LSM - HLE 15

Gestart door Anarchy, 20 december 2007, 20:52:37 PM

Anarchy

Update op de site van LSM. Dus augustus voor de 15 en 150 in oude livrei. Voor de 21/27 in TP IV versie word het september. De I11 rijtuigen staan als "toekomstige modellen" en van de andere versie van de 15/21/27 hebben we ook het raden. Einde van het jaar misschien? [:p]

nohab

Niet te geloven, zoals Zuster Anna, eerst de model zien voor te geloven, ik heb 3 reeks 15 van Olaerts sinds 2 jaar, en de LS zijn altijd niet op de markt.... En de olympische spelen in China zullen deze vertraging zeker niet verbeteren...

Anarchy

Amai zijn de van Olaerts al 2 jaar op de markt [:p] Wat vliegt de tijd ... [|)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door nohab

En de olympische spelen in China zullen deze vertraging zeker niet verbeteren...

Daar kan je wel eens gelijk in hebben.
Vele fabrieken mogen gewoon niets meer produceren om de vervuiling tegen te gaan zolang de spelen duren.
Gisteren heb ik naar de openingsceremonie gekeken en soms werden er luchtbeelden getoond. Geen enkel lichtje van een auto was er te zien.
Het zijn daar wel dictatoriale toestanden hoor. Het land van de rijzende zon, maar die moet er dan wel komen als de Chinezen het zelf willen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

adrievans

Volgens mij is Japan het land van de rijzende zon hoor.[|)]

B-Modelbouw

De eventuele vertragingen in China zullen niets (of toch zeer weinig)met 1/2 capaciteit of lage CO2 uitstoot te maken hebben, maar eerder met de strengere import/export controle te maken hebben. Peking ligt ver verwijdert van Shenzhen waar de fabriek van Modern Gala staat.

Brunel

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Update op de site van LSM. Dus augustus voor de 15 en 150 in oude livrei.

[:o)]

Peter

Ja, staat nog altijd op de website "levering 08/2008"
't zal dus waarschijnlijk een typefoutje zijn en 2009 moeten zijn.
Voor de 21 moeten ze zich ook al haasten, want daar staat dat hij 09/2008 zou verschijnen. Blijkbaar zeggen ze bij LSM "wat vliegt de tijd" [:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ook over dit model wordt niets meer vermeld.
Waar wachten ze op? De grote premi?re voor de Modelspoorexpo?
Het model moest er al lang zijn en anders moest men maar geen vooropgestelde uitlevering meedelen. Punt!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

B-Modelbouw

Jaren werd Belgi? stiefmoederlijk behandeld als 't over modeltreinen
gaat. De laatste jaren werden we eindelijk aardig verwend met al dat
NMBS-SNCB materiaal.

Wees toch eens een keertje blij dat die Chinezen begrip hebben voor onze Bank-crisis en wachten met hun modellen op de markt te brengen [:o)].

Door er hier op dit forum over te blijven .......... (vul zelf maar aan), gaan ze niet sneller uitleveren hoor.

Ze zullen ooit wel eens komen ...

Zie trouwens nog een voordeel;
Wanneer het Heljan (Olaerts) model zijn nodige dienst kilometers heeft gereden en aan vervanging toe is, kun je een LS Models model kopen. Alleen jammer dat die twee jarige H0 reeks 15 niet zo snel de geest wil geven [:o)]. Dus nog even geduld.

boke

Allemaal goed en wel, Bert, maar als LSM zo handeld is het toch logisch dat er veel mensen zich hierover ergeren. Ik weet zeker dat er een tijdlang op hun site een NMBS rangeerdieselloc aangekondigd werd. Momenteel is daar zonder uitleg niets meer van te vinden. Wie gelooft die mensen nog? [:D][:I][:D] Ze zijn mijn inziens nog erger dan ... [;)]

doomslu

Relativeren... er zijn ergere dingen in het leven... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

B-Modelbouw schreef:

citaat:
Alleen jammer dat die twee jarige H0 reeks 15 niet zo snel de geest wil geven

Dat is niet zo netjes, van te hopen dat de 15 van Guido snel defekt zou zijn.[:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Peter

B-Modelbouw schreef:

citaat:
Alleen jammer dat die twee jarige H0 reeks 15 niet zo snel de geest wil geven

Dat is niet zo netjes, van te hopen dat de 15 van Guido snel defekt zou zijn.[:0][:0][:0]

De emoticon achter de zin wijst erop dat het voor te lachen is e [:D]

Peter

Ja dat begrijp ik ook wel, alleen is er een gezegde dat zegt:

"Al lachend zegt een zot zijn mening"

waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat B-modelbouw zot is natuurlijk[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter