LSM - HLE 15

Gestart door Anarchy, 20 december 2007, 20:52:37 PM

itchy

Ik ook. Alain? [:)]
citaat:
Geplaatst door the_gold

Vraag me af waneer deze geleverd worden[;)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

ERVIN

Het begint te vervelen natuurlijk, maar ook dit model ziet er weer heel erg netjes uit, komt hij dit jaar nog uit, of kunnen we hem kopen van " ons" nieuwjaarsgeld??[:I]

mini-bs

oei, en die DB-europaloc ziet er ook al prachtig uit, en er zijn setjes met vervang-panto's (wel raar dat je 1 maand na aankoop van een loc bij dezelfde firma nog onderdelen moet kopen, maar enfin... veel verschil met wat er al op zit zie ik met m'n amateursoog waarschijnlijk toch niet), en er zijn setjes met Y25-bogies - interessant om de Dacker wagens van betere onderstellen te voorzien.
Dat nieuwjaarsgeld zal toch niet volstaan vrees ik ;-)

mini-bs

grappig Itchy dat jouw klok in 2002 is blijven stilstaan.
De mijne staat ook stil, al sinds '92...

itchy

Ben inderdaad blijven hangen op 2002... met hier en daar een uitschieter je kent dat.  Maar in principe kan ik al het huidige Belgische materieel inzetten (behalve de nieuwe 18, de 57, de 28 en de M6 stuurstand) ?n ook zowat alle 'klassieke' bakken, zowel diesels als elektrisch, ?n ook nog een heleboel internationale treinen. Vandaar mijn keuze.

Zo ook deze 15, maar mijn besteld exemplaar (nummer 12031) staat er nog niet bij... [:(] mogelijk nog effe wachten dus...

citaat:
Geplaatst door mini-bs

grappig Itchy dat jouw klok in 2002 is blijven stilstaan.
De mijne staat ook stil, al sinds '92...

itchy

Uitleverdatum? Wie zal het zeggen? Het is grappig (nou ja) om de eerste drie, vier posts van deze draad eens te herlezen op pagina 1 ... Let vooral op het jaartal.

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Het begint te vervelen natuurlijk, maar ook dit model ziet er weer heel erg netjes uit, komt hij dit jaar nog uit, of kunnen we hem kopen van " ons" nieuwjaarsgeld??[:I]

the_gold

Ik heb 12534 15 ~ digitaal blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, Magelan logo, Kinkempois (1501)besteld.

linuxstecheltje

ik heb de 1502 in ac besteld (art nr 12530)
deze is zaterdag of maandag binnen bij men winkelier,
dus nog op tijd voor onder de kerstboom. (besteld in 2006)

het zal druk zijn onder men kerstboom
de 1206, 1502, 2803 en een break
[;)]

TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

the_gold

Ik heb ook beslist om die 1502 te kopen. Leuk kerstcadeautje [;)]

treinliefde

Die is blijkbaar ook al cverkrijgbaar sinds vandaag bij T ...

itchy

cyberbeast

Jammer dat er de laatste jaren zoveel ineens uitkomt. Ik kan ze wel allemaal kopen, maar ik wil volgend jaar nog een deftig huis bouwen ook. En mijn vriendin wil perse dat er ruimte is voor een treinkamer, dus dat gaat ook al een centje kosten. Buiten de 55 en nieuwe 18, komt er dit jaar niet veel meer binnen.

itchy

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Jammer dat er de laatste jaren zoveel ineens uitkomt. Ik kan ze wel allemaal kopen, maar ik wil volgend jaar nog een deftig huis bouwen ook. En mijn vriendin wil perse dat er ruimte is voor een treinkamer, dus dat gaat ook al een centje kosten. Buiten de 55 en nieuwe 18, komt er dit jaar niet veel meer binnen.

Is die dan al beschikbaar dit jaar de nieuwe 18?