De 6de minibaantjeswedstrijd (2018)

Gestart door Michiel, 17 oktober 2016, 11:13:27 AM

Ronald


doomslu

Citaat van: Ronald op 29 april 2017, 13:12:10 PM
Reglementen doorgelezen, Luc. Zeker geïnteresseerd. 2 Mei start de inschrijving, wanneer mag je dan hier beginnen met het project?
Nu!

De reden dat het op 2 mei start: dan ben ik terug thuis en kan ik het formulier online zetten. :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald


modeltreinbart

Nog niet ingeschreven maar de lijnen zijn al grosso modo uit getekend en ben al begonnen met de bouw. Alleen nog enkele sporen bij kopen maar dat zal voor volgend weekend zijn.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Maar als ik zie dat Rik al twijfelt om mee te doen dan hou ik mijn hart al vast want dan is de winnaar al bekend vrees ik.
Rik dit is zeker niet beledigend bedoeld maar ik weet wat je allemaal uit je hoed kan toveren en dat er alvast nog meer inzit.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007

De prijzen worden aan de meet verdeeld Bart.

Je mag nog zo'n goede modelbouwer zijn, deadlines en tegenslagen hebben we allemaal en dit is voor een minibaantje niet anders.
Inschrijven is een ding, de vrijdag voor MSM expo met een baantje komen is nog een ander paar mouwen...

Alles succes zou ik zeggen.


marctje

Meedoen is belangrijker dan winnen en kan soms tot onverwachte resultaten leiden. Kijk naar mij: minibaantjes 2016, meegedaan met mijn allereerste eigen project, 10 plaats gekregen van de jury maar zelf trots dat ik het gehaald heb. Leuke contacten opgebouwd die nadien op Ontrax nog eens boven tafel werden gehaald en door een beetje lobbyen een uitnodiging om met het projectje naar de NMRA convention te komen gehouden in Derby Engeland in oktober van dit jaar. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en zouden je niet weerhouden om mee te doen volgend jaar. Mijn planning is in orde, nu eerst de lok testen (is ook al in de planning) en dan bouwen in een voor mij gehele nieuwe schaal nml. G schaal,  dus veel zelfbouw (ook nieuw voor mij) en dat op 7500 vierkante cm, ik ben echt rijp om bij Gerolf in behandeling te gaan. ;D
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Val-Rikard

Citaat van: modeltreinbart op 30 april 2017, 11:44:58 AM
Maar als ik zie dat Rik al twijfelt om mee te doen dan hou ik mijn hart al vast want dan is de winnaar al bekend vrees ik.
Rik dit is zeker niet beledigend bedoeld maar ik weet wat je allemaal uit je hoed kan toveren en dat er alvast nog meer inzit.

Ik kan ook even goed de bal mis slaan. Ik wist destijds ook niet zeker of een dubbeldek draaischijf wel in goede aard zou vallen.
Ik denk als de sfeer en uitstraling goed zit dat er dan veel mogelijk is, zelf al oogt het niet reëel of is het wat minder goed afgewerkt.

Groet, Rik

Ronald

Zo is het maar net Rik. iedereen maakt kans ;)

doomslu

Citaat van: Ronald op 01 mei 2017, 13:44:34 PM
Zo is het maar net Rik. iedereen maakt kans ;)
Ik zou zelfs durven zeggen: iedereen is zeker van een leuk weekend met veel belangstellenden.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

Op welk niveau je ook werkt (het moet natuurlijk afgewerkt en presenteer baar zijn) je moet vooral zelf tevreden zijn met het resultaa.t Durven proberen en ermee naar buiten komen is de boodschap.
Zo zal je veel plezier beleven aan de hobby en zeker op de beurs zelf.

Steam.N

Citaat van: doomslu op 01 mei 2017, 19:43:53 PM
Citaat van: Ronald op 01 mei 2017, 13:44:34 PM
Zo is het maar net Rik. iedereen maakt kans ;)
Ik zou zelfs durven zeggen: iedereen is zeker van een leuk weekend met veel belangstellenden.  ;)

Ben ik volmondig mee akkoord.  Super-weekend (in 2014).
Mocht het me voor het ogenblik privé wat beter lopen, zou ik zéker meedoen. 
Spijtig genoeg lijkt 2018 me voor mijn eigen deelname niet realistisch, maar je weet nooit ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Ik ben ook op iets aan het broeden. Hopelijk gaat het ook uitkomen.  ;D

Doornroosje

Hier ook heel veel zin om eindelijk met iets te komen. Plannen genoeg, nu nog tijd en toewijding... (en durf!).

SuSke

Misschien het ontwerp van het thuisbaantje (een minibaantje dat iets te groot is) aanpassen en me ook eens inschrijven.
We gaan het nakijken  ;) 8)
Maar eerst nog een fragmentje voot de eigen tentoonstelling  ::) ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.