Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Kris

Dirky,
Mooie tekening , spoor 1 veronderstel ik , ik herken het onmiddelijk , ik heb hetzelfde  draaistel eens uitgewerkt in spoor nul

Kris

Dirky

thx Kris...

Voorlopig nog 1:1 getekend. Dan omzetten naar spoor 5 (1:11.3) en kijken of het betaalbaar is...

bollen neus

Opbergdoos in orde maken, dus hier en daar wat mousse versnijden om model veilig te kunnen opbergen.Wel nog in de originele box van Heljan te verstaan.Tis maar voor de extra onderdeelkes te beschermen.
Den Eric.

Peter

Voor de zoveelste keer nog eens begonnen aan de meer dan 1000 Preiser figuren te schilderen. Ik weet het, het zijn er veel te veel, maar ik kan ze toch moeilijk weggooien. Het is trouwens een rustgevend werkje ;D ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

adrievans

Bezig met de inrichting van mijn seinhuis , nu nog kleurtjes geven.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

marc goovaerts

Mooie inrichting. Waar heb je je op geïnspireerd ?

loebaske

Mooie details, is soms te mooi om het te ontdekken achter een raam...

Steam.N

Citaat van: adrievans op 17 januari 2016, 16:33:44 PM
Bezig met de inrichting van mijn seinhuis , nu nog kleurtjes geven. ...

Zelfbouw of gekocht?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ERVIN

De plannen van het station van Mol ( in schaal 1/87) aan het bekijken en zien hoe we één en ander gaan aanpakken.
Het zal niet gemakkelijk worden , maar ik weet zeker dat ik hier genoeg feedback en steun zal krijgen om dit tot een goed einde te brengen. ;)

eddy

Hoi Erwin,
het oude of het nieuwe?Wij hebben de maquette van het nieuwe station,is wel op schaal 1/100.Sporenplan hebben we ook.


groeten eddy

ERVIN


Herm Jan

Adrie ziet er goed uit
zelf ben ik nu straat aan het maken





het is wel veel werk maar het heeft wel wat
Ho baan Nederlands.  Fremo. dig .traincontroller brons
Digikeijs DR5000

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herm Jan

Gerolf het is niet een unieke straat maar wel een leuk project en het is niet een standard fabriek straat.
Maar nog een lange weg te gaan
Ho baan Nederlands.  Fremo. dig .traincontroller brons
Digikeijs DR5000

adrievans

Citaat van: adrievans op 17 januari 2016, 16:33:44 PM
Bezig met de inrichting van mijn seinhuis , nu nog kleurtjes geven.


Marc goovaerts :Geinspireerd ? gewoon op google gesnuffeld en daarna zelf ingedeeld naar de ruimte die ik heb.
Loebaske : helemaal waar , een hoop werk voor de weinige die het zien.
Jean : materiaal komt uit faller doos 120118 , kachel is zelfbouw ( olievat + stukje plasticcard + messing buisje)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.