reeks 59

Gestart door railman56, 05 februari 2007, 21:36:36 PM

Memling

Voor die mensen die de tuut van M?rklin en Trix maar niets vinden kan men ook een ESU decoder met broem broem erin plaatsen.

Mits enig aanpassingswerk op de print in de lok kan met de rode lampen afzonderlijk schakelen en indien veel geduld heeft, kan ook nog stuurpostverlichting. (Was te zien tijdens open deur bij Vanbiervliet)

En, de oude decoder, gebruiken we dan voor iets anders.
En, inderdaad, nu de 59 aan 149 Euro verkrijgbaar is kan een sound decoder er nog wel bij.

met spoorse groeten
Memling

groebru

Hi,

I fitted all my Roco Reeks 59ers with yellow/red LED?s from Conrad  (and resitors)!

all in all Euro 3,-- per Loco! Look at the result!

















Groetjes uit Duitsland

J?rgen
Ik werk aan mijn BENELUX HO layout! Roco Multimaus /Zentrale Pro DCC
IMGhttp://i545.photobucket.com/albums/hh382/groebru/SNCB21class.jpg/IMG

ERVIN

Wow Jurgen, very nice.[:0]

janjozef

ziet er inderdaad duidelijker uit

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

De reeks 59 in gele livrei komt er dan toch. Zij het met een andere nummer (5933 FKR) en enkel in M?rklin uitvoering.


En nee, dit is geen 1-april-grap!

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Anarchy

De reeks 59 in gele livrei komt er dan toch. Zij het met een andere nummer (5933 FKR) en enkel in M?rklin uitvoering.


En nee, dit is geen 1-april-grap!



Het is te hopen, want wat ik HIER lees is geen goed nieuws [:(][:(][:(]

Steven 1/43 modelling

@dggr57 : kan je ons wat op weg helpen met een vertaling, wat ze juist schrijven ?


Dirky

voor zover ik het begrijp hebben de schuldeisers tot 25 mei de tijd om hun vorderingen binnen te geven bij de curator. In Juni wordt dan beslist wie er wat krijgt. Dus volgens mij is 't toch Kaputt tenzij er op de valreep eenen met veel geld komt. (tenzij dat nu door deze uitspraak is uitgesloten maar daar reikt mijn Duits niet ver genoeg in dit vakjargon!)
mvg

Anarchy

Onder het ref.nr. 37274 en 900 stuks.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Onder het ref.nr. 37274 en 900 stuks.




En dat schrikt me al meteen af voor wat de prijs betreft. Die zal waarschijnlijk weer rond de ? 290 draaien voor gewoon een kleurvariant.
Als het zo is laat ik hem gewoon aan me voorbij gaan. Ik leer er wel mee leven.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Onder het ref.nr. 37274 en 900 stuks.




En dat schrikt me al meteen af voor wat de prijs betreft. Die zal waarschijnlijk weer rond de ? 290 draaien voor gewoon een kleurvariant.
Als het zo is laat ik hem gewoon aan me voorbij gaan. Ik leer er wel mee leven.



Eh, eh..... een van de laatste M?rklin locomotieven. Binnenkort een echte collector.... kopen, kopen, ...[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Onder het ref.nr. 37274 en 900 stuks.




En dat schrikt me al meteen af voor wat de prijs betreft. Die zal waarschijnlijk weer rond de ? 290 draaien voor gewoon een kleurvariant.
Als het zo is laat ik hem gewoon aan me voorbij gaan. Ik leer er wel mee leven.



Eh, eh..... een van de laatste M?rklin locomotieven. Binnenkort een echte collector.... kopen, kopen, ...[:D][:D][:D][:D][:D][:D]




Nu je 't zegt. [:D]
Verdorie, en de winkels zijn dicht. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Onder het ref.nr. 37274 en 900 stuks.




En dat schrikt me al meteen af voor wat de prijs betreft. Die zal waarschijnlijk weer rond de ? 290 draaien voor gewoon een kleurvariant.
Als het zo is laat ik hem gewoon aan me voorbij gaan. Ik leer er wel mee leven.



Eh, eh..... een van de laatste M?rklin locomotieven. Binnenkort een echte collector.... kopen, kopen, ...[:D][:D][:D][:D][:D][:D]




Nu je 't zegt. [:D]
Verdorie, en de winkels zijn dicht. [xx(]



Ook is Sinterklaas reeds terug in Spanje,[8D]
de Kerstman op zonnekuur,[;)] ....en voor
de Paashaas is het juist nog iets te vroeg,[:D][:D]
met andere woorden geen van deze drie zal deze loc ooit kunnen brengen , [:)].......[?][?][?]

Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.

Anarchy

De 5933 in gele livrei van marklin (art.nr.37274) is reeds een tijdje beschikbaar. Doch geen enkele foto van het model gevonden op het net. Is dit zo'n geheimzinnig model of trekt het helemaal op niets dat niemand die heeft? Dus ... wie heeft er foto's?

Artologic

K vraag me waarom er spaakwielen onder het model zitten?