Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Jurgen

#1635
Ben gisteren nog eens met de fiets tot daar geweest. 't Is weer een heel ander zicht zo. Het perron is ook volledig weggehaald.

De voetgangerstunnel is trouwens ook volledig herschilderd. De laatste keer dat ik er geweest ben hing die nog vol graffiti.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Bruno

#1636
Dordrecht Zuid

De DBS 189 085 brengt een Unit Cargo naar Venlo en verder.

NSHispeed reedt met een leuke rijtuigencombinatie in trein 9228 en 9233, achter de NMBS 2801 en de gebruikelijke Prio-stam zaten 2 ?BB rijtuigen welke na reparatie een testrit moesten rijden.
Dordrecht

De MRCE 513-10 van RuhrTalBahn GmbH als losse loc naar de Kijfhoek.

Captrain's V100 101 met de 6609 op sleeptouw.

De twee ?BB rijtuigen zouden weer terugkomen voorop in trein 9233, maar aangezien mijn fotomotief (de SLT op de achtergrond) er vandoor ging, en een andere SLT het nodig vond om midden voor mijn lens te rijden is die foto niet gelukt, dan maar een ICRm geduwd door de 1760 als trein 1952 naar Den Haag Centraal op de foto gezet.

Bruno

#1637
Warmond

Sprinter 4336 naar Leiden met SLT-IV.

Intercity 3738 met DD-AR stam 7426 getrokken door de 1719.

De Beneluxtrein 9240 naar Brussel-Zuid reedt met de NMBS 2834 en de Olympische benelux-stam.

Sprinter 4340 naar Leiden Centraal met een SLT-VI.

DD-AR 7418 voortgetrokken door de 1728 als Intercity 3742 naar Den Haag Centraal.

evan

#1638
Knappe foto's!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

trainfreak

#1639
citaat:
Geplaatst door factageklerk


Vandaag opgemerkt het station Gelrode nabij Aarschot tegen de vlakte ligt en zojuist (had jammer mijn fototoestel niet bij)heb ik de 201.010 die een draisinne aan de haak had, gespot bij de museumbewaarplaats van Leuven. Ik vermoed dat de verhuis begonnen is [V].........

Heb je het over een groene draisine met een grijs rolluik aan de zijkant?
Ik heb deze vorige vrijdag zien buitenstaan in Leuven.
Als ik er morgen passeer dan zal ik er nog eens op letten.
Spoorse groeten
Dimitri

dgrr57

#1640
citaat:
Geplaatst door factageklerk

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

Sinds deze middag is het over en uit voor de 23'ers...
[V]



[:(]Laten we hen danken voor hun jarenlange trouwe dienst , begin juni zou er nog een rit zijn voor het TSP.

Vandaag opgemerkt het station Gelrode nabij Aarschot tegen de vlakte ligt en zojuist (had jammer mijn fototoestel niet bij)heb ik de 201.010 die een draisinne aan de haak had, gespot bij de museumbewaarplaats van Leuven. Ik vermoed dat de verhuis begonnen is [V].........

of misschien maken ze plaats voor de postzegel verkoop, zaterdag ...

D_Loc

#1641
Afgelopen weken was ik met vakantie in Luxemburg. Ik heb me daar vooral geconcentreerd op de serie 1800 welke inmiddels al enkele jaren wordt bedreigt met buitendienststelling maar waar telkens een aantal exemplaren overleven of zelfs gereactiveerd worden.
Het heeft in ieder geval geresulteerd in deze video/eerbetoon(klik).
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

rixke rail

#1642
De 1868 met IC 535 naar Oostende, zaterdag 21-04-2012. Brute beesten, die 18?, maar ze bevallen mij m??r en m??r ... [:o)]
"De moderne tijd, net wat U zegt."
Hoor vooral hoe de loc de wind probeert te overstemmen !
Modelspoorse groeten,
Eric.

Edit : tekst bijgevoegd !
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

#1643
citaat:
Geplaatst door D_Loc

Afgelopen weken was ik met vakantie in Luxemburg. Ik heb me daar vooral geconcentreerd op de serie 1800 welke inmiddels al enkele jaren wordt bedreigt met buitendienststelling maar waar telkens een aantal exemplaren overleven of zelfs gereactiveerd worden.
Het heeft in ieder geval geresulteerd in deze video/eerbetoon(klik).

Knap Dirk.[:p] Groot drama! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

trainfreak

#1644
De 'nieuwe' motorwagen voor de metingen van ETCS staat al een tijdje in het bundeltje in Dendermonde.
Hij is zeer goed te zien als je de trein neemt richting Brussel.
Ik heb er wel enkel foto's van die genomen zijn met mijn GSM vanuit de trein
Spoorse groeten
Dimitri

Driesel

#1645

Gisteren passeerde dit speciaalke te Keulen-West:



Groeten,

Dries

B-Cargo

#1646
AHA!!! de 2833 in dienst bij Railtraxx!! met de trein Genk>Frankfurt (of omgekeerd?) Leuk om hiervan een foto te zien Dries! [:)]

Driesel

#1647
B(ram)-Cargo,

Het was inderdaad de omgekeerde richting: Frankfurt - Genk Goederen. De trein stopte te Keulen-West, want daar was een aflos van de bestuurder voorzien.
En dat was inderdaad het 'speciaalke': de loc wordt uitgeleend aan Railtraxx.


evan

#1648
Vandaag even op stap geweest en een treintje gefotografeerd[:)]


Te Zandvliet/Berendrecht...

En dan een vergeten Sein[:D]



Hier zal een trein niet snel door het rood rijden[:)]

Groetjes[;)]

De haven is toch wel ontzettend fascinerend: [:I]beetje off topic





Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Binco

#1649
Even een vraagje voor de spotters,

Maakt de NMBS morgen ook de brug of niet?
Anders trekken we er morgen nog eens op uit met de camera ... [:)]

[:)][;)]