Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Nieuwe NMBS modellen 2008

Gestart door theedooz, 17 februari 2008, 23:56:25 PM

Jurgen

Driften was niet de bedoeling, langlaufen wel. Langlaufen is er niet meer van gekomen. [:(]
Het gladde wegdek was de boosdoener. Ik gleed en ik bleef glijden. Nu zeg ik wel "ik had dit of ik had dat moeten doen", maar dat is allemaal te laat nu h?.
De treinhobby ga ik er zeker niet voor laten hoor. Dat kan ik niet. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

just4fun

citaat:
Geplaatst door Jurgen

... Het gladde wegdek was de boosdoener. ... Nu zeg ik wel "ik had dit of ik had dat moeten doen", maar dat is allemaal te laat nu ...


Laat u niet leiden door dat soort gedachten. Twee jaar geleden heb ik (met vrouw en kinderen erbij) ook een zware slip gemaakt met total-loss als gevolg en ver van huis. Nu nog wordt ik wakker van 'nare dromen', maar als het gebeurt, gebeurt het. Je kan niet alles voorkomen!
Sterkte en groet,
Paul

rixke rail

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Hoi,

Zijn er al die de nieuwighedenfolder van Olaerts ontvangen hebben ?

Gr.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



Jawel ! Uitgerekend op 1 april ([:o)]) zat ie in de bus ! [:D]
De "Intersoc" K-rijtuigen zijn reeds besteld ! [^]
De hlv type 12 wordt reeds afbetaald ! [:p]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Hoi,

Zijn er al die de nieuwighedenfolder van Olaerts ontvangen hebben ?

Gr.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



Jawel ! Uitgerekend op 1 april ([:o)]) zat ie in de bus ! [:D]
Modelspoorse groeten,
Eric.

Inderdaad Eric,

Ook gekregen maar dan op 2 april.

Gr, Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Arbeco

Ik had eigenlijk liever een berichtje gehad dat mijn AR 45's gereed waren; ik vind het zo langzamerhand een beetje heel erg lang gaan duren! Nadat ik de stellen voor ombouw had teruggebracht, heb ik er niets meer van gehoord en we zijn nu ruim een jaar verder. Ik vindt dit toch wel een minpuntje hoor, en mijn vertrouwen in de kleinserie modellen is wel degelijk geslonken. Je betaald je halve (of soms hele) maandloon voor die dingen, en komt er vervolgens achter dat ze van geen meter rijden. Dat vind ik zonde van mijn geld; voor zo'n prijs mag je dat niet verwachten. Ik heb nog in twijfel gestaan over de aanschaf van de aangekondigde type 12, maar durf het niet aan en heb het geld voor andere modellen benut. Dit wilde ik zomaar even kwijt.

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Arbeco

Ik had eigenlijk liever een berichtje gehad dat mijn AR 45's gereed waren; ik vind het zo langzamerhand een beetje heel erg lang gaan duren! Nadat ik de stellen voor ombouw had teruggebracht, heb ik er niets meer van gehoord en we zijn nu ruim een jaar verder. Ik vindt dit toch wel een minpuntje hoor, en mijn vertrouwen in de kleinserie modellen is wel degelijk geslonken. Je betaald je halve (of soms hele) maandloon voor die dingen, en komt er vervolgens achter dat ze van geen meter rijden. Dat vind ik zonde van mijn geld; voor zo'n prijs mag je dat niet verwachten. Ik heb nog in twijfel gestaan over de aanschaf van de aangekondigde type 12, maar durf het niet aan en heb het geld voor andere modellen benut. Dit wilde ik zomaar even kwijt.

Groetjes Len[;)]



Mja, het is bijna 5 jaar geleden dat ik mijn reeks 45 gekocht heb. Wanneer ik hem terug gebracht heb weet ik niet meer, maar dat zou toch al zo'n 2 jaar geleden kunnen zijn. Een uit de hand gelopen revisie zullen we maar zeggen zeker? [:D]

Als ik me niet vergis dan is 1 van de redenen voor het lange wachten dat er een verkeerde aandrijving geleverd was of dat er stukken ontbraken ofzo. Een paar maanden geleden waren volgens de dochter wel alle stukken binnen en kon men beginnen met de ombouw. Verder heb ik er geen nieuws meer over gehoord.
Ik blijf hopen dat het in orde komt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Break302

citaat:
Geplaatst door Arbeco

Ik had eigenlijk liever een berichtje gehad dat mijn AR 45's gereed waren; ik vind het zo langzamerhand een beetje heel erg lang gaan duren! Nadat ik de stellen voor ombouw had teruggebracht, heb ik er niets meer van gehoord en we zijn nu ruim een jaar verder. Ik vindt dit toch wel een minpuntje hoor, en mijn vertrouwen in de kleinserie modellen is wel degelijk geslonken. Je betaald je halve (of soms hele) maandloon voor die dingen, en komt er vervolgens achter dat ze van geen meter rijden. Dat vind ik zonde van mijn geld; voor zo'n prijs mag je dat niet verwachten. Ik heb nog in twijfel gestaan over de aanschaf van de aangekondigde type 12, maar durf het niet aan en heb het geld voor andere modellen benut. Dit wilde ik zomaar even kwijt.

Groetjes Len[;)]


Allee tis om U wa gerust te stellen !
Ik heb dees week 1 van 7 ingeleverde 45 ers terug gekregen en ik kon op zijn rijgedrag niks meer aan merken !
Dus het lange wachten was dan toch de moeite !

Jos

Jurgen

Dat noem ik nu eens interessant nieuws. [:)]

Maar als jij voor elke 45 zo lang gaat moeten wachten, dan zijt ge zalig. [:D] All? ja, 't zal wel vooruit gaan zeker?
Zo zie je maar, geduld is een schone deugd, alleen wordt ze dikwijls op de proef gesteld.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rixke rail

Voor de liefhebbers van stoom in schaal N !
Opgelet : zelfbouw !

http://www.pb-messingmodelbouw.com/index.php?action=catalogus&back=&Id=702

Jullie worden dus ni?t achtergesteld t.g.o. ons ho-mannen ![;)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Voor de liefhebbers van stoom in schaal N !
Opgelet : zelfbouw !

http://www.pb-messingmodelbouw.com/index.php?action=catalogus&back=&Id=702

Jullie worden dus ni?t achtergesteld t.g.o. ons ho-mannen ![;)]
Modelspoorse groeten,
Eric.


Ik zie een leeg scherm van PB. [?]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN


Anarchy

Zal met de login te maken hebben ...

rixke rail

Vreemd ! Ik krijg nochtans direkt de link naar de type 12, zonder inloggen !
Proberen jullie nog eens !
Bij het "schaal n"-topic zijn ze nochtans wel goed terechtgekomen !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Waarschuwing ! Klik vooral niet op onderstaande link, wil U Uw computer niet onderkwijlen ! [:0]

http://www.vitrains.it/index.phtml?id=18&cat_vis_start=20

Heb je toch geklikt ? [:o)]
Wat vinden jullie daarvan ? [:p]
Ik bedoel dus vooral artikels # 1024, 1026 en 1027 [^]
Modelspoorse groeten,
Eric.




't Was te peinzen [:(!]: de "Budds" zijn uitgesteld tot 2009 en de am54 tot 2010 ! [V]. Dit wist men mij zo-even bij Jocadis te melden ! [:0]
Afijn, misschien goed nieuws voor ons spaarvarken ! Dat zal nog iets langer kunnen blijven leven, voor het geslacht wordt ! [:D]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

argilla

1) vreemd PB site "kan webpagina niet weergeven" . Dit op zaterdag 7/6 om 10:16
2) hopelijk denkt men ook eens aan de dubbeldekkers bij Mehano, ja
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15