Fontein testje

Gestart door belair, 03 mei 2007, 22:09:15 PM

ysbeer



citaat:
Geplaatst door belair
Ik wacht nu nog op enkele stukken die ik besteld heb.


Heeft je vrouw daar geen problemen mee luc [?][:D]

wim

Gerolf

Misschien nog een kleine tip om je waterstralen wat onregelmatiger te maken: lichtjes insmeren met een halfvloeibare heldere lijm (zoals pattex, velpon, ...)
Wel eerst uittesten op een afvalstukje of de lijm de lichtgeleider niet "opvreet" [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

belair

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Misschien nog een kleine tip om je waterstralen wat onregelmatiger te maken: lichtjes insmeren met een halfvloeibare heldere lijm (zoals pattex, velpon, ...)
Wel eerst uittesten op een afvalstukje of de lijm de lichtgeleider niet "opvreet" [;)]



Daar zal ik eens een test mee doen Gerolf voor ik het op het fonteintje uitprobeer.

Een kleine update, er is wat groen aangebracht die hier en daar nog wat moet verbeterd worden.



mvg
Luc

belair

De koe is al weg Jean-Luc ('t is verlopen zeggen ze)
Is er verschil met warm en koud pis water? [:D]

Ik ga eens proberen met die lijm maar de foto is niet meer te vinden.
mvg[;)]
Luc

jean-luc

Luc,
Gerolf bedoelt zoiets



Zoals de urinestraal van die koe. Wat lijm erlangs laten lopen en rustig laten lopen tot de zaak stolt.
Groeten, Jean-Luc

belair

Dit zal er wat beter op trekken denk ik.



mvg
Luc

Tom

Sjiek, echt prachtig. [^]
Tom

trainfreak

En wanneer begin je aan de massaproductie zodat alle forummers er zo eentje krijgen[;)]

Prachtig gedaan man!!!
Je kan misschien een artikel schrijven voor MSM?
Spoorse groeten
Dimitri

belair

Bedankt maar ik ben nog maar komen kijken, ik amuseer mij.[;)]
mvg
Luc

belair

Het verweren is ook reeds gebeurd.



Enige opmerkingen zijn altijd welkom. [;)]
mvg
Luc

Gerolf

Ik vind het best knap, Luc! [:0]
De verwering is niet overdreven, maar dat is goed. Niet alle monumenten zijn immers in lamentabele toestand.
Ik heb geen idee?n meer om het te verbeteren ... voor mij is het een '10' [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

belair

Bedankt Gerolf, komende van jou betekent dit veel voor een beginner.
mvg
Luc[;)]

doomslu

Amaai, Luc man, een 10 van Gerolf ![;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

poco loco

Luc,
Voor zover ik je 'eerste probeersels' op dit forum heb gevolgd ben je een natuurtalent. You got it. Proficiat!
Ik ben, vanwege een v??l langer dan voorziene tijd van afwerking van de modelspoorruimte, nog niet in staat iets te presenteren, maar hoop binnenkort je niveau te evenaren. Heel knap!

Groet, luc.

jean-luc

Goe bezig Luksken [:D][:D][:D]