Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Type 21/27/12 van LS

Gestart door Fretbol, 25 juni 2008, 11:50:48 AM

MARKLINRIJDER

#165
Je mag er zeker van zijn dat LS kosten nog moeite heeft gespaard om dit model zo gedetailleerd mogelijk te fabriceren aan een ZEER aantrekkelijke prijs.

Als je ziet wat je krijgt voor je geld, OP en TOP kwaliteit.

Alleen jammer dat het allemaal zo snel moet gaan.  Mijn ezeltje kan nog even mee maar ook niet te lang meer.[:(]

Ls doe zo verder maar tracht toch wat meer spreiding te doen.  Zo kunnen we ook even op adem komen.

Groetjes,

David


alfa624

#166
Hoi,

Men zou nu toch al moeten weten dat men bij LS geen kat in een zak koopt, dit voor wie ze vooraf besteld. En ze staan wel degelijk in de winkels om vooraf te bekijken. De eerste uitleveringen gaan uiteraard vlugger van de hand , maar ze komen terug in Feb 2009 .
Gewoon niet te begrijpen wat men schrijft. Het tot stand brengen van een model vanaf de cad tekening tot het in de winkels ligt gaat ook niet op 3 tellen , velen denken dat een matrijs maken de kap is , gewoon ieder deeltje is een matrijs en de boogies zijn vaakst het duurst. Al eens nagedacht moest LSModels er niet zijn voor de Belgische markt , zeker op gebied van rijtuigen. Velen zouden van ons al op pensioen zijn als we moeten wachten op de grote fabrikanten.Enfin Daniel Piron en z'n team leveren mooi werk en ik heb alleen maar lof voor de firma.
alfa

Ludwig

#167
citaat:
Geplaatst door mvdr1

Best modelspoorders

Het doet me toch deugd dat ik niet de enige ben die gelukkig ben met mijn 2703 van LS Models. Ik kreeg een opdonder van formaat (zie pagina 9 van dit item) omdat ik durfde beweren dat dit nu eens echt een prachtig model is en bovendien met een perfecte prijs/kwaliteits verhouding !
Bedankt mannen ! 'k Begon te denken dat ik niet meer mee was met mijn tijd. Ben ondertussen toch op mijn 55ste .....

Groetjes
[:p][:)][:D]

Marc




Marc, dat je daar,zoals je het zelf zegt, een opdonder van formaat kreeg, had niks te maken met het model of de prijs/kwaliteitverhouding. ( dit is je toen duidelijk gemaakt)
Maar eerder door het feit dat je de indruk wekte reclame voor iemand te maken.(iets dat niet hoort op dit forum)
Nergens zie ik iemand beweren dat de kwaliteit of de afwerking niet goed zou zijn.                                                                Sommige mensen zien liever geen beperkte oplages van eender welke fabrikant op de markt komen.                                                               En wat zei je daar op, (Laat ze maar allemaal zagen en zeuren, al die nietjestellers).
En te laatste je opmerking over aankopen op E-bay en je oproep daar niet meer te kopen, bedenk wel dat bijna alle winkeliers in Belgi?, al is het onder een schuilnaam verkopen op E-bay.
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

loebaske

#168
Ben nog niet overtuigd van het LS model, en in het bijzonder over de trekkracht met grote slepen en dan vooral als er spiralen op een baan liggen, zal de loc test maar afwachten, in ieder geval het model die al reeds op onze baan heeft gereden is precies een formule 1 model[:D][:D][:D]...den 18 is echt ook een miserie, allemaal schoon voor in de kast...maar dat past niet bij mijn eisen over een loc. Een loc dient om te sleuren zoals het moet, anders is het speelgoed zonder waarde, maar dat is men mening[:)][:)]

MARKLINRIJDER

#169
Eric,

Wat vertel je me nu?

Hier kruipen die dingen netjes zoals het hoort hoor.

Groetjes,

David

amibo

#170
Ik bezit nu ook een Reeks 21.
Aangezien ik in dit forum nog niet zoveel foto's heb gezien doe ik dat bij deze[:D]
1 ding is mijn duidelijk geworden;
Ik ken geen merk wat met zoveel details werkt en betaalbaar is!



Ik vind hem heel goed lijken

Een mooi front, ik heb hem aan 1 zijde volgehangen met de bijgeleverde deeltjes.




Nog nooit zo'n precies interieur gezien :o


Erg mooie draaistellen.


Ook veel details op het dak (kijk maar eens naar al die kabels)

Als die omvalt zie je dit....


Ook de bedrukking is erg precies.

Hier de goeie ouwe Lima reeks 11 naast de reeks 21.




Ook de rijeigenschappen zijn weer top (hij is alleen wel erg snel, analoog). De motor is geruisloos en geen enkele boog is (bij mijn baan althans) een probleem.
Bij deze locomotief horen 2 losse meer gedetailleerde slepers/stroomafnemers te zitten, helaas ontbraken die bij mij.... :-|
ben ik de enigste of zaten die bij jullie er ook niet bij?

cyberbeast

#171
Die waren er bij mij ook niet bij. Ik weet niet als het de bedoeling is als die er bij horen?
Die Lima ziet er ook niet slecht uit voor een ouder model.
 

n/a

#172
Hallo,

Het klopt, ondertussen heb ik deze in China besteld. Zodra ze bij ons aangekomen zijn zullen wij deze bij de winkeliers deponeeren.

@l@in

amibo

#173
De Lima heb ik altijd al 1 van hun betere geslaagde modellen gevonden.
Valt me op dat vaak de lengte verhouding van Lima locomotieven erg goed was.

Rochevalien

#174
Gisteren ook mijn (bestelde) 27 er gaan afhalen bij T.. in B...
Niet (kunnen) testrijden ter plaatse ,maar vermits we alle vertrouwen hebben in P ,no problemo.
Terug thuis ,natuurlijk dadelijk deze super mooie lok bekeken ?n laten proefrijden. Ongelooflijk veel zeer fijne details,bekijk de foto's van Amibo maar eens goed. De oude ,trouwe Lima er maar eens naast gezet :wat een verschil[:0] De Lima werdt indertijd wel van een Roco chassis voorzien en van Jocadis baanruimers en kortkoppelhouders maar het verschil tussen deze 2 loks is toch wel enorm.Lijkt mij trouwens een leuk uitgangspunt voor een railtest in het boekske[;)] Het valt wel op dat de Lima lok  nagenoeg dezelfde afmetingen heeft als de LSM lok  en dat de kleuren ook gelijk zijn. Er kan in voorspan gereden worden met andere woorden!!!
Minpuntjes? ja die zijn er ook natuurlijk[:D][:D] deze lok moet je geen 100 keer open en dicht willen doen of je zit met een hoop losse (en kapotte onderdelen) De leidingen voor het zandstrooien zijn naar binnen geplooid (zoals het hoort)maar zitten in de weg bij het openen van deze lok.
De kast moet je een beetje naar buiten plooien[:0]om  de lok te openen.
Ik heb het niet zo begrepen op 'klik' verbindingen,geen mij maar een schroefje!
De bestuurderspost is ook supergedetailleerd ,nog nooit gezien bij een lok maar mist een bestuurder.
Om de hierboven aangehaalde reden gaan we maar best wachten op de railtest om hier iets te doen[:)][:)]
Konklusie:[:p][:p][:p][:p] wachten op de reeks 12 en dan de Lima's definitief naar de vitrine verwijzen.Men moet met zijn tijd meegaan nietwaar?

Gerrit

daniel

#175
citaat:
Geplaatst door Rochevalien


...
De bestuurderspost is ook supergedetailleerd ,nog nooit gezien bij een lok maar mist een bestuurder.
...


Er is zelf genoeg ruimte voor twee [;)]



amibo

#176
Mooi gedaan !
Jammer dat de rijuigen die je gebruikt niet meer verkrijgbaar zijn[:(]

wisselstromer

#177
ondanks i kgeen nmbs rijder ben is dit toch wel een van de mooiste replicas die ik al gezien heb
het was het wachten zeker waard
als je de verschillen ziet met de oude lima, dag en nacht verschil

hopelijk dat LS dit niveau kan verderzetten

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Ludwig

#178
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Gisteren ook mijn (bestelde) 27 er gaan afhalen bij T.. in B...
Niet (kunnen) testrijden ter plaatse ,maar vermits we alle vertrouwen hebben in P ,no problemo.
Terug thuis ,natuurlijk dadelijk deze super mooie lok bekeken ?n laten proefrijden. Ongelooflijk veel zeer fijne details,bekijk de foto's van Amibo maar eens goed. De oude ,trouwe Lima er maar eens naast gezet :wat een verschil[:0] De Lima werdt indertijd wel van een Roco chassis voorzien en van Jocadis baanruimers en kortkoppelhouders maar het verschil tussen deze 2 loks is toch wel enorm.Lijkt mij trouwens een leuk uitgangspunt voor een railtest in het boekske[;)] Het valt wel op dat de Lima lok  nagenoeg dezelfde afmetingen heeft als de LSM lok  en dat de kleuren ook gelijk zijn. Er kan in voorspan gereden worden met andere woorden!!!
Minpuntjes? ja die zijn er ook natuurlijk[:D][:D] deze lok moet je geen 100 keer open en dicht willen doen of je zit met een hoop losse (en kapotte onderdelen) De leidingen voor het zandstrooien zijn naar binnen geplooid (zoals het hoort)maar zitten in de weg bij het openen van deze lok.
De kast moet je een beetje naar buiten plooien[:0]om  de lok te openen.
Ik heb het niet zo begrepen op 'klik' verbindingen,geen mij maar een schroefje!
De bestuurderspost is ook supergedetailleerd ,nog nooit gezien bij een lok maar mist een bestuurder.
Om de hierboven aangehaalde reden gaan we maar best wachten op de railtest om hier iets te doen[:)][:)]
Konklusie:[:p][:p][:p][:p] wachten op de reeks 12 en dan de Lima's definitief naar de vitrine verwijzen.Men moet met zijn tijd meegaan nietwaar?

Gerrit



Ah Gerrit, ik ben daar gisteren middag ook geweest om mijn 64 van Marklin af te halen.
Toen waren er twee personen die een 27 kwam afhalen.
Was jij misschien een van hen?
In ieder geval heb ik de 2 nieuwe modellen van L.S models nog een van dichtbij kunnen zien.
En inderdaad ze zijn geweldig.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

conducteur

#179
Ik heb ze vanmiddag ook in de winkel zien staan.
Heel mooi! Ik zou er ook graag ??n hebben.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum