Nieuws:

Nu in MSM 268 TEST: Gaugemaster Infinity | Artitec Plan W-rijtuigen | Zwenkdakwagens Taoos van Rivarossi/Jouef

Hoofdmenu

LS Models Folder News 2025

Gestart door bb67400fan, 10 februari 2025, 12:16:36 PM

JerryCrazy

Citaat van: filosoofke op 11 februari 2025, 13:55:44 PMzou de 1350 niet ook tot tijdperk Vb behoren?

Waarschijnlijk, met de mogelijke uitzondering van een paar inscripties. (te verifiëren)

ERVIN

En laat ons dan ook maar hopen dat LS met de Eurocity Traxxen komt ( 2869-2870-2871...)

Bart12

Citaat van: ERVIN op 11 februari 2025, 18:21:40 PMEn laat ons dan ook maar hopen dat LS met de Eurocity Traxxen komt ( 2869-2870-2871...)
Of Roco, Märklin, Piko,...

Ben trouwens heel enthousiast dat LS models de TSP en Certus 27 durft uitbrengen. De EuroCity rijtuigen bestel ik ook.

the_gold

Ik heb gisteren al eens geopperd bij LS om de 2160 uit te brengen, gezien deze bewaard zal worden door CFV3V

Danny HST (NMBS)

Bij deze de link van de nieuwigheden met een bom voor de portemonee.
Hopelijk komen ze niet allemaal tegelijk uit

https://www.hetspoor.com/dokumenten/lsm_Folder_News_2025.pdf

Sicco

Dat is toch precies hetzelfde document als in de eerste bijdrage in dit draadje?

BD1701

Heel wat leuks van LS-Models, en er zullen ongetwijfeld nog mooie dingen volgen.

Rangeerduivel

Citaat van: BD1701 op 14 februari 2025, 22:05:00 PMHeel wat leuks van LS-Models, en er zullen ongetwijfeld nog mooie dingen volgen.

In de kataloog alvast, maar of ze daadwerkelijk allemaal uitgebracht worden, en wanneer, dat is een andere vraag...!

Metpetergaathetbeter

Wat ze vorige keer aankondigden is zowat allemaal uitgeleverd. Wat mij betreft die Benelux'en, voor de rest laat ik aan mij voorbijgaan wegens al te veel en buiten het tijdperk jaren '80-2015

ERVIN

Wanneer ze het uitbrengen? Laat ze het maar wat gespreid doen , want amaai mijn portemonnee , ik heb vandaag de prijzen binnengekregen van de locs en rijtuigen die ik besteld heb , ik moest toch even gaan zitten. ;D

N!CK

Citaat van: ERVIN op 16 februari 2025, 21:37:43 PMWanneer ze het uitbrengen? Laat ze het maar wat gespreid doen , want amaai mijn portemonnee , ik heb vandaag de prijzen binnengekregen van de locs en rijtuigen die ik besteld heb , ik moest toch even gaan zitten. ;D

Ervin,
Wat zijn de prijzen?
Want vind nergens eigenlijk prijzen terug

Metpetergaathetbeter

Als ze iets aankondigden waren nog nooit prijsen te zien,pas bij/door de winkeliers werden prijzen bekend gemaakt

ERVIN

Ik kreeg gisteren van mijn winkel de prijzen van de dingen die ik besteld had.
Certus Loc DC : 284.90€
NMBS 2715 DC : 284.90€
Ouigo met stuurstand ( 3 rijtuigen) : 289.90€
Ouigo ( 3 extra rijtuigen) : 265.00€
Eurocity met stuurstand ( 3 rijtuigen) : 289.90€
Eurocity ( 3 extra rijtuigen) : 265€

Tel zelf maar uit wat ik kwijt ben.  :)  ???
En dan moeten er nog decoders in beide locs komen , en moeten er functiedecoders in beide stuurstanden komen.

janieburton

Feitelijk veel geld, voor wat het is.
Het is hoe he het bekijkt.

doomslu

Dat worden weer overuren, Erwin!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *