Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

Rangeerduivel

O,er zijn er nog wel die dat goed kunnen,en zelfs gratis!!! ;D

;)

OlivierV

Citaat van: Johnnytrein op 25 november 2013, 10:36:18 AM
" Dat is iets wat bij een van de 80's van Luc (van de club) goed gelukt is." Dus we moeten nu allemaal naar die Luc mailen om ons dat te leren ?
Dat zeg ik niet, maar als je een loc van analoog naar digitaal kan ombouwen en je kan smd ledjes solderen dan ben je volgens mij al goed op weg. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

 
Citaat van: OlivierV op 25 november 2013, 10:55:01 AM
Citaat van: Johnnytrein op 25 november 2013, 10:36:18 AM
" Dat is iets wat bij een van de 80's van Luc (van de club) goed gelukt is." Dus we moeten nu allemaal naar die Luc mailen om ons dat te leren ?
Dat zeg ik niet, maar als je een loc van analoog naar digitaal kan ombouwen en je kan smd ledjes solderen dan ben je volgens mij al goed op weg. ;)

Is niet zo moeilijk hoor klik

Michael

Tom, mooi beeld verslag, één vraag, mooi setje boren waar eventueel te koop?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

reeves

Hallo Michaël,

Zijn printboortje, waar te koop, geen idee was cadeautje van mijne pa ;)

bellejt

een type 73 zou heel mooi zijn als dubbeltraktie.Te zeggen eentje met motor en een dummy.Zo reden ze als rangeerlocs en tevens als baanlocs in vrij veel standplaatsen.Versies met naam en zonder waren er ook.

Chrisrail

#81
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Mattias

En de rangeerkarren waar iedereen op hoopt... Zullen niet komen onder de merknaam van Vanbiervliet en/of B-models...
Vandaag even in de winkel geweest...  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

vyncky

Laat ons hopen dat ze dan met iets afkomen, dat nog niemand anders heeft....

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Chrisrail

#84
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Binco

Citaat van: Mattias op 28 november 2013, 19:06:44 PM
En de rangeerkarren waar iedereen op hoopt... Zullen niet komen onder de merknaam van Vanbiervliet en/of B-models...
Vandaag even in de winkel geweest...  ;)

Dat verbaast me niets!
LS heeft ze aangekondigd en zij gaan LS geen mes in de rug steken!

Laten we hopen op iets anders leuk!!  ;D


Metpetergaathetbeter

vbv zal wel zo slim zijn om het gras niet vanonder LS zijn voeten weg te maaien !

misschien zo'n geheel juiste blauwe 62 met antenne en rooster zou wel leuk zijn en eigenlijk heb je de matrijzen maar wat aan te passen (6255)

Groeten Peter ;)


ward

Zoals eerder gezegd ergens wel logisch dat VBV niet de modellen van LS zal gaan afpakken..
Enige jammere is dat het dan waarschijnlijk ook geen MR96 zal zijn, want die is ook al aangekondigd door LS jaren geleden..
Misschien de desiro? Langs de kant van piko blijft het daar heeeel stil van.. :s

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

dieselfreak

Citaat van: Mattias op 28 november 2013, 19:06:44 PM
En de rangeerkarren waar iedereen op hoopt... Zullen niet komen onder de merknaam van Vanbiervliet en/of B-models...
Vandaag even in de winkel geweest...  ;)

Geweldig nieuws vind ik dat! Dat verhoogt dan weer de kans op de komst van een dieselmotorstel reeks 40, motorwagen reeks 43 of de grote en/ of kleine brossels. Ik vind alles uitstekend, als het maar een ander model is dan wat nu al bestaat, er is nog zoveel Belgisch materiaal wat nog nooit is uitgebracht.
MC

bellejt

laat ons samen beslissen.Meerderheid voor een leuke rangeerlok (of duo met dummy) of een andere.Dan is het heel eenvoudig : gaat VBV niet mee dan mss een andere zoeken die wel meegaat.Andere loks komen de volgende jaren bij alle andere leveranciers in verschillende uitvoeringen uit.En als we op LS moeten wachten dan hebben we in 2020 nog geen type 73.Zie maar naar al hun reeksen.Zijn al vele jaren beloofd maar niet uit gekomen.Mss is piko wel een toekomstige partner voor zulk een model.
PS:moet volgend weekend langs bij VBV.Zal eens met papa praten en wie weet.