Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Nürnberger spielwarenmesse

Gestart door Peter, 09 januari 2014, 11:05:38 AM

mark7758

Ik heb ook andere dingen gefotografeerd dan MSN verslaggevers. 8)

Ik beloof je dat het een nette foto wordt.  (Geen fotoshop of zo. De echte Luc aan het werk. Met pen. 8) 8))

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

mark7758

Hier een paar plaatjes.

OS-Kar


Voor de N-rijders Lemke/Hobbytrain.


Artitec vrachtauto


B-Models Nohab.


REE-models B en CFL wagons


De Dikke Controleur.


Een goede vriend aan het werk.

Voor de rest. Lees het MSN maar.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Wie is die goede vriend aan het werk want Luc staat er schijnbaar voor ! ;D

Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 februari 2014, 20:32:32 PM
Wie is die goede vriend aan het werk want Luc staat er schijnbaar voor ! ;D

Groeten Peter ;)
Sorry dat ik in de weg sta.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76

Ik dacht dat Luc de dikke controleur was  ;D ;D ;D

mark7758

Luc is niet DIK. (Ik wens niet dat die gedachte gemaakt wordt. Anders zou Luc wel eens boos worden op mij.) 8) 8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Koen

Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: mark7758 op 03 februari 2014, 10:07:20 AM
Luc is niet DIK. (Ik wens niet dat die gedachte gemaakt wordt. Anders zou Luc wel eens boos worden op mij.) 8) 8) 8)

Dik is hij niet...maar hij heeft ons lang voor aap gehouden,tot nu toe gingen wij er van uit dat zijn haarkleur zwart was!!! :D :D :D

;)

Metpetergaathetbeter

nee, Rudy da's de achtergrond van zijn foto ! :-\
Groeten Peter ;)

Anarchy

Met de tot nu toe gekende info zal de gele 23 van VBV inzetbaar zijn tussen 1979 en 1984. Deze periode is mogelijks nog verder te preciseren indien er duidelijkheid komt over de datum van plaatsing van de kabels voor treinschakeling. In 1985 had de loc al zeker deze kabels. Maar dit doet hier weinig ter zake gezien dit net buiten de periode van inzetbaarheid valt.

conducteur

Heb het terug warm na al die spraakverwarming eh verwarring
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

janieburton

Citaat van: mark7758 op 03 februari 2014, 10:07:20 AM
Luc is niet DIK. (Ik wens niet dat die gedachte gemaakt wordt. Anders zou Luc wel eens boos worden op mij.) 8) 8) 8)
Citaat van: Rangeerduivel op 03 februari 2014, 10:45:27 AM
Citaat van: mark7758 op 03 februari 2014, 10:07:20 AM
Luc is niet DIK. (Ik wens niet dat die gedachte gemaakt wordt. Anders zou Luc wel eens boos worden op mij.) 8) 8) 8)

Dik is hij niet...maar hij heeft ons lang voor aap gehouden,tot nu toe gingen wij er van uit dat zijn haarkleur zwart was!!! :D :D :D

;)

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 februari 2014, 10:47:18 AM
nee, Rudy da's de achtergrond van zijn foto ! :-\
Groeten Peter ;)

En mij vriendelijk vragen om het niet verder te vervuilen naar aanleiding van mijn posting mbt tot een foto databank in dit draadje  :o Oeps (het stond vlugger op het scherm en vlugger verzonden dan ik dacht  ;) )
 

Herwig

[   Eventuele forumdraadjesvervuiling:  indien Luc D. het fotografisch (lijdend) voorwerp zou zijn, wordt dit bij voorkeur  niet   "vervuiling", maar  "opfleuring"  genoemd, wordt er gefluisterd... .]

mark7758

Nog 1 opmerking over Luc en ik stop het plaatsen van alle foto's. (Het is hier gerelateerd aan het onderwerp dus mag. Ook al krijg ik veel mailtjes van Luc om het niet te doen.) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Herwig op 05 februari 2014, 10:03:22 AM
[   Eventuele forumdraadjesvervuiling:  indien Luc D. het fotografisch (lijdend) voorwerp zou zijn, wordt dit bij voorkeur  niet   "vervuiling", maar  "opfleuring"  genoemd, wordt er gefluisterd... .]

geheel mee eens, en mocht ik Luc op één of andere manier gekwetst hebben dan ben ik de eerste om mij hiervoor te verontschuldigen !

Groeten Peter ;)