reeks 59

Gestart door railman56, 05 februari 2007, 21:36:36 PM

Michiel

Ik heb even liggen surfen, en heb dit gevonden. Is dat 'm?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Sicco

Uiteraard niet.

Inderdaad heel merkwaardig dat nog nergens een foto van dit model is opgedoken....

trainfreak

Kheb hem maandag in onze club gezien.
De livrei met spaakwielen klopt wel niet echt...
Voor de rest vond ik hem niet zo mooi (maar dat is persoonlijk h?).
Spoorse groeten
Dimitri

Artologic

Zelf heb ik bij het model het gevoel dat er iets niet juist aan is en daarmee doel ik dus niet op de spaakwielen. Ik hou het bij de roco die ik nu heb :-). Ni correct maar k heb er een goed gevoel bij

@saraan: nee da s de roco versie die overlaatst is uitgekomen :-)
 

Sicco

Zolang niemand van al die winkeliers/eigenaars het model blijkbaar wil tonen en hij zelfs overal wordt aangeboden met een grootbedrijffoto, lijkt er iets niet te kloppen. ik laat me graag het tegendeel bewijzen.... wie komt er met de foto's?;-)

groeten Sicco

Anarchy

Als daar spaakwielen onder staan ... [B)]

Sicco

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Als daar spaakwielen onder staan ... [B)]


.... maar mogelijk dus nog meer (zie reactie artologic). Ik ben dus h??l benieuwd naar het model

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Artologic

Zelf heb ik bij het model het gevoel dat er iets niet juist aan is en daarmee doel ik dus niet op de spaakwielen. Ik hou het bij de roco die ik nu heb :-). Ni correct maar k heb er een goed gevoel bij




Ik had ook die indruk dat er iets niet juist was.
Maar zo lang heb ik er nu ook niet naar zitten kijken...

Ik zal proberen om maandag een fotootje te maken van het nieuwe model.
Spoorse groeten
Dimitri

Artologic

Ik doe een poging om in de winkel dit weekend een plaatje te maken.

Word vervolgd...
 

Jurgen

Tja, men doet wel serieus geheimzinnig over deze loc.

Anders staat het forum meteen vol met foto's van een nieuw Belgisch model, maar deze keer gewoon helemaal niets.

Ik heb hem niet besteld, de prijs wordt trouwens ook nergens vermeld volgens mij. Is de loc misschien gratis? Dan ga ik hem direct halen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

erik50

Echt nergens kan ik een foto vinden op het net van het model.
Begin het ook stilaan verdacht te vinden.[B)]
En spaakwielen onder de 5933 ?
Dan zal hij aan mij niet verkocht geraken vrees ik.[:(]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Sicco

Hier heeft u hem:
http://cgi.benl.ebay.be/Maerklin-H0-37274-SNCB-Diesellok-5933-Sondermodell_W0QQitemZ230381084550QQcmdZViewItemQQptZDE_Modellbau_Modelleisenbahnen?hash=item35a3c85f86&_trksid=p3286.c0.m14
Zie er op zich niks echt geks aan (ja ok de lichtgroene lantaarnhouders, maar daar kan zelfs ik wat aan doen), maar het zijn niet de beste foto's.

Maar die prijs, jongens....

Ludwig

Ik kan er buiten de prijs ook niet veel verkeerd aan vinden.
Buiten de spaakwielen wel te begrijpen.
Of je moet ondertussen de Roco uitvoering gewoon zijn geworden..[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

55erke


Hoy
Ziet er mij redelijk mooi uit. Iedmand betere foto's?
Heeft die dezelfde motor als de 5907?  

Groetjes
Johan


BD1701

Heeft die 5933 effectief met spaakwielen rondgereden? Volgens mij hebben de gele 59'ers nooit met spaakwielen rondgereden, maar ik kan mis zijn. Mijn vraag is dus, kan iemand dat bevestigen eventueel met foto's van de echte loc. Dan zal alles in ieder geval al wat verduidelijken.
Alvast bedankt