AM Jocadis

Gestart door Roderik, 29 augustus 2006, 18:45:56 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door tufken

Luc, je kan ze normaal verkrijgen bij Jean-Lou in uw buurt,
informeer maar eens

Zal ik doen, Patrick. Ik ben daar vorige week nog binnen geweest en het was me opgevallen dat het stelletje uit zijn vitrine verdwenen was. En nu lees ik op het franstalige forum dat bericht en de schrik sloeg me rond het hart... en dat zo vlak voor kerstmis... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Fretbol

Hallo iedereen,

Ik heb deze week een 2ehands Jocadis motorstelletje op de kop kunnen tikken. Het gaat om het oudere model in de bordeaux kleurstelling.

Kan iemand die in het bezit is van het nieuwe zilveren model (of een ouder groen of bordeaux model) misschien eens een foto plaatsen of mailen van de koppeling tussen de 2 delen van het motorstel?

Volgens mij is dit een vaste verbinding, op mijn model is de plasticverbinding echter doormidden gebroken waardoor de 2 delen van het motorstel enkel nog aan elkaar vasthangen met de stroomgeleidertjes.

Ik vrees dat ik dit dus zal moeten plakken of vervangen door een nieuw onderdeel om problemen te vermijden?

Alvast bedankt,

Anthony [;)]

janjozef

Hoort eens bij jocadis, mogelijk heeft hij nog vervang stukken
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

stanny

ik heb me vandaag ook twee am stellen bij jocadis aangeschaft in new look versie ac dig, morgen heb ik ze, ben benieuwd!

Anarchy

Wel spijtig dat ze van de bordeaux versies geen nrs uitbrengen tussen 151 en 270. Dit zijn stellen met ACEC panto en JH uitrusting, max. 130 km/h (1 shunt). De stellen, althans volgens de website, die hij uitbrengt in bordeaux zijn enkel met Faiveley panto en thyristor uitrusting, max. 140 km/h (2 shunten).

eric.vh

Hallo,

Ik ben vaandaag bij Jocadis geweest.
Prototypen van de groene AM waren er te zien.
Enkele fotos:



                                           










Deze modellen moeten nog aangepast worden o.a.

Venster kabine in wit geschilderd.
Aan de zijkanten /onder:plaatjes met lettering.
Gele lijntje vooraan in het midden moet groen worden.
Enz...




Sorry voor de fouten in NL
Eric
NMBS HO  2R-3R  III IV V

loebaske

Dat is dus pure klasse, kwa prijs kwaliteit een super model, hopelijk mag Jocadis er goede zaken mee doen [:)][:)]
want zo is maar eens gebleken dat een perfect model geen fortuin moet kosten.....

doomslu

Bedankt Eric voor de foto's.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Worden er eigenlijk AC versies gemaakt van de New Look versies? Op hun website staan ze niet meer vermeld. Voor de andere modellen staan de AC versies wel aangekondigd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Arbeco

Het belooft in elk geval weer een schitterend model te worden, zal maar vast beginnen sparen zeker.... Ook de 'new-look' uitvoering draait hier al een paar maanden trouw zijn rondjes! Zouden er ook nog uitvoeringen komen met de andere panto's?

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

eric.vh

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Worden er eigenlijk AC versies gemaakt van de New Look versies? Op hun website staan ze niet meer vermeld. Voor de andere modellen staan de AC versies wel aangekondigd.



Ik heb gehoord dat ze nog leverbaar zijn.
Misschien een mail sturen of eventjes bellen ? [;)]
Eric
NMBS HO  2R-3R  III IV V

Gerolf

[:0] ziet er ferm uit! Mijn ezeltje zal weer vermageren ... [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

daar wil ik er ook een van, met de twee panto's
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Zeer zeker een prachtig model, jocadis heeft er goed hun werk van gemaakt.
Nuja, ze zullen later wel nog eens een andere variant uitbrengen, dan zal ik er wel bij zijn.
Tom

Michiel

Als ik dat prachtig model van Jocadis zie, zit ik toch even stiekem te balen dat ik in N bezig ben, en niet in H0. Maar, langs de andere kant, is dit een formidabel mooi initiatief van Jocadis. Haal de geldbeugel maar boven! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)