Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Gerolf

"Kennis is er om te delen". Waarom heb ik het gevoel dat er hier iemand met onze voeten speelt ? [xx(] [|)] [:(!]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door Gerolf

"Kennis is er om te delen". Waarom heb ik het gevoel dat er hier iemand met onze voeten speelt ? [xx(] [|)] [:(!]

dat zeg ik....... Waar komt dat mooi tafelblad vandaan......

bollen neus

Oef, eindelijk de cabines er in gekregen, wat problemen gehad bij monteren, zal misschien door de wind zijn, er was een pinnetje om in te klikken afgebroken, gelukkig kunnen oplossen omdat ik genoeg reserve onderdelen liggen heb in stock.[:)]
Morgen anders en beter, enkel de buffers, de treden en de luchtslangen nog monteren en schilderen en dan lekker wat vuil maken.[:)]

krispy

Komop Jean Paul

Hou ons hier niet langer in spanning en vertel ons HET GEHEIM

Ik denk dat er hier nu verschillende op het forum op hete patatten zitten , waaronder ikzelf

Ben al een tijdje aan het zoeken hoe wit afdrukken ( heb denk ik al het hele internet afgepluist en nog steeds niets bruikbaars gevonden )

Vermits die ALP printers kopen geen oplossing meer is ( vindt bijna of geen linten meer ) en men toch nog altijd witte decals nodig heeft...

Haal ons uit ons lijden en verlos ons van onze problemen .....

Please...
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

citaat:
Geplaatst door Gerolf

dat zeg ik....... Waar komt dat mooi tafelblad vandaan......

Was u het niet die meededeelde dat uw kennis misbruikt werd en dat u niets meer vertelde dan alleen dat inktscape het programma was waar u mee werkte ?
Dat we de rest zelf maar moesten uitzoeken.

BTW Ben serieus over aan het nadenken om op het recept een patent te nemen. Het is het gat in de markt vrees ik.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Hoe bedoelt u Gerolf ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

eddy

Sorry,maar als ik dit lees is het wel u bedoeling om u jackpot te spijzen.Voor mij mag u handtekening wijzigen in kennis is er om te betalen.[:(]
groeten eddy

Paulogic

Oplossing : oude inktjetvulling reiningen en vullen met
witte 'chinese' inkt ... maar de jetjes die werken op
thermo-techniek zullen snel verstoppen.

Er zijn trouwens nog printers die wit kunnen drukken :
Thermal transfer printers zoals die Dymo en Brother drukkertjes op
lint. Maar niet bruikbaar omdat de laag plastic waarop ze drukken
te dik is en te 'zichtbaar'. Al geprobeerd dus...

De echte oplossing zou lasertoners zijn met wit poeder. Maar
nog niet gevonden.
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ToThePoint
citaat:
Geplaatst door Gerolf

Hoe bedoelt u Gerolf ?
Is dat niet duidelijk dan [?] [:(!]
Ik ben niet de enige die je vraagt om je kennis te delen, m.a.w. uit te leggen HOE je witte decals met een inkjet print.

Nu lees ik eindelijk dat je "overweegt om er een patent op te nemen". Had je dat niet eerder kunnen zeggen in plaats van rond de pot te draaien?
Nu weten we tenminste dat je een reden hebt om het niet te vertellen. Maar verander dan wel je handtekening, h? [8]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Binco

Dit gedoe van "tothepoint" vind ik nu echt belachelijk!![:(!]
Dat hij maar snel zijn handtekening aanpast hoor!

Sicco

Op de website van railway.fr wordt een laserprinter van Holi aangeprezen die ook witte decals kan doen

Michiel

Paul laat even weten waar ie mee bezig, en het blijkt een onderwerp dat kennelijk velen erg kan boeien, gezien de ongeduldige commotie. Ik vermoed dat hij eerste wat meer wilt uitesten wat de mogelijkheden zijn, en dat we dan wel een verslagje krijgen. Misschien via het forum, misschien via een MSM artikel. In elk geval, als we iedereen die met iets boeiends bezig is, op deze manier op de hals springen, nodigt dat niet echt uit tot het blijven delen van ervaringen. Ik zou zeggen, Paul, ga vooral door met het uitproberen van je ding, en aan de ge?ntersserden om met een positieve ingesteldheid blijk te geven van interesse. Dan komen we een stuk verder, lijkt me. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kris

Hallo,
voor witte inkt lees deze link eens , er zijn dus firma's bezig om witte inkt te ontwikkelen
http://www.britmodeller.com/forums/index.php?showtopic=45423

doomslu

citaat:
Geplaatst door Michiel

Paul laat even weten waar ie mee bezig, en het blijkt een onderwerp dat kennelijk velen erg kan boeien, gezien de ongeduldige commotie. Ik vermoed dat hij eerste wat meer wilt uitesten wat de mogelijkheden zijn, en dat we dan wel een verslagje krijgen. Misschien via het forum, misschien via een MSM artikel. In elk geval, als we iedereen die met iets boeiends bezig is, op deze manier op de hals springen, nodigt dat niet echt uit tot het blijven delen van ervaringen. Ik zou zeggen, Paul, ga vooral door met het uitproberen van je ding, en aan de ge?ntersserden om met een positieve ingesteldheid blijk te geven van interesse. Dan komen we een stuk verder, lijkt me. [;)]

Ik geef je gelijk Michiel.
Ik moet echter toegeven dat ik, door de wijze waarop hijzelf acteerde, net als enkele anderen hier het gevoel had dat er iemand met onze voeten aan het spelen was.
Een beetje meer duidelijk had wel gemogen.[;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Een beetje meer duidelijk had wel gemogen.[;)]
Precies wat ik bedoel. Al was het een eenvoudige "wacht even, dat vertel ik later wel", of zelfs "nee, dit vertel ik niet".
Nu was hij allesbehalve "Tothepoint"