Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Laatste bericht.- Terug

Gestart door Peter, 05 mei 2008, 12:13:24 PM

loebaske

#45
Ik snap er ook geen bal meer van zenne [V][?]
ging het hier over dat ons geliefde Peter het niet meer zag zitten of wa [?][?]
In ieder geval PETER verlaat ons niet, want je bent een trouwe en leerrijke forumlid......[:)][:)]

rgp

#46
Dag,

Treinliefde,  heb ik gedaan samen met anderen: 0-Forum vzw gesticht; en nu sponsors zoeken voor Exp-0-Forum, ...[;)]

Wim (ijsbeer) ik heb nooit gezegd dat alle mensen acteurs zijn en dat mensen die iets mankeren moeten gedumpt worden.

Ik zeg alleen dat men "selectiever" moet zijn om aldus de "acteurs" van de echte zieken te scheiden en erover te waken dat je sociaal systeem niet omgekeerd werkt, ik bedoel dat een "zieke" niet meer gaat verdienen  dan een "gezonde" in een bepaalde functie.  Dat is toch niet moeilijk te begrijpen, hoop ik.

Roland

adrievans

#47
citaat:
Geplaatst door loebaske

Ik snap er ook geen bal meer van zenne [V][?]
ging het hier over dat ons geliefde Peter het niet meer zag zitten of wa [?][[:)][:)]


Ik kan Loebaske hier helemaal in volgen.
Volgens mij moet de rest van dit gezever thuis in modelbouwspoorforum en niet in algemeen,dus heren moderaters.


Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Peter

#48
Met dank aan al degene die me hier op het forum steunden, evenals de vele die me emails gestuurd hebben om me over te halen toch te blijven, ben ik hen eigenlijk verschuldigd hier aan gehoor te geven.
Eerlijk gezegd had ik zoveel steun niet verwacht, ook niet van degenen die me in het verleden soms diep raakten. Met een van hen hen is het trouwens helemaal uitgepraat (via mail)
Wel is het niet meer mogelijk me een email te sturen. Enkel via PM gaat dat nog. (tja, je leert bij nietwaar)
Dat er schampere opmerkingen zuleen gemaakt worden: het zij zo. Maar die kunnen dan maar [:p][:p][:p][:p]
Dat ik ondertussen niet helemaal heb stilgezeten mag blijken uit onderstaande foto's die ik met toestemming van de modelspoorder hier mag laten zien.
De jongeman die dit allemaal maakt is Eike Schumacher, en eerlijk gezegd is zijn werk modelbouw met de grote M. Super gewoon.
Het gebruikte model is een WRbumz QuickPick rijtuig van ADE. Deze rijtuigen zijn zowat het beste wat er (in bouwdoos) aan Duitse rijtuigen te vinden is. Prijs ong. tussen 75 en 90 euro

Foto's verplaatst naar "Buitenlandse modellen"
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

#49
hey peter
fijn dat je blijft

die wagons van ade zijn idd prachtig maar duur en niet zo eenvoudig in elkaar te zetten (naar ik heb horen zeggen)
vooral de beweegbare vensters zijn nogal fijn
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

conducteur

#50
[:)][:)][:)][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D][;)][;)][;)][:o)][^][^][^]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Ludwig

#51
Goed zo Peter.
En het begint al direct met een knappe reeks foto's [;)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

rgp

#52
Dag,

Gewoon super.

Roland

loebaske

#53
Kei tof Peter, dat je het niet aan je hart laat komen....
welkom back [;)]

rixke rail

#54
Welkom terug, Peter ! [:D]
En nog wel zonder time-out ! [;)]
Nu nog Joris (factageklerk) terug binnen halen. [B)]
Die  zat ook voor iets in zak en as ! [B)]
Dan is de ploeg pas echt weer echt kompleet ! [^]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

the_gold

#55
Welkom terug Peter! Ik ben hier echt blij om[;)]

pabe

#56
Hallo Peter,  blij dat je blijft man! [:D]

groetjes,  Paul [8D]

doomslu

#57
Prima, Peter. En nu Joris nog ...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

#58
Oesje [:(] ik wist niet dat Joris het ook nietmeer zag zitten....
All? Joris, kop op en borst vooruit [;)][;)][;)]
denk dat je nog altijd met je hoofd rechtop mag lopen, en bay te way... wil je komen halen aan het station van Merelbeke als ons forummeeting doorgaat in oktober, en dan gaan we een gooie pint pakken.....

Gerolf

#59
[8D] Welkom terug, man!
Ik heb zo'n vermoeden dat we Joris nu ook wel zullen terugzien ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw