262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

bellejt

juist.Dus vraagt de verkoper de prijs die hij wil.En dan is het spijtig om zeggen maar is HST meestal één van de duurste.Mijn handelaar gaat dikwijls onder de aangekondigde prijs.Leuke verrassing als je het dan gaat afhalen.PS: Expert modellen Piko liggen normaal tussen de 99-125 euro DC en voor AC meesatl 10-20 euro duurder.

centauri167

@ Sicco: jouw besprekingen lezen, zijn een echte meerwaarde, keer op keer; doe aub zo voort !  ;)

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Anarchy

Analoog 169€, digitaal 199€. Toch wel een ferme stijging t.o.v. andere expert modellen (bv. Traxx).

bva25j

Citaat van: Anarchy op 13 januari 2015, 10:46:42 AM
Analoog 169€, digitaal 199€. Toch wel een ferme stijging t.o.v. andere expert modellen (bv. Traxx).

Hello

Waar heb jij dit prijs gevonden ?

Anarchy


bellejt

dit is de prijs die het spoor aan je rekent.Ferm doorgerekend.

loebaske

Ieder vakhandel bepaald zijn prijs, uitverkocht is al een zekerheid, latere leverdatum is de reden dat men niet tevreden is over de correcte schildering....deze diesels gaan het parade paardje van Piko zijn... een vb voor wat nog gaat komen....

Sicco

En hoe kwamen ze op het idee om de schildering te heroverwegen? Dit forum?  ::)

mark7758

Ook. Zelfs de importeur in NL had info gehad. (Van meerdere kanten.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

GDE

Eerst horen we 129€ dan van andere weer meer... Ok er was nog geen officiële prijs bekend maar sommige mensen vonden de hogere prijs ook aanvaardbaar.  Handelaars lezen hier ook mee ze. Als men dergelijke (hogere)prijzen gaat aanrekenen dan gaat het bij mij maar die ene bestelde lok blijven.  Lage prijzen doet kopen maar dat is mijn mening.  Ik denk dat We hier toch al richting de prijzen van Lsm gaan tenzij deze handelaar inderdaad ferm door rekend.  afwachten tot we prijzen horen van andere Handelaars! Natuurlijk zal de eerste productie rap uitverkocht zijn maar bij latere producties denk ik dat men eerder de modellen ofwel niet gaat kopen ofwel bij de goedkoopste handelaar. 

Gaspar

Op de site van Mod. Paradise staan al andere prijzen.
:)
 

Rangeerduivel

Citaat van: Gaspar op 13 januari 2015, 16:24:16 PM
Op de site van Mod. Paradise staan al andere prijzen.
:)

Inderdaad,het swingt de pan uit! ;D

;)

OlivierV

Ik denk dat als de prijs overal voor het analoog DC model rond de €150 zit, dan zal het model vrij vlot verkopen. Tenslotte zou ik tegen de €200 voor zo'n kleinood nogal onnozel vinden.

Ik twijfel nog een beetje of er ik een 7384 ga pre-orderen, ook al zou het perfect gerechtvaardigd zijn op mijn baantje.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

voor model Par zijn dat richtprijzen.Zou mss nog iets goedkoper kunnen uitvallen.Heb dat bij hem ook met een Marklin tegengekomen.Was toen 20 euro goedkoper.Bij het AC model is normaal de decoder reeds ingebouwd.Heb de beiden besteld want zijn toch modelletjes die hier op de grote baan niet zullen misstaan samen met de 80 reeks van M.