Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

Laatste bericht.- Terug

Gestart door Peter, 05 mei 2008, 12:13:24 PM

Peter

Zoals al gemeld in het forum "Grootbedrijf" stop ik met deelname aan het MSM forum. De kritieken van een bepaald lid, en de, zoals ik al aan de moderators heb gemeld, persoonlijke kritieken en aanvallen die ik via emails heb gekregen doen mij tot deze stap besluiten.
Ik heb me altijd goed gevoeld op dit forum, tot een paar maand geleden die problemen begonnen zijn. Wel heb ik gemerkt dat veel "oude" leden, niet meer, of weinig nog op dit forum komen.
De reden hiervan weet ik niet. Wat ik wel weet is dat dit forum stilaan evolueerd van een vriendschappelijk forum over onze geliefde hobby, naar een forum waar direkt met scherp geschoten wordt als een bericht niet met hun eigen ideen overeenkomt. Spijtig.
Ik vraag dan ook aan de moderators om mij, en al mijn berichten van dit forum te verwijderen.

PS: Roland, wat het betreft in te zetten voor de BVS enz. Een dag bestaat voor mij ook maar uit 24 uren. Naast mijn gezin en hobby, ben ik ook al jaren een aktief medewerker van Unicef, iets wat ik nog lang hoop te doen.
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

#1
citaat:
Geplaatst door Peter

... stop ik met deelname aan het MSM forum ...


En dat vind ik heel erg jammer!
Paul

Ludwig

#2
Berichten verwijderen kan volgens mij ook niet door de beugel.
Maar iemand via mail gaan aanvallen is zeker niet netjes.
Als je iets te zeggen hebt doe het dan op het forum als je het lef hebt!
Peter,toch zou ik willen vragen je medewerking niet zomaar stop te zetten.
Er zijn er meer die iets aan je bijdrage hebben dan je zou vermoeden [;)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

wisselstromer

#3
allee peter
trekt u dat toch allemaal niet aan
er wordt heel veel gezeverd en ik ben het ook niet altijd eens met andere maar ik lees gewoon niet meer wat die schrijven

nu gaan we nooit uw baan zien voltooien en daar keek ik (en ik denk wel vele anderen) naar uit

denkt er nog maar eens goed over na

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Roderik

#4
Beste Peter,

Ik kan je volledig volgen in je beslissing.
Als je geliefde hobby leidt tot stress dan kan je 2 dingen (definitief of tijdelijk) doen:

- de hobby wegnemen of
- de stress wegnemen.

Jij hebt duidelijk gekozen voor het tweede.

Bedankt voor al je bijdragen en nog veel succes met je toekomstige modelspoor-verwezelijkingen en je inzet bij UNICEF.
Always be modelling!

n/a

#5
Peter,

Het is aan ieder van ons om uw beslissing te respecteren.

Maar toch wil ik u persoonlijk danken,voor de door u verkregen info over Zwarte Woud,wij hebben daar al menig keer aan u gedacht.

Nog veel suc6 met Unicef.

Greetz
Yves

Rochevalien

#6
Peter ,ik zou jou en al de anderen die een degout hebben (of nog moeten krijgen) van sommige reakties of opmerkingen op dit forum: NIET  WEGGAAN en NIET  al je mails laten deleten maar gewoon uitloggen en een "time-out" tijd nemen.Een tijdje niet meer inloggen maw en dus NIETS  meer lezen of beantwoorden.
Je zal zien dat je nadien v??l MINDER gaat lezen en bijgevolg ook v??l minder ergernis en zo zal hebben.
Je leest dan all??n wat je echt interreseerd grondig en de rest bekijk je gewoon eens vluchtig.
Ik doe dat ook zo al een hele tijd en dat scheelt een pak[:(!][xx(][:0]
Maar troost je op het TMM forum wordt nog v??l meer gel..,pardon
gechat.

Gerrit

dgrr57

#7
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Peter ,ik zou jou en al de anderen die een degout hebben (of nog moeten krijgen) van sommige reakties of opmerkingen op dit forum: NIET  WEGGAAN en NIET  al je mails laten deleten maar gewoon uitloggen en een "time-out" tijd nemen.Een tijdje niet meer inloggen maw en dus NIETS  meer lezen of beantwoorden.
Je zal zien dat je nadien v??l MINDER gaat lezen en bijgevolg ook v??l minder ergernis en zo zal hebben.
Je leest dan all??n wat je echt interreseerd grondig en de rest bekijk je gewoon eens vluchtig.
Ik doe dat ook zo al een hele tijd en dat scheelt een pak[:(!][xx(][:0]
Maar troost je op het TMM forum wordt nog v??l meer gel..,pardon
gechat.

Gerrit



+1

conducteur

#8
kan je het niet uitpraten ofzo,blijf bij ons,we kunnen nog veel van elkaar leren.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

geremila

#9
Dat kunt ge niet menen. Als Db-liefhebber zal ik jouw bijdragen en de evolutie van jouw baan ten zeerste missen!!!

Aan allen die dit in de hand hebben gewerkt[:(!][xx(][B)]

Kunnen we het hier niet gewoon over onze hobby hebben zoals we hem zelf beleven! over smaak en kleur valt niet te twisten zegt men toch altijd... Dat geldt zeker ook voor onze hobby. Aan alle nieuwe leden die dit lezen zou ik willen zeggen laat jullie niet ontmoedigen door dergelijke posts we beoefenen nog altijd ??n van de boeiendste en meest veelzijdige hobby's.
Aan Peter (denk nog maar eens goed na zou ik zeggen en misschien Rochevalien zijn tip indachtig houden[^]
Tot later mag ik hopen
groetjes,

Mike

pabe

#10
Peter, [:0]

... laat ons DB en DR liefhebbers toch zo niet in de steek he! [?]

Ik erger mij soms ook aan sommige commentaren op dit forum [}:)], maar een ideale wereld bestaat niet ...[B)]

groetjes, Paul


Tom

#11
Mamamia, ik die dacht dat de rust eindelijk was terug gekeerd. [:(]

Net als geremila zal ik zou bijdragen en evolutie van jow baan missen Peter.

P.S. somigen hebben mischien gemerkt dat ik minder reacties geef, maar dat komt omdat ik enkel nog iets wil zeggen dat intresant zou kunnen zijn om te reageren, maar ik kom nog dagelijks kijken.
Tom

ysbeer

#12
Heel erg jammer.
Ik kan het me wel voorstellen(heb zelf ook als eens besloten te stoppen)maar toch.
Nu heeft de rot vent die anoniem (althans voor ons)jou het leven zuur maakt gewonnen.
Ik geloof dat je dat niet moet willen,maak naam en toenaam van deze gluiperd openbaar op het forum.
Als dan deze figuur verwijderd wordt zal dat jou zeker sterken in je eigen houding.
Niet toegeven aan deze figuren mar vechten,wij (zeker 99%) staan achter je.
Is de mail anoniem,en heb je geen idee wie het is,dan kun je zelfs aangifte doen van dit soort zaken.
Peter laat ons jou mening en kennis niet ontglippen.
Blijf bij ons,we zullen je er dankbaar voor zijn.
wim (een fan van jou manier van forum bedrijven)

prulleman

#13
Ik kom weer uit de lucht gevallen. Ik had niet eens door hier blijkbaar een soort "ruzie" was. Ik volg ook niet alles, alleen wat me echt interresseert[:D]. En dan nog maar af en toe. Zit liever achter de werkbank dan achter pc. Maar ik vind het spijtig als iemand "gedwongen" forfait geeft. En dat van die mailtjes is achterbaks. Zeg het hier, voor iedereen of zwijg! Das mijn gedacht

Gerolf

#14
Hoi Peter,

Aan de posts te zien is er niemand die wil dat je weggaat. Ik ook niet. Ik vind je v??l te waardevol voor een forum als het onze.
Dat je een time-out neemt kan ik begrijpen, ook al zou ik d?t ook jammer vinden.

Als ik je met iets kan helpen ivm die priv?-mails, geef me gerust een seintje. Als er iets anders is dat je niet publiek kwijt wil, stuur me evengoed een pm.

E?n ding: als ik je account zou verwijderen, komt er voor elk van je posts in plaats van je naam "n/a" te staan.
Diezelfde "n/a" kan je vinden in enkele oude posts, van mensen die (lang geleden) van het forum geknikkerd waren wegens aanhoudend wangedrag.
Ik zou niet willen dat jouw boodschappen op ??n lijn gezet worden met die van boosdoeners. Vandaar dat ik je account niet wil schrappen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw