Mehano brengt de reeks 11&27 uit!!!

Gestart door Kedeng Kedeng, 14 juni 2006, 20:12:59 PM

Tom

Je kan dan in de plaats 1 model kopen voor inde vitrine.
Maar Oskar heeft toch ook enkele wagens van in de ?20?
Tom

janjozef

Kopen voor in de vitrine is aan mij niet besteed, en bij Oskar praten we over stuurstandrijtuigen voor de M4 o.a.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

boke

Is er al meer nieuws over de plannen van Mehano om de reeks 11 & 27 uit te brengen?

doomslu

citaat:
Geplaatst door boke

Is er al meer nieuws over de plannen van Mehano om de reeks 11 & 27 uit te brengen?

Neen, het is zeer stil bij Mehano. Toch wat betreft de 11 & 27...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Hier op het forum heeft iemand een keer gezegd dat Mehano die plannen afgeblazen had. Geen reeksen 11 of 27 dus bij Mehano.
Ik denk dat dit ook op de website van De Pijl te lezen is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

jan77

Het is te hopen dat ze hem uitbrengen want anders moet ik wachten op die van LSmodels en die hebben het zo druk dat het nog wel even kan duren en das spijtig want ik zit al vol ongeduld te wachten op en type 11 voor mijne Benelux.
Gr Jan

B-Modelbouw

@Jan77 ... Voor je reeks 11, toch geen probleem die pluk je gewoon van lijn 12 (ze rijden er tegenwoordig trager dan mijn fiets) ter hoogte van Heide. Breng hem naar 't Willy Van der Steen museum en stop hem in de Teletijdmachine. Druk op verkleinen en voila ... je hebt hem [:o)][:o)][:o)]

Concurrentie tussen LSM en Mehano ... Ach we weten dat ze ooit wel eens zullen komen.
Kijk maar in 't jonge verleden ... dat verschillende fabricanten het zelfde model uitbrengen. Dan hebben wij wat keuze, en daar ze toch niet allen samen op de markt komen ook wat tijd om te sparen.

Van de kleine verschillen tussen reeks 11, 19, 21 en 27 zullen de fabricanten ondertussen al wel op de hoogte zijn.

boke

Zou Mehano de plannen definitief opgeborgen hebben om de reeks 11 en 27 uit te brengen? [:0] Ik vind er precies niets meer van terug op de site van Rocky-rail. Jammer: een beetje concurrentie en keuze kon zeker geen kwaad...


Jurgen

Dit stond in MSM vermeld hoor. Ik weet niet meer welk nummer precies, maar ik dacht dat dit bij het overzicht van N?rnberg stond.

Voorlopig werd alles in de vriezer gestopt en men kon niet vertellen of dit er ooit nog zou uitkomen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.