Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

de reeksen 11-12-21-27-19 van LS-Models

Gestart door BD1701, 01 oktober 2007, 18:12:06 PM

the_gold

Betekend dit dat ze in de rekken zullen liggen? Dit zijn de Lsm modellen zeker?

Ik vraag me wel af, die koplapmpen Daar heb je er zo 2 van, een kleintje en een groote naast elkaar aan beide kanten. Ik dacht dat die bij de 18ers in het echt nu even groot waren?
Of moet dat modelletje van lsm nog uit komen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door the_gold

Betekend dit dat ze in de rekken zullen liggen? Dit zijn de Lsm modellen zeker?

Ik vraag me wel af, die koplapmpen Daar heb je er zo 2 van, een kleintje en een groote naast elkaar aan beide kanten. Ik dacht dat die bij de 18ers in het echt nu even groot waren?
Of moet dat modelletje van lsm nog uit komen.



Ze zullen in de rekken liggen, maar ze liggen er nog niet [;)]

En voor die koplampen, misschien HIER. kijken. In het kort : in het begin groot en klein, later beide groot.

the_gold

En zal die latere versie ook op de markt komen?

dgrr57

citaat:
Geplaatst door the_gold

En zal die latere versie ook op de markt komen?



Volgens LSM, ja.

thalysken

Heeft iemand eigenlijk al een idee wanneer hij TEN VROEGSTE zal uitkomen (ik bedoel de eerse versie van 11/19/......). Dan weet ik me een beetje waar aan houden. Trouwens jammer dat lsmodels hun site niet meer update.

Met vriendelijke groeten,
Thijs

Anarchy

De reeks 21/27 komt in juli/augustus. Enkel eerst de oorspronkelijke versies. Op de recentere (huidige) versies word het vermoedelijk wachten tot na de zomer ten vroegste.

Zie LSM website

Anarchy

LSM brengt een paar 21/27 uit in tijdperk 4 versie en een aantal in tijdperk 5 versie. Weet er iemand de precieze verschillen? Alsook de verschillen tussen 1e en 2e bouwschijf?

Jurgen

Goeie vraag, maar voorlopig komen toch alleen maar de TP IV versies.
Heb je al eens op internet gezocht?
Ik veronderstel dat onder andere de stickers voor de nieuwe seinen al een verschil zullen zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Anarchy

LSM brengt een paar 21/27 uit in tijdperk 4 versie en een aantal in tijdperk 5 versie. Weet er iemand de precieze verschillen? Alsook de verschillen tussen 1e en 2e bouwschijf?


gewoon deze draad vanaf het begin lezen [;)]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Goeie vraag, maar voorlopig komen toch alleen maar de TP IV versies.
Heb je al eens op internet gezocht?
Ik veronderstel dat onder andere de stickers voor de nieuwe seinen al een verschil zullen zijn.



Jurgen,

De magelan stickers staan er pas op sinds vorig jaar. Dus dat noem ik al het late tijdperk 5 of zelfs tijdperk 6.

Grootste verschil zal de sonokabel zijn zoals ik dacht.