Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

Houdini

Dat prijsverschil ligt misschien gewoon aan de verkoper he! :o

guydhaese

Dezelfde prijs dus als een Van Biervliet Budget-Line DC-versie!

Rangeerduivel

Citaat van: guydhaese op 10 januari 2015, 13:24:52 PM
Dezelfde prijs dus als een Van Biervliet Budget-Line DC-versie!

Voor zover ik weet heeft VBV geen rangeerloc(buiten de 91) in zijn gamma,en zeker niet in de Budget-Line....

Of is er weer nieuws dat ik gemist heb?

;)

Metpetergaathetbeter


Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 januari 2015, 15:33:15 PM
ne 62 Rudy ::)

Yep,maar moeilijk te vergelijken met rangeerdiesels,een 62 is een HLD (lichte lijndiesel)
Je moet een kat met een kat vergelijken... :)
Je kan er ook mee rangeren ja,er wordt nu zelfs gerangeerd met Class66/77,en andere mastodonten.

;)


Metpetergaathetbeter

er werd gezegd aan de prijs van een VBV budget(en geen VBV Budget rangeerdiesel) en ik zie zie geen verdere omschrijving,  die één as gaat uiteindelijk niet veel het verschil maken, wetende dat een motor enkele euro moet kosten !
groeten Peter ;)

mnieuwlaet

De prijs dc analoog van 159€ zou voor alle handelaars hetzelfde moeten zijn.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Ik vind dit een eerlijke prijs. Nu wachten op het resultaat

loebaske

De prijs die ik hier eerder opgegeven heb is de basis prijs DC, tenzij er ondertussen een andere prijs is, niet bij mijn weten, zou het anders wel vernemen via mail...

Peter

Laten we rustig blijven tot de handelaars hun prijzen  op hun website te zien zijn.
Met spekulaties is niemand geholpen. Het eerst model is toch pas week 10 beschikbaar
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

hmmmm nog een paar weken en niet week 10

mnieuwlaet

mijn handelaar uit Oostende belde me terug om te melden dat de aangegeven prijzen in de catalogus niet correct was.
Dat de prijs voor alle handelaars op 159 zal liggen voor een DC-analoog model.
Tenzij dat hij mij erop legt natuurlijk.


itchy

Citaat van: mnieuwlaet op 10 januari 2015, 17:51:22 PM
De prijs dc analoog van 159€ zou voor alle handelaars hetzelfde moeten zijn.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Ik vind dit een eerlijke prijs. Nu wachten op het resultaat
voor een Piko Expert model is dat zeker een eerlijke prijs
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

LockyLuke

Citaat van: mnieuwlaet op 10 januari 2015, 20:22:14 PM
de aangegeven prijzen in de catalogus niet correct was.

euh er staan geen aangegeven prijzen bij dit model in de catalogus  ::) :o
 

centauri167

Iemand anders al die prijzen heeft van zijn winkel ?
Zelf heb ik er nog geen besteld, ik wacht tot na de eerste levering om de  reacties te zien.

bellejt

bij mijn winkel staan ook nog geen prijzen vermeld.Vermits ik AC rijd is het best snel te bestellen door de kleine oplage van 100 stuks.Anders betaal je in de toekomst weer een pak meer.