Nieuws:

Nu in MSM 254 BAAN: 21, rue des Haies * Oranjestad

Hoofdmenu

LS Models Folder News 2025

Gestart door bb67400fan, 10 februari 2025, 12:16:36 PM

SuSke

Zo weten de werkenden waarvoor ze werken en de gepensioneerden waarom ze het niet meer allemaal kopen  8)  8)  8)

Maar ik koop gelijk de DCC-sound versie ook al heb ik de sound in een e-loc niet direct vandoen. Geen gezeur met een decoder die niet te programmeren is omdat de fabrikant weeral eens een ander idee heeft gekregen over 'hoe bepaalde zaken in te stellen'.

Ik vermoed dat die 'Certus' en de '2715' als zoete broodjes over de toonbank gaan.  ???  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 17 februari 2025, 11:19:55 AMTel zelf maar uit wat ik kwijt ben.  :)  ???
En dan moeten er nog decoders in beide locs komen , en moeten er functiedecoders in beide stuurstanden komen.

een andere manier zou wachten zijn totdat je prijzen gekregen hebt en dan je keuze(al dan niet veranderen) maken. Zou misschien iets goedkoper uitkomen  ;)

Michael

Citaat van: SuSke op 17 februari 2025, 15:06:14 PMZo weten de werkenden waarvoor ze werken en de gepensioneerden waarom ze het niet meer allemaal kopen  8)  8)  8)

Frans dat is de spijker op de kop, ik ben met 60 jaar en 3 maanden met pensioen gegaan wordt dit jaar in mei (bij leven en welzijn) 62, ik laat al dit moois aan mij voorbij gaan heb genoeg spullen in huis om 4 of 5 keer alles om te ruilen op mijn baan. En ik geniet elke dag met volle teugen dat ik niet hoef te werken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154