Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Laatste bericht.- Terug

Gestart door Peter, 05 mei 2008, 12:13:24 PM

mvdr1

#15
Beste Peter

Ik ken je niet persoonlijk maar kon je postings altijd appreci?ren.
We leven nu ??nmaal in zo'n wereld waar voor het minste met scherp geschoten wordt; de mensen kunnen de zaken nu eenmaal niet meer in hun juiste context plaatsen.
Ik heb begrip voor je frustratie en deed in het verleden reeds verschillende keren hetzelfde op diverse fora (o.a. over fotografie) als jij nu doet hier op het Modelspoorforum. Goedbedoelde opmerkingen worden meteen beschouwd als persoonlijke aanvallen etc...
We kennen ondertussen al die "kruidjes roer me niet", die zelf voor het minste uit hun krammen schieten.

Maar nogmaals, ik vind het jammer want herkende mezelf dikwijls in je commentaren !

Ik wens je des te meer succes en vooral voldoening in je activiteiten bij UNICEF. Hopelijk wordt bij UNICEF nog niet alles gedomineerd door ego?sme ....

Groetjes uit Brugge

Marc


SNCB-SBB fan

dirkkerckhofs

#16
Ik volg de Wim kompleet: aan de schandpaal met die gluiperd. Ik heb op dit forum ook al dingen gelezen waar ik het niet mee eens ben, maar respecteer ieders mening. Ik zal misschien feedback geven, maar toch nooit iemand gaan aanvallen, zeker niet via mail! Het gaat nog om een hobby h? jongens!!!
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Heel erg jammer.
Ik kan het me wel voorstellen(heb zelf ook als eens besloten te stoppen)maar toch.
Nu heeft de rot vent die anoniem (althans voor ons)jou het leven zuur maakt gewonnen.
Ik geloof dat je dat niet moet willen,maak naam en toenaam van deze gluiperd openbaar op het forum.
Als dan deze figuur verwijderd wordt zal dat jou zeker sterken in je eigen houding.
Niet toegeven aan deze figuren mar vechten,wij (zeker 99%) staan achter je.
Is de mail anoniem,en heb je geen idee wie het is,dan kun je zelfs aangifte doen van dit soort zaken.
Peter laat ons jou mening en kennis niet ontglippen.
Blijf bij ons,we zullen je er dankbaar voor zijn.
wim (een fan van jou manier van forum bedrijven)


ERVIN

#17
t'Ja Peter, wat kan ik hier nog aan toevoegen h?, ik was hier ook al niet meer geweest als ik al de mails die ik ooit heb gekregen ernstig moest nemen, pas op, in het begin heb ik daar ook van wakker gelegen hoor, maar al de collega's hier op het forum, waarvan er sommige "echte" vrienden van mij zijn geworden, hebben mij er van overtuigd om deze "losers" want dat zijn ze, gewoon links te laten liggen, beter nog, post nu dubbel zoveel, laat je niet kleineren door zulk een laag tegen de grond gevallen achterbakse mensen die zich dan ook nog notabene "modelbouwer" noemen, laat mij niet lachen!!!
Admins sorry voor mijn groffe taal, maar beter verdienen deze "losers" niet, als je iets niet op een forum durft te zeggen, en enkel via PM durft te zeggen, zwijg dan gewoon!!

Ik maak mij hier niet druk meer in, en ik hoop Peter dat jij dat ook niet zal doen, dus zoals zovelen het hier vandaag al hebben gezegd, "STAY"

Waarde collega, met genegenheid.

Erwin.

Havoc

#18
citaat:
NIET WEGGAAN en NIET al je mails laten deleten maar gewoon uitloggen en een "time-out" tijd nemen.Een tijdje niet meer inloggen maw en dus NIETS meer lezen of beantwoorden.
Je zal zien dat je nadien v??l MINDER gaat lezen en bijgevolg ook v??l minder ergernis en zo zal hebben.


Dit is de beste raad die je kan volgen. Heb ik ook gedaan, gevolg:
- minder stress
- meer tijd voor nuttigere dingen
- je haalt meer uit het forum achteraf

Ik denk dat de meeste "oude leden die minder komen" dit op een zeker punt gedaan hebben.

En je email programma kan je waarschijnlijk zo instellen dat mail van bepaalde personen direct de vuilbak ingaat. Is maar ??n minuutje werk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

prulleman

#19
Ik heb wat rondgekeken in andere topics. Amaai!! Dat kan er hier grof aan toe gaan. Ik (na?f) dacht dat collegamodelbouwers elkaar niet den duvel aandeden. Weer iets geleerd.

doomslu

#20
Ik zou hier ook nog iets willen schrijven, maar alles is al gezegd.
Peter hoort voor mijn part tot de kern van dit forum. Zijn bijdragen zijn altijd correct en gemanierd en heel dikwijls betekenisvol.

Denk nog eens na, Peter.[;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Frank_N

#21
citaat:
Geplaatst door doomslu

Peter hoort voor mijn part tot de kern van dit forum. Zijn bijdragen zijn altijd correct en gemanierd en heel dikwijls betekenisvol.

Denk nog eens na, Peter.[;)]



Hoi Peter, ik sluit me volledig bij deze en de andere meningen aan.
Groet van Frank

rgp

#22
Dag,

Via de "profielen" zal ik de gegevens van Peter wel vinden, en stuur ik een persoonlijke mail.  Ik denk dat dit kan uitgeklaard worden.

Maar toch nog een verduidelijking: men schermt hier altijd met grof taalgebruik en losers.

Maar ik stel ook wel het volgende vast:  men is zeer snel geraakt en tegelijkertijd deinst men er niet voor terug om anderen, NMBS- (kader)personeel te beschuldigen (wat doen ze, onbekwaam, ...).

Roland

ysbeer

#23
citaat:
Geplaatst door rgp

Dag,

Via de "profielen" zal ik de gegevens van Peter wel vinden, en stuur ik een persoonlijke mail.  Ik denk dat dit kan uitgeklaard worden.

Maar toch nog een verduidelijking: men schermt hier altijd met grof taalgebruik en losers.

Maar ik stel ook wel het volgende vast:  men is zeer snel geraakt en tegelijkertijd deinst men er niet voor terug om anderen, NMBS- (kader)personeel te beschuldigen (wat doen ze, onbekwaam, ...).

Roland



Wellicht zou het ook helpen als.
A: we ons verhaal iets duidelijker zouden vertellen (van wat hier boven staat begrijp ik niks).
B:als men dat niet kan,of men wil het niet,hou dan je mond.
C:email met beledigingen,en weet ik wat,moeten niet gestuurd worden.
D:wie toch zo een mail krijgt,van een forum lid,dient dat direct te melden.En dan liefst op het forum.
De enige weg om achterbaks gerommel te voorkomen is openbaarheid.
Wie weet dat een dag na zijn scheldmail zijn naam(schuil of gewoon)op het forum staat,zal zich hopelijk wel eerst bedenken.
Hier is niets onwettigs aan,en het helpt wel.
wum

renstimpie

#24
Peter,

De beslissing is totaal aan jou.  Negeren die handel, effectief stoppen of een pauze nemen.  Zoals je kan lezen, zullen de meeste forumleden jouw keuze respecteren.

Toch wil ik nog even doorbomen op de regels die op dit forum mooi gepubliceerd staan.  Ik heb de indruk dat dit enkel geldt als de weegschaal naar een bepaalde kant helt.

Kan/mag de misbruiker van deze regels dan op dezelfde manier behandelt worden?  Naar mijn mening, toch niet erg fair.

Een tweede puntje is dat al deze items geen goede reclame is voor MSM.  Dat je het niet met elkaar eens bent, is niet meer dan normaal!  Maar anderen afbreken?  Op het forum of via mail.  Jongens toch! ALs nieuwkomer op dit forum zal je het maar allemaal lezen.
Een eeste indruk is meestal blijvend.

Ik hoop deze aandachtspunten even op te lichten,  zonder commentaar of kritieken op mijn nek te halen.

Een regelmatige lezer

Tim


14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

doomslu

#25
citaat:
Geplaatst door renstimpie

...

Toch wil ik nog even doorbomen op de regels die op dit forum mooi gepubliceerd staan.  Ik heb de indruk dat dit enkel geldt als de weegschaal naar een bepaalde kant helt.

Kan/mag de misbruiker van deze regels dan op dezelfde manier behandelt worden?  Naar mijn mening, toch niet erg fair.

...



Kan je dit even verklaren Tim ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

erik50

#26
Is elk forum geen afspiegeling van het dagdagelijks leven.
Ik vind dat nogal meevalt hier,kijk anders maar eens rond op de andere forums.
Zo direkt er de brui aangeven vind ik ook maar niets.
Als je wordt angevallen reageer dan en zet zo'n mailtje op het forum.
Anders komt het wat over als......
Erik
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

ERVIN

#27
citaat:
Geplaatst door rgp

Dag,



Maar toch nog een verduidelijking: men schermt hier altijd met grof taalgebruik en losers.

Maar ik stel ook wel het volgende vast:  men is zeer snel geraakt en tegelijkertijd deinst men er niet voor terug om anderen, NMBS- (kader)personeel te beschuldigen (wat doen ze, onbekwaam, ...).

Roland



Zijn forumlullers, tooghangers en scheldwoordenverkopers dan geen grof taalgebruik??

Idd Roland er zijn er hier bij die zeer snel geraakt zijn, ikzelf zou ook geraakt zijn met de mooie woorden die U gaf.
Waarom zou ik ervoor terug moeten deinsen als een (kader)personeelslid van de NMBS mij zulk een beledigingen toesmijt, ikzelf heb namelijk ook een (hogere)kaderfunctie, maar dan wel niet bij de NMBS, voelt U zich aangesproken als ik iemand "loser" noem??
Indien U over een kaderfunctie beschikt zou U toch beter moeten weten, met iemand in de grond te boren maak je geen vrienden hoor.

Laat ons met z'n allen genieten van grote en kleine treinen, we zijn al met zo weinig volk.

erik de noorman

#28
tooghangers vind ik persoonlijk nog altijd een eretitel,
als het tenminste niet elke dag en een hele dag duurt(volgens mijn vrouw ).[:D]

doomslu

#29
citaat:
Geplaatst door erik de noorman

tooghangers vind ik persoonlijk nog altijd een eretitel,
als het tenminste niet elke dag en een hele dag duurt(volgens mijn vrouw ).[:D]


Achter ieder groot man staat een wijze vrouw. [:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *