Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Nieuwe Locomotieven en rijtuigen

Gestart door tufken, 13 juni 2006, 10:23:10 AM

Kedeng Kedeng

En om terug te komen op het onderwerp
welke lok staat er nu op kop?

Jurgen

De komende maanden al?
Oei oei oei. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

melilla

Ik zou graag dat de loc 25.5 zullen uitbrengen ik snap niet dat geen ene fabriekant nog dat type heeft uitgebracht terwijl je met zo`n model op bijna alles voor kunt zetten kwa goederen verkeer en niet te vergeten de benelux trein.

marklin heeft de 25 uitgebracht in een set dacht ik alleen jammer da ze niet in trix leverbaar zijn en los want dacht da je ze alleen in een setje kom kopen.

melilla

Ik zou graag dat de loc 25.5 zullen uitbrengen ik snap niet dat geen ene fabriekant nog dat type heeft uitgebracht terwijl je met zo`n model op bijna alles voor kunt zetten kwa goederen verkeer en niet te vergeten de benelux trein.[:D]

marklin heeft de 25 uitgebracht in een set dacht ik alleen jammer da ze niet in trix leverbaar zijn en los [V]. Want dacht da je ze alleen in een setje kom kopen.

Peter

Ik wacht op het I-11 stuurstandrijtuig van LS en....de reeks 13.
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Peter

Ik wacht op het I-11 stuurstandrijtuig van LS en....de reeks 13.

Ik ook ,en al lang!!

Tom

En ik op de 5166, M2's,...
Weet er iemand welk nummer de gele 20 zal krijgen die wordt uitgebracht door roco?
Tom

ERVIN

Tom,op Tuken zijn website staat de 2025,of dit het nr.gaat worden dat Roco gaat uitbrengen weet ik niet.[:I]

Tom

Juist ja, ik dact al dat het dat nummer was maar ik was het niet zeker.
Alvast bedankt. [;)]
Tom

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Tom

Juist ja, ik dact al dat het dat nummer was maar ik was het niet zeker.
Alvast bedankt. [;)]

>>> Er zijn maar 2 gele loks reeks 20 geweest! de andere was 2024.
Het is maar dat j het weet.
Gerrit

Tom

Ik vindt het jammer dat het 2025 wordt, want dat is zo'n typisch nummer zoals: 5201 of 7777 of 7870...
Tom

janjozef

ik weet dat typisch nummer zoals 5916 5924, maar ja als ze de 2021 hadden gemaakt dan had fe het daar ook van kunnen zeggen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loco

De 25.5 kan door M?rklin/Trix gemaakt worden. Normaal niet in 2007 maar wel in 2008. Maar door de huidige ontwikkelingen bij M?rklin is echter niets meer zeker. In 2007 is het zoveel jaar bestaan van de Benelux (50 jaar denk ik). Dit zou een ideale gelegenheid zijn om de 25.5 uit te brengen. Maar helaas, driemaal helaas. Misschein als we met zijn allen tegelijk het heel lieff vragen aan M?rklin/Trix. Hun planning (!!!!) laat dit momenteel niet toe. Deze info is gebaseerd op een gesprek met de invoerder van M?rklin dat ik begin dit jaar gehad heb. Misschien dat de overnemers er wel oren naar hebben.
Loco
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be

Kedeng Kedeng

Als we allemaal gaan vragen als ze een 25.5 willen uitbrengen
Dan brengen ze ze zeker uit in beperkte oplage aan 250?,
En zoveel wil ik er niet aangeven [:0]

loebaske

Ikke ook niet......dan zal het weer onze schuld zijn dat
we niet geintresseerd zijn in B modellen, maar als het
betaalbaar is zullen ze zekers goed verkopen.....
en wie weet komt de HLE25.5 uit aan een schappelijke
prijs en tekenen we in voor een massa bestelling....
Eric