelijke prijs hebben en regelmatig, voldoende lang verkrijgbaar zijn! [:I]

bollen neus

#70
Bedankt Boke , dit is alles wat ik te vertellen had over dit draadje.[:)]Trouwens mijn locomotieven allemaal in Duitsland aangekocht, scheelt bijna de helft zoals eerder hier vermeld.
[:)]
Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.

ronny-vdv

#71
Kan je nog aan een 2025 geraken aan die prijs ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Ludwig

#72
citaat:
Geplaatst door bollen neus

Bedankt Boke , dit is alles wat ik te vertellen had over dit draadje.[:)] Trouwens mijn locomotieven allemaal in Duitsland aangekocht, scheelt bijna de helft zoals eerder hier vermeld.[:)]
Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.



Bijna de helft !!!????[:0]
Die winkels zou ik wel willen kennen.
Zou je die via pm mij kunnen bezorgen ??[:)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

treinliefde

#73
citaat:
Geplaatst door bollen neus

Bedankt Boke , dit is alles wat ik te vertellen had over dit draadje.[:)]Trouwens mijn locomotieven allemaal in Duitsland aangekocht, scheelt bijna de helft zoals eerder hier vermeld.
[:)]
Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.



Hallo Eric,

Die mag je naar mij ook doorsturen, dan zeg ik direct al mijn bestellingen hier op.

't is dom om meer te betalen.

We kunnen er een lijstje van maken.

bollen neus

#74
@ Treinliefde, kan je moeilijk een mail versturen, ik vind geen mail adres op uw profiel en trouwens dit draadje gaat over TYPE 20 van Roco en niet over mijn goedkope aankopen nietwaar?[?]

Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.