LS Models Folder News 2025

Gestart door bb67400fan, 10 februari 2025, 12:16:36 PM

bb67400fan

the_gold

Hier log ik graag nog eens terug voor in.
Toch een fabrikant die weet wat er op de Belgische markt speelt en over de toonbank zal rollen.

Laat de kassa maar rinkelen LS Models! Mijn zegen heb je.

doomslu

Mijn eerste reactie:  :o  amai de portemonnee...
En toen bedacht ik me. Dat wordt door L.S.Models traditiegetrouw wel over het volgende decennium gespreid.  ;D
Geen paniek dus!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JerryCrazy

Heeft iemand op het forum al iets gehoord over de rerun van de I11 vorig jaar aangekondigd ?
Ik hoor er niemand meer over. :-X

JerryCrazy

(Oeps, ik heb mijn bericht verwijderd, ik zet het terug)

Interessant nieuws uit het 6B-tijdperk
Ik ben geïnteresseerd in de 2715, en ik heb de schetsen getekend in samenwerking met de PFT-TSP.

Kwam de HLE 11 Era 6 vorig jaar niet uit? Iedereen die NS ICR Benelux uit tijdperk 4-5 heeft gekocht, kijkt ernaar uit om ermee te kunnen slepen ...
De 2109 Technorame is een vreemde keuze, die is al uitgebracht (en het is geen 5B, dat is onmogelijk in 1989, je moet de MOROP NEM 802B standaard herlezen).

Wat de rest betreft, E 410 / BR 184 opnieuw uitgebracht om Piko tegen te gaan, Swiss Express om Märklin-Trix tegen te gaan.

Metpetergaathetbeter

Mogelijk verschuift men die reeks i11 voor de Franse en Nederlandse I11'en want men moet het ijzer smeden als het heet is. Die andere loc'sen wagons kunnen er allemaal dit jaar zijn, ze zijn bestaande modellen met verschillende opschriften

Metpetergaathetbeter

Dit jaar ging het voor velen een kalm jaar worden dus toch wel een serieuze tegenvaller. Gelukkig verzamel ik niet wat na 2015 kwam

mardig23

De kans dat hiervan nog dit jaar iets beschikbaar zal zijn is 0.00 denk ik 8)
Mvg Karl

stoomlokje

die 1186 ligt al in de winkelrekken , heb hem gistern in Oud heverlee nog gezien., samen met enkele andere reeks 11, echter géén enkele zonder dat Magelaan logo.

SuSke

Goed 2 loc's en als ik me echt wil laten gaan nog een stammetje rijtuigen  ???  ???  ... Toch weer een aardige rekening  :-\  voor de komende jaren  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bekie

Interessant zijn zeker:
de twee beneluxrijtuigen, want zeer zelden te vinden;
de twee sets Ouigo i11
de twee sets Eurocity i11
de reeks 27 in Certus en New Look livrei

... wordt een duur jaar ...

RoDY

Citaat van: stoomlokje op 10 februari 2025, 17:43:27 PMdie 1186 ligt al in de winkelrekken , heb hem gistern in Oud heverlee nog gezien., samen met enkele andere reeks 11, echter géén enkele zonder dat Magelaan logo.

In de beschrijving wordt de nummer aangeduid als 11XX. Mogelijks moeten ze de nummer nog kiezen. Net zoals de 12xx,21xx en 27xx. Jammer dat er geen 3000 reeks komt van de cfl, zeker nu met de Dosto's van Roco.

Metpetergaathetbeter

3000 zou kunnen dat die modeltreinwinkel in Luxemburg die zelf aanbiedt?

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 februari 2025, 23:47:17 PM3000 zou kunnen dat die modeltreinwinkel in Luxemburg die zelf aanbiedt?
Wie weet? We zullen 't zien.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

filosoofke

zou de 1350 niet ook tot tijdperk Vb behoren?