Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

de reeksen 11-12-21-27-19 van LS-Models

Gestart door BD1701, 01 oktober 2007, 18:12:06 PM

janjozef

Dan alleen nog wachten op een reeks M6 rijtuigen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

thalysken

citaat:
Geplaatst door janjozef

Dan alleen nog wachten op een reeks M6 rijtuigen...

Jan

... en dan ist compleet![:D]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ja dat denk ik ook Anarchy, van mij mag hij snel gaan komen.[:p]



Ervin, niet te rap. Ze mogen gerust nog een jaar of 2 wachten. Eerst moeten de reeksen 15 en 18 nog komen. Ook de I11 rijtuigen zouden dit jaar komen, waarschijnlijk samen met nog andere modellen.
Voor mij hoeft het allemaal zo snel niet te gaan. Mijn portemonnee is rapper leeg dan dat hij gevuld geraakt. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

thalysken

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

En daar zijn ze :





Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]

Pas op straks is mijne computer kapot![:D] Heb je nog zulke gedetaileerde foto's van de voorkant ofzo? Die 15 is ook wel hhel erg mooi h?! Jammer dat het geld niet op mijne rug groeit.

Anarchy


13erke

Bwa, de reeks 18 zag er een jaar geleden ook al zo uit.
Dat ze ons nog maar wat tijd geven, er staan nog heel wat modellen die nu al leverbaar zijn op mijn verlanglijstje.

BD1701

Hopelijk heeft iemand nog meer foto's van deze nieuwigheden, ik denk dat de reeks 15 nu niet lang meer op zich zal laten wachten, volgens mijn winkelier zou hij binnen ongeveer een maand in de winkels liggen? Wat die teokomstige reeks 21, ... betreft deze zullen er ook heel goed uitzien en het zullen ook super modellen zijn, zeker als ik hier de eerste proto's zie. Dat LS-Models goed bezig is, dat staat zeker vast. Wat die nieuwe (container) wagons betreft, weet iemand of daar ook Belgische modellen tussen zitten? Meer foto's van de Blegische nieuwigheden voorgesteld op N?nrberg zijn altijd welkom.
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door BD1701

... Meer foto's van de Blegische nieuwigheden voorgesteld op N?nrberg zijn altijd welkom.

Nog even geduld. In MSM 68 wordt uiteraard aan jouw (en onze) wensen voldaan ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronny-vdv

Meer nieuws van LSM :











De eloks reeks 28 en 18 (Siemens) staan ter voorbereiding.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

BD1701

Alvast bedankt voor uw snelle reactie Ronny, alleen had ik nog een vraagje die foto van die blauwe (containerwagon) zal da een Belgische zijn? en die foto met die andere platte wagons, zijn dat ook Belgische modellen?
 

ronny-vdv

Nog een aantal foto's gevonden :







Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

marimon

nog zo'n paar foto's en ze kunnen me afvoeren[:p][:p][:o)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

ERVIN

Ja watte, dat ziet er allemaal heel erg mooi uit, het word hoog tijd dat ik nog eens wat opslag aan mijn baas ga vragen.[}:)]

Bedankt voor die mooie foto's.[;)]

Tom

Jawadedada, we zullen weer keuzes moeten maken. [B)]
Tom