AM Jocadis

Gestart door Roderik, 29 augustus 2006, 18:45:56 PM

factageklerk

Welke decoder zou of kan men er in stoppen? ik vind het trouwens een prachtig model[:)] @ThomSten stuur je tip anders door naar jocadis daar bewijs je die mensen een goede dienst mee
@ redactie MSM :wanneer gaan jullie  een railtest doen van dit model [?]
 

Kedeng Kedeng

Tja dat is wel jammer ja, maar mij zou het niet storen als ze zo worden uitgebracht.

Roderik

Ik denk dat er zowel een dummy-koppeling op staat als een NEM-schachtje.

Op deze foto kan je dat goed zien.


P.S. Het valt me nu pas op dat die stelletjes geen buffers hebben...[:I]
Always be modelling!

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Roderik

Ik denk dat er zowel een dummy-koppeling op staat als een NEM-schachtje.

Op deze foto kan je dat goed zien.


P.S. Het valt me nu pas op dat die stelletjes geen buffers hebben...[:I]



>>> [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

janjozef

Dat van die lichten zou spijtig zijn

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Het lijkt erop dat dit inderdaad fout is. Hier een foto van het oude model van Jocadis:

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

hopelijk lezen die van Jocadis mee en verbeteren ze het nog voor ze het model uitbrengen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ThomSten

Ik heb hun gisteren een mail gestuurd over die lichten.

ThomSten

Zonet ontvangen:

Mijnheer,

Wij hebben met dank uw schrijven ontvangen.

Mogen wij U verzoeken het onpersoonlijke van dit schrijven, met doel U vlot antwoord te kunnen geven, te verontschuldigen.

Hieronder geven wij U de gevraagde inlichtingen:

DANK U VOOR UW MAIL.
WIJ HADDEN HET GEZIEN EN HET ZAL VERANDERD WORDEN TIJDENS DE FABRIKATIE!

Steeds graag tot Uw beschikking voor alle verdere informatie, verblijven wij inmiddels, hoogachtend.


Jocadis - Andr? Witmeur, webmaster@jocadis.be
2007-01-30

janjozef

goed antwoord, want die staat wel op mijn verlanglijstje in de groene versie met 2 panto's

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Arnenys

zijn er misschien plannen om ook de city-rail uitvoering te maken?

B-Modelbouw

Prachtig model ... Ik heb er twee besteld met voorinschrijving (3 jaar geleden). Toen ging het model nog maar ? 320,00 kosten en met voorinschrijving ging die ? 20,00 er ook nog af.

Maar als ik nu kijk ben ik die ? 20,00 voordeel al kwijt want de prijs is nu ? 355,00 ...  Zijn er nog spoorders die dit voor hebben ?  

treindumping

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Prachtig model ... Ik heb er twee besteld met voorinschrijving (3 jaar geleden). Toen ging het model nog maar ? 320,00 kosten en met voorinschrijving ging die ? 20,00 er ook nog af.

Maar als ik nu kijk ben ik die ? 20,00 voordeel al kwijt want de prijs is nu ? 355,00 ...  Zijn er nog spoorders die dit voor hebben ?  




Hartelijk welkom B-modelbouw, maar niet vergeten je gegevens in te vullen want anoniem is niet meer toegestaan

Greg

hartelijk welkom B-Modelbouw.
Ik heb het niet voor wat jij aan de hand hebt, maar heb je al gesproken met Jocadis hierover?
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

treindumping

Dat zal ook zo zijn met die 41 'ers van Mehano want die prijzen zijn ook goed omhoog t.o.v. vorig jaar.

Zeker 15 tot 20 %