Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Verzamelde werken

Gestart door Huugooke, 16 juni 2014, 18:46:38 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Is het dan de bedoeling dat degene die mee willen werken aan dit projekt, all MSM nummers hebben, of wordt het onderling verdeeld van bv. die heeft nr.  x tot y
en de volgende bv. van y tot z
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Citaat van: Peter op 21 juni 2014, 11:57:40 AM
Is het dan de bedoeling dat degene die mee willen werken aan dit projekt, all MSM nummers hebben, of wordt het onderling verdeeld van bv. die heeft nr.  x tot y
en de volgende bv. van y tot z
Wie slechts een deel van de verzameling bezit zal vanzelfsprekend een aantal van die nummers doorworstelen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

"Na Leuven" wil ik ook wel mijn steentje bijdragen ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

#66
ik ook Luc

Edit Luc: En Peter is nummer 5:D
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Gek toch vroeger zou men alles gedaan hebben om niet gek verklaard te worden, hier straks ruzie wie de grootste is allé nr 1  ;D

Toch fraai dat sommigen iets over hebben voor hun (mede)forumlid !  8) :)

Groeten Peter ;)

mdvholland

Wil best een aantal oude MSM's doorwerken adhv een checklist zoektermen, op naar de 20 deelnemers?

conducteur

Dat wordt hier een gekkenhuis ze ;D
Ik wil ook wel eens een oud nummer doorlezen... (heb ze vanaf 73)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Nummers 6 en 7 zijn gekend.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Luc, ik begrijp het niet goed. Ga je gewoon een meer uitgebriede inxed maken ipv iets zoekbaar? Of wat ben je van plan?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 21 juni 2014, 19:10:48 PM
Luc, ik begrijp het niet goed. Ga je gewoon een meer uitgebreide index maken ipv iets zoekbaar? Of wat ben je van plan?
Ja Johan, dat klopt.
Ik meen dat dit op het ogenblik het meest realiseerbaar is op korte termijn.
Ik sluit niets uit voor de toekomst, maar voorlopig lijkt dit me nuttig en haalbaar.

Wat had jij eigenlijk in gedachten als je schrijft "iets zoekbaar"?
Het is nog niet te laat om van gedacht te veranderen hé.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Niets dat nog niet voorgesteld is hierboven, Luc. Dus geen vrij doorzoekbare tekst/file van  de artikels maar een uitgebreide index. Zoals je zegt, voorlopig het enig haalbare. Vraag me af of je misschien niet best eerst een lijstje met richtlijnen opstelt. Zodat de gekken ongeveer hetzelfde indexeren, niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 22 juni 2014, 10:57:00 AM
Niets dat nog niet voorgesteld is hierboven, Luc. Dus geen vrij doorzoekbare tekst/file van  de artikels maar een uitgebreide index. Zoals je zegt, voorlopig het enig haalbare. Vraag me af of je misschien niet best eerst een lijstje met richtlijnen opstelt. Zodat de gekken ongeveer hetzelfde indexeren, niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk.
Voor de gekken aan het werk gaan, moeten we dat zeker doen Johan.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *