Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

...te Eigenbrakel langs lijn 124...

Gestart door Michiel, 09 april 2009, 13:19:33 PM

TimT

Michiel bedankt voor de mooie fotos :D
Vind ze echt mooi
Groeten Tim

Michiel

Beelden met een winterprik: deze ochtend net mijn trein gemist, dus een uurtje wachten nuttig doorgebracht... met foto's maken. [:D]









groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

Amaai het is precies winter in Brussel , in de Kempen geen vlok gezien , en dat is maar goed ook.[;)]

dieselfreak

Ik vind dat het hoog tijd wordt voor een lenteprik. Ik voer trouwens al jaren een stille oorlog tegen het woord "winterprik." Degene die deze ongein heeft bedacht mogen ze wat mij betreft voor eeuwig en drie dagen verbannen naar de Zuidpool, om kennis te maken met een echte winterprik!
MC

Michiel

Goed dan, geen winterprik meer. [:D] Wat vind je dan van "sneeuwoffesief"?

"treinen rijden door het sneeuwoffensief... de beelden".

Klinkt lekker dramatisch, niet? [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Michiel

Goed dan, geen winterprik meer. [:D] Wat vind je dan van "sneeuwoffesief"?

"treinen rijden door het sneeuwoffensief... de beelden".

Klinkt lekker dramatisch, niet? [:D]



Is in elk geval beter dan dat vreselijke woord "winterprik." De enige prik die voor mij bestaat is een anti griepprik, maar dat is helemaal iets anders. Mooie beelden overgens!
MC

Paulogic

Mooie foto's Michiel.
Toon ze aan uw baas en hij ziet uw laatkomen door de vingers. [:D]

En wat ziet mijn lodderig oog : de bovenste lok heeft geen nr. Is dit een 18 of al een 19?
Ze mogen die dringend uitbrengen in Nul hihi[^]
mvg,
Paul(ogic)

Michiel

Het nummer voorop deze loc was dichtgesneeuwd, maar een andere foto van de zijkant verraadt het nummer 1842. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

Hier in Zwijndrecht ook geen vlok gezien.
Schone pictures Michiel.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Weer een paar foto's om te bevestigen dat er niets verandert te Eigenbrakel. De Desiro's werden al wel gesignaleerd door een paar reizigers, maar ik heb ze persoonlijk nog niet gezien. Dat is voor de gelukkigen die buiten de spitsuren kunnen reizen.

Met de Gen-werken worden treinen dikwijls op het tegenspoor gegooid...


De Cityrail uit Aalst komt aan te Eigenbrakel...


Twee zusjes zusterlijk naast elkaar: de Cityrail naar Aalst (links) en de IR naar Antwerpen (rechts).
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Gisteren avond, met het mooie weer nog snel een paar foto's gaan maken, maar niet goed opgelet, waardoor ik met tegenlicht moest werken. Nu weet ik het, dit is een ochtendplek. [:I]

En weer niets speciaals kunnen spotten. Steeds weer diezelfde samenstellingen...







groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

DAT zou de NMBS veeeeeel meer moeten doen: die oudjes van stal halen en nog eens voor een sleep spannen. Nog eens een reeks 15, 16 of 18... of nog eens een diesel! Dat zou toch mooi zijn! Vandaag, 19 maart 2012 was het deze 2339. NMBS, doe zo voort! [:D]

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Michiel

Vanochtend bracht deze dame me naar het werk!

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw