Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Reeks 55 B-Models

Gestart door ERVIN, 01 oktober 2010, 13:03:10 PM

Alex

Zo! dat is indrukwekkend. Helemaal de spijker op z'n kop! [:p]
Nu wachten op een mailtje!

Alex

ERVIN

Ik heb van mijn huisleverancier ondertussen een mailtje gehad , waarvoor dank.[;)]

De sound-versie ligt klaar voor mij , nu nog tijd vinden om hem te gaan halen.[:p]

D_Loc

Hij ziet er inderdaad prachtig uit[:p] maar in de sound video mis ik wat bij het geluid, namelijk het typische janken wat veroorzaakt wordt door de ventilatoren wat nu juist die karakteristieke 55/1800 sound veroorzaakt. Zit dit er inderdaad niet in of is dit aan te roepen via een functie toets? Het geluid loopt overigens wel erg mooi moet ik zeggen! De toeters klinken ook zeer goed.
Zit er in de Loksound nog een functie om het geluid van de ventilator voor de dynamische rem op te roepen?
Ik wacht in ieder geval op de CFL 1818 maar dan waarschijnlijk wel zonder sound aangezien ik (nog) niet overtuigd ben van het geluid.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

vanmiegroet

Waarom toon je foto's van het echte voorbeeld?[;)]

Jurgen

Welke lichtfuncties heeft hij eigenlijk allemaal?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Alex

Ook de mijne ligt klaar! Ook bij mijn 'huisleverancier' van Belgisch materieel. Nu moet ie nog naar het hoge Noorden van Nederland toe.....

Alex

Fan51

Berichtje? Welk berichtje? Zal zelf eerst een berichtje moeten versturen, veronderstel ik.
Mijn bestelling van 22/05/2009 is waarschijnlijk door de tijd vergeeld en zoek geraakt... [:(]
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

PeterBrz

Hoi Dirk,

Dat van de ventilator zal ik eens moeten testen. Ik probeer het deze avond nog uit op de treinclub (vermits ik thuis helaas niet alle functies kan bespelen..) en post dan een filmpje!

De loc heeft volgende lichtfuncties:
Frontlichten met keuze om 3de lamp aan/uit te laten
Sluitlichten afzonderlijk schakelbaar

Groeten, Peter

mark7758

Ziet er goed uit, maar ben zeer benieuwd naar het commentaar van de klinknageltellers.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ERVIN

citaat:
Geplaatst door mark7758

Ziet er goed uit, maar ben zeer benieuwd naar het commentaar van de klinknageltellers.

Ik ook Mark , op dit moment is het nog een beetje stilletjes , maar dat gaat niet blijven duren vrees ik.[8)]

mark7758

Ik heb al wel een paar dingen gezien, maar wil eerst een zien wat ze er allemaal van vinden. Ben ik het enigste die die fouten zie of ligt dat aan mij.
Maar let wel. Ik waardeer het zeer dat er een 55er komt.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Paulogic

Deurtjes die open gaan ??? blijven ze openstaan of niet ?
Tenzij ze via een functie open en dicht kunnen gedaan worden...

Maar mooi model, dat echt wel !
mvg,
Paul(ogic)

modelbaanHO

Ik zal nog efkes moeten wachten [:(]. Deze versie is tijdperk V (o.a. Magelan Stickers). Hopelijk komt er snel een tijdperk IV versie aan [:p]
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Sicco

Wat ik begrepen heb komen eerst alle tijdperk V varianten die aangekondigd zijn, plus enkele nummervarianten per versie (die nog niet officieel zijn aangekondigd, maar deels wel bij de winkel in Ingelmunster te zien zijn)

D_Loc

citaat:
Geplaatst door PeterBrz

Hoi Dirk,

Dat van de ventilator zal ik eens moeten testen. Ik probeer het deze avond nog uit op de treinclub (vermits ik thuis helaas niet alle functies kan bespelen..) en post dan een filmpje!

De loc heeft volgende lichtfuncties:
Frontlichten met keuze om 3de lamp aan/uit te laten
Sluitlichten afzonderlijk schakelbaar

Groeten, Peter

Hoi Peter,

Ik heb zojuist de 2 nieuwe filmpjes bekeken met de geluidsfuncties. Helaas vind ik het ventilator geluid erg tegenvallen. Voor mij is het niet de ultieme 55 Loksound waar ik op gehoopt had.
In ieder geval bedankt voor het plaatsen van de filmpjes!
Mvg,
Dirk

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk