Mehano brengt de reeks 11&27 uit!!!

Gestart door Kedeng Kedeng, 14 juni 2006, 20:12:59 PM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ERVIN
...enkel in het tijdperk dat mij intresseert...
Ben ik blij dat ik tijdperk III rij. Mijn portemonnee hoeft niet teveel te janken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tufken

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door ERVIN
...enkel in het tijdperk dat mij intresseert...
Ben ik blij dat ik tijdperk III rij. Mijn portemonnee hoeft niet teveel te janken.



Gerolf pas maar op, of je brengt ze op een idee [}:)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


janjozef

Van deze reeks locs kunnen maar weinig kleurvarianten uitgebracht worden, gelukkig zijn er veel nummers.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Arnenys

eindelijk!
mijn droom komt uit[:p]
mehano is flink aan het groeien van een sloveens bedrijfje dat goedkoop speelgoed maakt naar een heel bedrijf dat ons gat in de markt weet te vinden!
die zijn goed bezig...!!!

55erke

Hoy
Het zou ook kunnen dat in de toekomst de 27 , 21 , 12 -en een nieuw livrij'ke krijgen eh. Ze zullen nog wel een tijdje meegaan en welke NMBS loc heeft nu al heel zijn leven dezelfde Livrij gehad?  Al? zou er eentje kunnen tussen zitten hoor maar ik weet tog zo meteen geen.
En de 11-en wat gaan ze daar in de toekomst mee doen als ze geen beneluxtreinen meer moeten slepen?  Goederendienst naar Nederland of zo?  zou wel een zicht zijn[:D]
Groeten
Johan

M4m

Laat ik nu net mijn Lima 2735 aan het digitaliseren zijn.
Maar ja er kan er nog wel eentje bij, ik hoop ook dat er een 21 komt.
Laat ik nu vandaag in de krant een klein artikeltje lezen dat sloveni? ook tot de Euro zone gaat toetreden vanaf januari. Dat zijn zekers de Euro's van Mehano die ze ginder gaan gebruiken. (Mehano is dat een sloveens bedrijf anders sla ik hier maar een dom figuur)
Spoorse groeten, Peter

DelticPower

Hallo Peter,  Als we zien wat alles in Ned en Belgie duurder geworden is door de komst van de Euro, van vrees ik het ergste voor de prijzen van Mehano.[:)]

Groeten van Jan

Tom

Ik denk dat de reeks 11 na het einde van de Beneluxtreinen hun rood-gele livrei zullen verliezen.
In de vorige ODB stond er een foto van een 21 en een nieuwe witte kleedje.
Ik hoop dat dat een aprilgrap is want het trok er niet echt op. [xx(]
Tom

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik denk dat de reeks 11 na het einde van de Beneluxtreinen hun rood-gele livrei zullen verliezen.
In de vorige ODB stond er een foto van een 21 en een nieuwe witte kleedje.
Ik hoop dat dat een aprilgrap is want het trok er niet echt op. [xx(]



>>> Dat was inderdaad een aprilgrap,of die "nieuwe livrei" op niets trok is persoonlijke smaak.Ik denk persoonlijk dat een 27 of 21 in new look tesamen met dito M4's of I6 zeer goed zou staan.

Ps: ik vermoed dat de reeks 11 zijn geel-rode jas gaat behouden net zoals hun  benelux voorgangers (reeks 25.5)hun blauwe kleur behouden hebben.Maar met de NMBS weet je natuurlijk nooit.

Gerrit




BD1701

Dit is pas schitterend nieuws zeg, ik zat ook al een hele tijd te wachten, tot er eens een modelspoorfabrikant op de proppen zou komen met een nieuw en flink verbeterd model van de types: 11, 12 , 21 en 27. Blij te horen dat Mehano deze stap wil zetten. Vanaf dan zullen de Lima's stillaan naar vitrine kast verdwijnen, want ik ben er zeker van dat Mehano hier prachtige machines zal maken met een goede trekkracht, prima stroomafname, veel details en uiteraard kortkopellingen. (iets wat bij de lima's ontbrak) Uitkijken naar verdere info zal ik hier zeker en vast doen.
Ik ben althans in blijde verwachting voor 2007
 

Peter

Als ze nadien de 21 uitbrengen, dan hopenlijk ook de 2109 in de
Technorame kleuren.
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Juist dat is ook nog een versie die ze kunnen uitbrengen. [:p]
Tom

janjozef

beter brengen ze kleurstellingen uit waar er meer locs van waren, anders kunnen ze ook zoals in zwitserland reclamelocs uitbrengen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

Zoveel reclamelocs hebben we hier in Belgi? nu ook weer niet gehad h?.
En als we er hadden, waren ze meestal niet om aan te zien. [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Mischien een ideetje voor Mehano om die thalys...
K'zal maar niet te luid praten zeker of Ervin zal hem weer full option bestellen, en straks heb ik nog zijn vrouw op mijn dak. [:o)]
Tom