Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

't Is Kermis ...

Gestart door Gerolf, 06 juli 2009, 13:00:57 PM

Michiel

Gerolf, dat is een hele leuke foto! En het spreekt boekdelen: vastberaden blik, met vertrouwen in eigen kunnen en passie voor het onderwerp. [8D][8D][8D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Toch nog wat kunnen doen: http://meb.gerolf.be/home/bm/mini2/autokoffer.wmv
De mensen die eerst al last hadden met een kofferdeksel, hebben dat nu weeral - met een andere auto [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

Sebiet zit er een neuk in die koffer. Oeps deuk...
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Gerolf, hopelijk heb je autootjes genoeg in huis ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Steam.N
Gerolf, hopelijk heb je autootjes genoeg in huis ...
Hoezo? Ik ga geen parking-orgie maken hoor [:D] [:D]
Deze staat in elk geval "verborgen" achter de spiegeltent, en er zal nog minstens ??n vrachtwagen het zicht belemmeren voor oogjes die wat lager staan [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ToThePoint

zelfs het interieur beweegt ! Das pas van katoen geven.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Steam.N

citaat:
Geplaatst door Gerolf

... Ik ga geen parking-orgie maken hoor ...

Altijd gedacht dat de "staande wip" een drietal masten had ...
Als er maar ??n wagen hebt ... Is het hier op de kermis dan  eerder een "kijk"-sport ipv een wedstrijd ?
Dan moet je nog een kioskske plaatsen voor de ticketjes ... [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

zelfs het interieur beweegt ! Das pas van katoen geven.

Straf, h? [:D] [:I]
Wat minder fotogeniek, en het sluit meer aan bij het microcontroller-draadje: licht verbouwd mp3-spelerke:



- volume-naar-max geblokkeerd (kortgesloten eigenlijk)
- externe aansluiting voor "play/pauze" en "next"
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

En nu Gainsbourg en Birkin erop... je weet wel welk nummer. [}:)]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

conducteur

Volume + knop heb je kortgesloten. Moet je het volume niet kunnen regelen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

citaat:
Geplaatst door conducteur
Volume + knop heb je kortgesloten. Moet je het volume niet kunnen regelen?
Dat wordt centraal geregeld. Uit de MP3 moet het maximale komen om zo min mogelijk verlies/ruis/... te hebben in de mixer waar ze op aangesloten worden
@Johan: te recent, dat nummer. 't Moet eind jaren '50 / begin '60  zijn [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Dat is van voor mijn tijd...

citaat:
en er zal nog minstens ??n vrachtwagen het zicht belemmeren voor oogjes die wat lager staan


Dat gaat geen halve dag duren voor er eentje door de hele zaal brult: "papa kijk, er staan er daar te n***n!" Als je denk dat de dag van vandaag ze in de peutertuin nog niet weten waar ze vandaan komen loop je achter.

Onlangs in de familie eentje van 6 die verklaarde dat hij nog tot zijn 12-de ging wachten met een lief. Want van die die hij nu aan de hand had mocht hij niet bij zijn vriendjes gaan, hij moest bij haar blijven zitten tijdens de speeltijd. Eerste leerjaar... Kan mij niet herinneren dat ik zo'n problemen had toen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

@Havoc volgens mij markeerde er nog een sterretje, ofwel zijn wij niet over hetzelfde bezig !

@Gerolf,en anderen

ik heb daar tegenwoordig een beetje een probeem mee als je  voor de grap eens(OP EEN OF ANDER FORA)een borst(of -en), een poes of een kont zet zijn er die in alle staten zijn,oei, oei, oei de kinderen, ja er zitten hier kinderen van wel 10 en 12 het forum te volgen ! Inderdaad juist maar ik stel mij toch zeer de vraag wat diezelfde kinderen naar zitten te kijken op een computer(en tegenwoordig op tv) als ze daar geen modeltreinen, de schoolopdrachten,enz...op staan  ?
Moet zeggen heb op mijn computer(s) geen enkel slot gezet en heb ook 2 gezonde knullen (tieners) en moet zeggen heb die eigenlijk op nog niet tegen de borst stotende dingen kunnen betrappen, hoogstens eens een foto van zo'n fraaie dame die haar fraaie KONToeren(doordenkertje!)laat zien!
Beslist niet heiliger zijn als de Paus van Rome of de bisschoppen van Brugge !

Groeten Peter[;)]

Havoc

Peter, ik heb de sterretjes niet geteld maar ik denk dat we het over hetzelfde hebben. Gezien volgens vele studies mannen zoveel eraan denken moet het wel hetzelfde zijn. [:I]

Ik heb er geen probleem mee en aan de reacties te zien is er niemand die er problemen mee heeft.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Havoc

over hetzelfde hebben. Gezien volgens vele studies mannen zoveel eraan denken moet het wel hetzelfde zijn. [



Treinen ???[?][:0]

Groeten Peter[;)]