LSM - HLE 15

Gestart door Anarchy, 20 december 2007, 20:52:37 PM

Anarchy

http://www.modeltrein-paradise.be/images/12027.jpg

De 1503 in lichtblauwe livrei met koersborden van Camino Azul is ook uit, helaas hier geen foto van.

the_gold

Dat ziet er heeel goed uit.
Nog een eindje wachten tot de laatste kleurstelling er is, Mijn voorkeur gaat naar die uit.


Anarchy


itchy

Weet er iemand of er al een uitleveringsdatum van de blauwe 15en met gele streep gekend is? En welke nrs het zijn?
Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

the_gold

En zo blijven we wachten [:D] Ik kijk er allesinds naar uit, zal een prachtmodel zijn.

Anarchy

12529     15 ~ digitaal     blauw, gele lijn, grijs dak, geen electrisch stopkontact, Brussel Zuid (1504)             IVb     II/2009
12530    15 ~ digitaal    blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, Brussel Zuid (1502)          IVb    II/2009
12031    15 =       blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, Oostende (1503)             V    II/2009
12033    15 =       blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, met vlaggen, Ostende (1505)       V    IV/2009
12034    15 =       blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, Magelan logo, Kinkempois (1501)       V    IV/2009
12036    15 =       blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, meettrein uitrusting, Kinkempois (1503)    V    2010
12531    15 ~ digitaal    blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, Ostende (1503)             V    II/2009
12533    15 ~ digitaal    blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, met vlaggen, Oostende (1505)       V    IV/2009
12534    15 ~ digitaal    blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, Magelan logo, Kinkempois (1501)       V    IV/2009
12536    15 ~ digitaal    blauw, gele lijn, grijs dak, electrisch stopkontact, meettrein uitrusting, Kinkempois (1503)    V    2010

the_gold

Welke uit die lijst zou dan de kleurstelling zijn van nu met stelplaats kinkempois? Of worden deze niet gemaakt.
Omdat de meeste met vlaggen zijn of een oud tijdperk. Ik kan me ook niet echt inbeelden wat ik over meettrein uitrusting moet denken.

Mvg

Anarchy

citaat:
Geplaatst door the_gold

Welke uit die lijst zou dan de kleurstelling zijn van nu met stelplaats kinkempois? Of worden deze niet gemaakt.
Omdat de meeste met vlaggen zijn of een oud tijdperk. Ik kan me ook niet echt inbeelden wat ik over meettrein uitrusting moet denken.

Mvg



Euhm, het lijstje dat ik gegeven heb is enkel van de HLE 15's in de meest recente kleurstelling! Als je er eentje wil in de kleurstelling van nu van depot Kinkempois zal je de 12034(=) / 12534(~) moeten nemen. Deze zal trouwens het magelan logo hebben waardoor je een zeer recent model zal hebben.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door the_gold

Ik kan me ook niet echt inbeelden wat ik over meettrein uitrusting moet denken.

Mvg


Naast de linker buffer :


ps.: foto weeral niet van mij [:(]

conducteur

Het is wel jou foto niet, maar hoe maakt men van zo dicht bij een foto? De spoorlijnen lopen toch niet allemaal vlak langs de grote/kleine weg?
Heeft men dan een lens met enorme vergroting?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Als ik zie hoe er vooral bij 3-rail gekl***t wordt inzake digitalisering (en ook geld wordt verkwanseld) dan stel ik de vraag: waarom gebruiken jullie niet gewoon DCC ?

Ronald ik veronderstel dat je bedoelt: 3 rail en motorola en mfx.[;)]

Mijn treinen rijden ook 3 rail  met een IB, hier alleen maar plezier en geen zorgen. Een bedrijfzeker,goedkopere en gebruiksvriendelijker systeem is er momenteel niet op de markt. Daar kan het systeem van zimo in de verte nog niet aan typen. [:D]

Erik


Het systeem van roco?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

the_gold

megelan logo? is dat het kleine stickertje dat ook bij de reeks 16 hangt dicht bij de deur? Mvg

Anarchy

http://simpy.be/trein/foto/150.jpg (Link kopieren en openen in nieuw venster, anders gaat die blijkbaar niet)

Inderdaad, de sticker naast de deur. (Bijna) alle NMBS loc's hebben nu deze sticker.

the_gold

bedankt!
Dat word inderdaad eentje zoals die.
Ik heb vandaag nog een I-6 new look erbij dus dat word een leuk sleepje met die loc.

Mvg

the_gold

Vraag me af waneer deze geleverd worden[;)]