Reeks 55 B-Models

Gestart door ERVIN, 01 oktober 2010, 13:03:10 PM

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Heeft er ondertussen nog iemand meer nieuws over de uitlevering van de Reeks 55??[:I]

Begin een beetje ongeduldig te worden.[}:)]

Geld teveel, anders kun je nog altijd storten op mijn rekening : met vermelding Peter wants to buy new trains[:D][:D][:D][8D][;)]
Groeten Peter[;)]

Dat zal het probleem niet zijn denk ik.
Probleem is eerder dat de oorspronkelijke leveringsdatum september 2009 was. Ondertussen meer dan een jaar later was de leveringsdatum begin oktober. Die leveringsdatum is ook niet gehaald omdat er geen electronica in het model zat.
Nu is het november en weet niemand iets.

Een mens zou van minder ongeduldig worden. Ik wacht dus ook nog steeds.

De website van B-Models bied ook niet veel uitleg meer behalve dan dat hij "under construction" is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Eerstehands info leert dat het de bedoeling is dat het eerste model nog steeds dit jaar moet komen. Voor wat betreft de modellen van VBV/B Models is er de komende anderhalve maand een hoop capaciteit ingeruimd. Voordeel is dat de 55-ers niet bij MG vandaan komen, want daar lopen ze helemaal vast door al het werk. De basis van alle ellende is dat er teveel vertraging ontstaat door aanpassingen na het maken van proefmodellen, waardoor productielijnen erg lang stil staan.

Fan51

Door de opgelopen vertraging is het vooruitzicht op ?een mooi eindejaar? stillekesaan
werkelijkheid aan het worden: de VBV/B-Models 5515 (?uitgesteld? verjaardagscadeau [:p],
maar hiervan wordt het vrouwtje dan weer ongeduldig) ?n de Olaerts type 53 (nieuwjaarscadeau [:p], indien op tijd leverbaar natuurlijk, anders ook 'uitgesteld' [:(]).
Ik blijf intussen h??l geduldig afwachten en ondertussen spaar ik verder voor ander 'aantrekkelijk materiaal' [;)]
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

Stefke

citaat:
Geplaatst door Fan51

Door de opgelopen vertraging is het vooruitzicht op ?een mooi eindejaar? stillekesaan
werkelijkheid aan het worden: de VBV/B-Models 5515 (?uitgesteld? verjaardagscadeau [:p],
maar hiervan wordt het vrouwtje dan weer ongeduldig) ?n de Olaerts type 53 (nieuwjaarscadeau [:p], indien op tijd leverbaar natuurlijk, anders ook 'uitgesteld' [:(]).
Ik blijf intussen h??l geduldig afwachten en ondertussen spaar ik verder voor ander 'aantrekkelijk materiaal' [;)]

Hopelijk komt die 55'r er snel aan, begin nu echt wel ongeduldig te worden

niko

[/quote]

Dit is mijn grootste probleem. Ik heb deze lok niet besteld omdat ik helemaal niet overtuigd was van de beschildering van hun 60. De 55 heb ik niet goed kunnen bekijken wegens 2 rijen mensen die in mijn nek stonden te hijgen en me bijna onder de tafel duwden :p

daar kan ik in komen
ik was aan het luisteren maar werd gewoon op zij geduwd ![:(!]

echt erg

mvg niko
mvg Niko

Paulogic

Stel je de volgende keer naast mij Niko...
Mij duwen ze niet gauw weg... 120 kg en 1,86 m.
Dat zijn al gewichtige argumenten he...[:D][:D]

Enne ik had het stempelken op mijn hoofd... dat schrikt ook af [}:)]
mvg,
Paul(ogic)

Sicco

citaat:
Geplaatst door niko
Dit is mijn grootste probleem. Ik heb deze lok niet besteld omdat ik helemaal niet overtuigd was van de beschildering van hun 60.

Wat vond je daar dan helemaal niet goed aan? Ik heb er 4, die perfect dekkend en strak gespoten zijn. Ik heb alleen wel een gele zien liggen die niet helemaal perfect was.

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door niko
Dit is mijn grootste probleem. Ik heb deze lok niet besteld omdat ik helemaal niet overtuigd was van de beschildering van hun 60.

Wat vond je daar dan helemaal niet goed aan? Ik heb er 4, die perfect dekkend en strak gespoten zijn. Ik heb alleen wel een gele zien liggen die niet helemaal perfect was.

Ik had dit eens gepost. De kleuren zijn niet strak afgelijnd en niet dekkend genoeg naar mijn mening.

niko

even een recht zetting

over de kleuren van de 60 heb ik niet gesproken,het moest eigenlijk een citaat zijn met een reactie van mij over dat nek hijgen en dergelijke maar het citaat is blijkbaar niet gelukt zal nog eens proberen

mvg niko
mvg Niko

niko

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

citaat:
Geplaatst door Brossel

wel een puntje van kritiek op de modellen die ik in handen heb gehad: op het front is de scheiding tussen geel en blauw niet strak. Dat moet beter kunnen.

Dit is mijn grootste probleem. Ik heb deze lok niet besteld omdat ik helemaal niet overtuigd was van de beschildering van hun 60. De 55 heb ik niet goed kunnen bekijken wegens 2 rijen mensen die in mijn nek stonden te hijgen en me bijna onder de tafel duwden :p

Nuja, ik moet een bestelling toch nog laten vallen (van een ander model) wegens een letterlijke aanslag van de belastingen op mijn budget. Helaas.

daar kan ik in komen
ik was aan het luisteren maar werd gewoon op zij geduwd ![:(!]

echt erg

mvg niko
mvg Niko

niko

zo nu heb ik het wel goed

mvg niko
mvg Niko

Alex

Ik lees net op de site van VanBiervliet dat de locs 5515 van B-models nog deze week zullen worden uitgeleverd! Ik ben benieuwd of dit de versie met, of zonder sound is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze beide tegelijkertijd worden uitgeleverd.

Iemand meer info?

Alex

itchy

En iemand meer info over merk en type (sound-)decoder?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Alex

Op de beurs in Mechelen van Rocky-Rail gehoord dat het een 21 polige ESU Loksound decoder zal zijn.

ERVIN

AAAHHH dat is nog eens goed nieuws , een mooi kerstgeschenk.[:p]