Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

de reeksen 11-12-21-27-19 van LS-Models

Gestart door BD1701, 01 oktober 2007, 18:12:06 PM

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Rochevalien
?????? Een opschrift kan je niet bepaald een bepaalde kleurstelling noemen.

Gerrit



Bovendien zijn die opschriften op die loks maar van van korte duur geweest !
Claudio weet dat misschien ?  
Grootspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

BD1701

Aan Re460, en wat vervoeren deze Eurail Cargo treinen dan? Zijn dit gemengde goederentreinen, of zijn dit containertreinen, of met ketelwagons ofzo?
 

C.B.

citaat:
Geplaatst door BD1701

Aan Re460, en wat vervoeren deze Eurail Cargo treinen dan? Zijn dit gemengde goederentreinen, of zijn dit containertreinen, of met ketelwagons ofzo?



Dit zijn gemengde treinen.

Maar het valt op dat er regelmatig dezelfde soort wagens in de samenstelling van de trein bevinden.
Ik spreek nu voor de ZZ 44515.
- Shimmns wagens
- Nordwagons
- ketelwagens.

met bestemmingen:
- Mannheim (D)
- Altdorf - Onnes Bonvillars (CH)
- Desio (I)
om maar enkele op te noemen.
Groetjes.
Claudio.

Jurgen

Blijkbaar heeft niemand er iets over vermeld, maar op de site van Jocadis kan je al een kleine foto zien van het prototype.

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thalysken

Amai! Dat ziet er al heel goed uit! Ik was al vanplan ene te kopen, maar nu ben ik er zelfs zeker van!

Bedankt jurgen!!

Met vriendelijke groeten,
Thijs

thalysken

Heb zojuist eens rondgesnuffelt op de site van jocadis maar ikvind niets.[:(] Maar dat maakt nu niet veel meer uit h

harzfreak

Prachtige lok. Nu nog wachten tot hij in de winkels licht.

Groetjes Maarten

Jurgen

citaat:
Geplaatst door thalysken

Heb zojuist eens rondgesnuffelt op de site van jocadis maar ikvind niets.[:(] Maar dat maakt nu niet veel meer uit h?.



Ik ben er bij het kijken naar de nieuwigheden toevallig opgestoten. Als zoekopties had ik "nieuws 2008" ingegeven. Dan heb ik ook gekozen voor schaal HO en enkel de NMBS modellen, daar moet het tussen staan. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nmbs

Nog een verschil tussen vroeger en nu is het lettertype van de getallen op de locs 21 27

Tom

Dat ziet er al redelijk goed uit.
Het is mischien omdat LSM al in dit stadium van de loc zit dat Mehano er de brui aan geeft.
Tom

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Blijkbaar heeft niemand er iets over vermeld, maar op de site van Jocadis kan je al een kleine foto zien van het prototype.





en hier, een echte prototype [;)]


doomslu

Knap, Patrick. Hoe doe je het toch weer ?? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

thalysken

Voor de mensen die het wat groter willen...

Hopelijk hebben de chinezen (of niet meer[:D]) nu al het vijzensysteem uitgevonden om je loc open te doen.

Met vriendelijke groeten,
Thijs

Anarchy


ERVIN

Ja dat denk ik ook Anarchy, van mij mag hij snel gaan komen.[:p]