Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

Nieuw kleinere-treintjes-bouwpakket getekend en geëtst:

... en dus klaar om samen te prutsen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Weer mooi strak etswerk! Toch wel handig om het etsen onder de knie te habben. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Alvast veel knutselplezier met het in elkaar solderen van het kleinnood.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Groet Pierre.

Kautenbach

Wauw, wauw, wauw, jeetje Gerolf, heeeeeeeeeeeel heeeeeeel klein complimentje.....groots bezig ;)

Gerolf

Bedankt, mannen  ;)

Precisie-soldeerwerk op een hete zolder ...  ::)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

apenkop

Zo met een Lucifer krijg je pas echt een goed idee van hoe klein de treintjes zijn. Geweldig!
Modelbouwen doe je met vallen en opstaan daarom ik ga door tot ik sta en opval

755philippe

Knap werk Gerolf. Op die verschrikkelijke hete zolder kom ik er voorlopig niet in. Nee momenteel is alles  op transport naar de woonkamer met airco.
Vindt het weeral een knappe prestatie.
Mvg

755philippe

Stedahult

:o

Nou kunnen die gasten van Team Mitropa aardig kitjes bakken...
Maar dit is niet normaal Gerolf... wanneer je eenmaal niest is het weg
Mvh. Steef

Kautenbach

.....euhm, de remschoenen en het remleidingwerk mist  nog...... :o ;D

Ik moest de kijken zeg, ik ben al onder de indruk van suikerklont niveau, maar ditte.... ik ga er spontaan nog een reactie bij plaatsen ;)

Gerolf

Citaat van: Stedahult op 19 juni 2017, 19:59:33 PMMaar dit is niet normaal Gerolf... wanneer je eenmaal niest is het weg

... en probeer het maar te vinden als het uit je pincet schiet - dat is me daarstraks overkomen  ::)

Citaat van: Kautenbach op 19 juni 2017, 20:51:57 PM
.....euhm, de remschoenen en het remleidingwerk mist  nog...... :o ;D

;D  :D  ... en ik was in feite al content dat ik "de illusie van drijfwerk" op die Mallard heel gemonteerd kreeg  :-[  ;D

Dirkh

Ge kunt nog meedoen met de minibaantjes wedstrijd, dat is pas een minibaantje.  ;D ;D

Steam.N

Onvoorstelbaar, Gerolf !!!
Ik buig diep en doe mijn hoed af   ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Werner

Ik denk dat Gerolf in 't geheim een cursus nanotechnologie heeft gevolgd.  ;D
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

sdz1976

De Gerolf heeft mieren afgericht die dat voor hem maken  ;D

Grtz,

Samuel.
https://hetlocje.org/
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

raf

gerolf heeft het verschil tussen rijst en koes koes ontdekt

hij steekt de tekening en een plaatje nieuw zilver in de rijst en die kleine chinezen doen de rest

nooit ik de koes koes steken want dan is en de tekening weg en het nieuw zilverplaatje

maar alle gekheid het is verschrikkelijk mooi werk
welke motor ga je der in zetten en heb je nog plaats voor een esu decoder

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.