Loc reeks 15/16/18 Nmbs hedendaagse info

Gestart door the_gold, 28 november 2007, 17:07:13 PM

the_gold

#105
Ik hoop ook dat er een 15 en 16 bewaard word, Al vraag ik me af of de nmbs dat zal doen, Het zal pijn doen om ze te zien staan ergens helemaal geplukt.

ik denk dat eerder de tsp inzet zal doen om een te bemachtigen, En ik denk dat de eer wel aan de 1608 zal zijn in zijn gouden kleurtje.

nmbs

#106
Het is tot nader bericht verboden electrisch materiaal in te zetten.  Dat komt omdat er nog niet genoeg historisch electrisch en rijvaardig materiaal is.  Eens het zover is, zal dat mss wel veranderen.  

Mvg Stephane

13erke

#107
citaat:
Geplaatst door nmbs

Het is tot nader bericht verboden electrisch materiaal in te zetten.  Dat komt omdat er nog niet genoeg historisch electrisch en rijvaardig materiaal is.  Eens het zover is, zal dat mss wel veranderen.  

Mvg Stephane


Dat is wat ik ook al wou zeggen[;)], men zal ooit wel weer mogen rijden op het infrabel net. Maar heb nog eventjes geduld (5j).

nmbs

#108
5Jaar? [:D][:o)] haha zwanzer (goed bedoeld he [;)])  In spoorwegpraktijk moet je daar een nulletje achter zetten [xx(]

Mvg Stephane

13erke

#109
citaat:
Geplaatst door nmbs

5Jaar? [:D][:o)] haha zwanzer (goed bedoeld he [;)])  In spoorwegpraktijk moet je daar een nulletje achter zetten [xx(]

Mvg Stephane


dan gaat een deel van de infrabel top (flop) op pensioen[;)]

nmbs

#110
Ja, op pensioen gaan is een ding, wie ze komt vervangen is een andere vraag.... kan positief zijn, maar kan nog slechter zijn ook....

the_gold

#111


Loc 1806 en 1803 te Raeren, Zo te zien in nog slechtere staat dan anders. En wat is er gebeurt met al dat ander materiaal die er stond? Gesloopt?


Met dank aan Eric Verstraeten voor de foto.

Groetjes

the_gold

#112
Vandaag de 1602 en de 06 samen gezien met een sleep achter hen
Een halfuurke later was het de 05 met een sleep achter hem.

Vandaag ook de 2503 gezien en enorm veel 26ers die samen met een 23 reden met een sleep goederen, Ze blijken de laatste tijd meer en meer samen met een 23 te rijden naar e kust toe.
Voor de geintereseerden, Er staat nog een groene 62' in Brugge

Groetjess[;)]

the_gold

#113
Vandaag gespot al rijdend :

1602
1604
1605
1605

Rijd de 08 nog en de 01 nog?
De 03 zou buitendienst gesteld zijn.

Anarchy

#114
De 1608 is de gouden dus die rijd nog ja [:)] En de 1601 rijd bij mijn weten ook nog hoor.

the_gold

#115
Heb gezien dat de 1603 eigenlijk makkelijk bereikbaar is via straat, Hij staat op een zijspoor die op 2 minuutjes wandelen ligt van de bocht aan het attelier. Heeft iemand daar een foto van?
Die 1603 is dus plukloc voor zover ik weet.
Ik heb enkele mooie sattelietfoto's van oostende maar ik vind niet echt hoe ik ze kan uploaden.

Groetjes

the_gold

#116
Dju DJU DJU.... twas opendeur in Sint - Ghislain.
Ferm Balen dat ik da nie wist... Kwil der al zo lang naar toe.
Jaartje w8en zeker voor een 18 te zien..[:(]

modelbaanHO

#117
De info heeft hier nochtans op het forum gestaan.
Geen nood, vanavond zal ik de foto's die ik gisteren heb getrokken uploaden. Je zal ze dan kunnen bekijken via mijn website.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

nmbs

#118
in december is het toch ook nog een opendeurdag?  Of is dat niet meer?

dgrr57

#119
6 december, als ik me niet vergis