Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Reeks 55 B-Models

Gestart door ERVIN, 01 oktober 2010, 13:03:10 PM

ERVIN

Graag gedaan.[;)]
Goh , ik zou mij zeker niet druk maken over kleur-verschillen , heb je die locs in het " echt" al eens goed bekeken , daar zijn ook geen twee dezelfde kleuren bij hoor!!

bollen neus

Jurgen

Die M?rklin loc die kan precies nog gerust naast het model van B-Models staan. Met een tijdsverschil van bijna 20 jaar in productie is dat volgens mij geen probleem.

Ondertussen wacht ik wel nog op mijn model van de nieuwe 55. Morgen mijn mail nog eens nakijken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Fan51

De 5515 DC Analoog wordt pas geleverd in januari 2011 [V]
Volgens het vrouwken geldt het verjaardagscadeau tot eind dit jaar [V]
Dat wordt "iets anders kiezen" dus [:D][:o)]
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

B-Cargo

mijn vrouwke is vandaag mijn 5515 gaan afhalen. Prachtige loc!
er wordt een klein foldertje bijgeleverd, in de toch wel heel degelijke verpakking, waarop ook staat vermeld welke de nog uit te brengen locs zijn en hun kleurstelling.. dat wordt keuzes maken!! [:)]

Fan51

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

mijn vrouwke is vandaag mijn 5515 gaan afhalen.
Gelukzak [;)]
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

Ralf Wittkamp

Hello.
How does the blue colour of the Van Biervliet/B-models 5515 look like? It is nearly the same blue colour as on the Van Biervliet/L.S. Models 6005? Or are there any "big" differences?

And the same question because of the yellow colour [:)].

Thank you for answeres.

greetings
Ralf Wittkamp

ems

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

er wordt een klein foldertje bijgeleverd, in de toch wel heel degelijke verpakking, waarop ook staat vermeld welke de nog uit te brengen locs zijn en hun kleurstelling.. dat wordt keuzes maken!! [:)]

Zijn dat andere nummers, dan die eerder door B-models zijn aangekondigd? Ben wel benieuwd welke nummers/versies hier dan in staan.
Groet, Edwin

Sicco

Als je ze even zou willen noemen graag [:D] Ik ben ze vergeten, in mijn hoofd zitten nog 5528, 5537 geel en 5529 blauw...

Er zouden dus twee of drie nummers per versie komen (dus net als met de goederenwagens meer dan er zijn aangekondigd)

ERVIN

@Ralph , check page 8.[;)]

@Sicco en de andere , hier de , nog uit te brengen nummers , volgens het bijgevoegde boekje.

5502 - 5501 TVM - 5512- 5529 - 5528 - 5537 - 5538 - 5506 TVM.

Volgens mijn winkelier gaan ze er elke maand ??ntje uitbrengen , dus dat wordt keuzes maken vrees ik.

Sicco

Thnx, stonden daar nog versies bij? Allemaal (behalve de 5512) tijdperk V?

ERVIN

Voila Sicco , hier zie je hetgene ze " voorlopig" nog gaan uitbrengen.[;)]

Sicco

Ok nogmaals bedankt. Staat dus niet bij of het geel tijdperk IVa/b/V/VI is [;)] Gewoon ff afwachten (of ik vraga het wel ff bij de bron na...)

Jurgen

Iedere maand een andere loc?
't Kan precies ineens niet rap genoeg gaan.

Hopelijk blijven de locs nog wel een tijdje beschikbaar. Verschillende setjes goederenwagens kan ik nog wel ergens begrijpen, maar zoveel locs op zo'n korte tijd, dat is me toch wat te veel van het goede.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ems

Bedankt Erwin! En als je wat meer weet van de "bron" dan hoor ik dat graag.
Groet, Edwin