Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

 ;D  ;D

Pfft ... autootjes zijn OK, alle etswerk is nu gebouwd en klaar om te verven



De oplettende lezer ziet dat het "maar" 7 autootjes zijn. Eentje is er uit mijn pincet gesprongen en spoorloos ...
Het is aan de auto's ook te zien dat het meer "handwerk" is. Laten we zeggen dat ik verschillende modellen heb gebouwd  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

met die vloeibare ruiten was je daar all mee bezig bij mijn eerdere vraag, of was die vraag de uitdaging? :-\

Trouwens Luc zei nog iets van wagenverlichting ;D ;D ;D ;D ;)

Nee het is ongelooflijk en nagenoeg door niemand te evenaren! :o 8) ;)

Gerolf

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 april 2017, 11:13:49 AM
met die vloeibare ruiten was je daar all mee bezig bij mijn eerdere vraag, of was die vraag de uitdaging? :-\

Trouwens Luc zei nog iets van wagenverlichting ;D ;D ;D ;D ;)

Nee het is ongelooflijk en nagenoeg door niemand te evenaren! :o 8) ;)

Vloeibare ruiten zitten er (nog) niet in. Voor de autootjes heb ik een stukje transparante kunststof moeten gebruiken om het dak te dragen
Autoverlichting komt er niet, huisjes- en straatverlichting is wel de bedoeling ...

Nu even de lijm goed laten harden en aan het baantje zelf verder doen.
   aan de MTD-ers: Het etswerk zit in een doosje voor vanavond   ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Citaat van: Gerolf op 06 april 2017, 11:21:13 AM
   aan de MTD-ers: Het etswerk zit in een doosje voor vanavond   ;)

Loopt het vanavond weer storm op de club  ;) ;) 8)

Knappe dingen weerom Gerolf
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SteamMike

... en die loc gaat die dan ook verende buffers hebben?  ;) ;) ;)

Knap staaltje. Misschien kan je dit als bouwpakketje uitbrengen. De bouwer zal dan ervaren hoe moeilijk het is en diegenen die erin slagen hebben dan ook een knap werkje geleverd en in hun bezit.

Michel
 

Gerolf

Het zou me verbazen dat er mensen zo'n bouwpakketje willen  :-\

Landschapje heeft wat meer vorm en kleur: (steentjes drogen in de lijm)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Ben benieuwd naar vanavond.
Zo'n kleine friemeldinges.
Zal mijn bril volstaan ?

Wat een beetje kleur op een landschap al niet doet.
't ziet er direct helemaal anders (en beter) uit.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Altijd leuk om een boompje (of 20) op te zetten  ;)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 08 april 2017, 11:49:57 AM
Altijd leuk om een boompje (of 20) op te zetten  ;)


mini...mini....mini.bonzai boompjes ?  ;D ;) ;)

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Dreha


Metpetergaathetbeter

gewoon weggestoken achter één van die bomen ! ;D ;)

Gerolf

Sorry, ook deze zonder klontje of potlood of speldekop
Maar ik denk wel dat men intussen door heeft hoe klein het is   ::)





;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw