Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

Steam.N

eerst de voordeur er in, dan versterkingen tegen de voorgevel om vervorming te vermijden, dan de zijkant dichtmaken ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Citaat van: Steam.N op 31 juli 2016, 22:24:41 PM
eerst de voordeur er in, dan versterkingen tegen de voorgevel om vervorming te vermijden, dan de zijkant dichtmaken ...

Zie net dat het ook al twee keer in je uitleg stond... :-[  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Steam.N

Door omstandigheden bijna twee maanden modelbouw-stop ondergaan ...

Gsteren het baantje terug van zolder gehaald en terug opgesteld.
Natuurlijk heb ik nogal wat in de haren gekrabd, multimeter gebruikt, geloste soldeerpunten hersteld, ...

en eindelijk draaien deze avond de locjes alweer hun rondjes, en is de hemel terug verlicht  :)
Morgen en overmorgen ga ik links en rechts nog wat bijwerken ...
Maar ik ben blij dat ik NEEB terug aan de praat heb !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Citaat van: Steam.N op 20 september 2016, 22:25:15 PM
Maar ik ben blij dat ik NEEB terug aan de praat heb !

Dan kunnen wij er weer van genieten Jean!

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Tof! Ga je nog verder bouwen aan NEEB, of wordt de baan klaargestoomd voor een expo?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Voorlopig is het de baan klaarstomen voor de expo, Michiel.
Ik heb nog heel wat puntjes om de baan te verbeteren, en was oorspronkelijk (enkele jaartjes geleden) van plan enkele extentie-modules te bouwen.
Door omstandigheden lag ik twee maanden stil, dus die verbeteringspuntjes zijn er spijtig genoeg nog niet van gekomen.
Wie weet ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Citaat van: Steam.N op 21 september 2016, 07:38:52 AM
Wie weet ...
Aan de snelheid waarmee het bij jou meestal vooruit gaat...

Steam.N

Behalve de laatste twee maanden ...  :-\
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

59erke

'k zal dat baantje toch eens moeten komen bekijken in real life  ;)

Misschien dat het mij lukt om naar oostende te komen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Geert

Gaat dit baantje nog ooit ergens te zien zijn?  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Steam.N

Oeps ...
Foutje tijdens het verhuizen van mijn foto's, waardoor hier een nieuw bericht verschijnt ...

Nog 123 bladzijden te doen ...
Waarom heb ik indertijd zoveel foto's geplaatst ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

omdat je ons wou laten genieten...
succes

PietB

Citaat van: Steam.N op 20 oktober 2017, 14:16:38 PM
Waarom heb ik indertijd zoveel foto's geplaatst ...
Gewoon omdat het leuk is je vorderingen te laten zien.
En omdat je op die momenten ff niks anders te doen had, vermoed ik. (Geintje Jean)
grt Piet.

Kautenbach

Gewoon showen op een expo, Jean. Dan kan iedereen zelf foto's maken  ;D ;)