Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

Steam.N

Zou het om de derde laatste foto kunnen gaan?
Daar zitten wat zwarte plekken ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Gelijk maar wat gedaan aan de te felle vorjahrswiese of hoe dat ook mag heten..even met de knikkerbus desert er overheen. Ondertussen wat geballast en ander grondspul toegevoegd. Gebruik voor de ballast chinchillazand en een zakkie uit de dierenwinkel  :) voor het zandachtige voegmiddel in zandgrijs en beige..
alles is nog wat nat dus wat donkerder van kleur...

Tevens wat van die meuk op de zandweg....

Terwijl deze meuk staat te drogen ben ik een beetje aan het begroenen gegaan in het stukkie achter Kirk's. Heb op OntraXs een aantal boompies van Jos (Grove Den) gekregen en moest hiervoor nog een mooi plekkie zien te vinden....

Moet er nog wat meer grasjes en andere lage begroeiing aan toevoegen....

Martin Welberg

Vandaag dus even wat anders, had het idee dat het machinehuis en de schoorsteen hier een beetje verstopt links in de hoek uitgevoerd moest worden in baksteen...

deze dus

dus maar wat van die blauwe gamma junk gepakt en maar eens aan het snijden gegaan...

moet nog wel wat oefenen  ;D

Martin Welberg

Heb nog effe wat groen spul achter Kirk's neer gepleurd

doomslu

Mooie wildernis!

Misschien heb je dat hier al geschreven, zoniet vertel eens welke materialen je hiervoor gebruikt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

't gaat blijkbaar goed vooruit! En dat het mooi is (zal zijn) is nu al overduidelijk...

Martin Welberg

Dank U heren. Materialen die ik gebruik zijn allen uit de range van Polak varierend van de grasfibers,purex strooimaterialen en voor bomen hun blad. Qua natuurlijke kleuren heb ik een voorliefde voor dit merk. Bomen zijn van Jos Geurts (Grove Den) die er mij op OntraXs toch een groot aantal achterliet, een geschenk waar ik erg blij mee ben..struikjes en kleiner spul eigen kweek. Waarbij ik veel van het strooimateriaal wat als residu achterblijf er her en der weer tussen plak. Gebruik daarin ook af en toe wat Woodland Scenics fine turf..
Als je meer vragen hebt Luc, stel ze maar en ik zal kijken of ik ze naar eer en geweten kan beantwoorden..

ysbeer

citaat:
Geplaatst door ERVIN

H??l erg mooi , ik denk dat ik mij ook maar eens ga inschrijven in de kunstacademie.[;)]

Moet je wel eerst kunstenmaker worden.[:)][:)]
wim

Martin Welberg

Zo maar eens een module naar de zolder verplaatst, werkt iets relaxter aan dat kleine spul. Steunmuren erin tunnelportaal....

En dan nog een vraagje, zou er gras en ander onkruid groeien onder een hut op palen ???

zou om deze bv gaan, wel makkelijk omdat te doen voordat het dek erop komt....

doomslu

Ik denk niet dat er veel zal groeien daaronder.
Voor mij lijkt het prima zo.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

hoi Martin,

Erg mooi aan het worden, middenonder idd niet, wel erg donkere bodem maken, volgens mij wel brandnetels, bramenstruiken enzo langs de randen, en ratten en muizen..

Evan weet die wel te vinden[;)]

Dirky

geen zon en geen regen is meestal geen groen... is dus best OK zoals het nu is! Mooi!

Martin Welberg

Dank jullie !
Pff een latertje vanavond / nacht in m'n spuitcabine met de deadline voor het kassie op vrijdag. Kan alleen niet gelijk pitten als ik uit de WP kom dus maar een uurtje aan het frobelen geweest, de fundamenten voor het eerste pandje, klein veranda achtig stukkie, trap moet nog gebouwd worden...

en met het nemen van de foto's werkend onder een enkele spot heb ik gelijk m'n zon....en de gras en onkruid lijn  :)

Martin Welberg

[|)] Weer tot 22.30 in de spuitcabine vertoeft, ach nog een dag en eentje monteren en ik kan weer een paar eurootjes uitgeven..nog wel effe een paar snelle foamboard mock-ups in elkaar geknoeid om te kijken of de pandjes zoals ik ze in m'n gedachten had ook qua daklijnen enzo gaan werken ..

Die met het valse front wordt een winkeltje in weet ik wat, suggesties zijn welkom, de rest woonhuizen voor kreeftenvissers...

Kautenbach

mooi mooi mooi, en suggesties[?], treinenwinkel[^] (totaal onverantwoord maar wel geinig) whiskey shop/drug store[:p], lingerie shop[:I] [:X]