Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

inderdaad, en het grootste voordeel is dat het een BUS is waarop je met een adres werkt en dus veel toestellen samen kan brengen.
Anders ga je  point-to-point met een veelvoud aan seriële poorten en virtuele poorten moeten werken, nu met 2 draden, en 2 weerstanden.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Koen

Misschien een beetje laat maar een dikke proficiat, Luc.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

raf

mijn fru 55500 is binnen gekomen en reeds in de loc ingebouwd
nu de verlichting aan passen en dan kan hij de baan op
marklin heeft in deze loco een gelijkstroom motor gezet en dus is een fru de enige oplossing

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Stieven76

Volgende week mijn verjaardag. Daarstraks dan toch maar een dieseltje 9101 besteld bij Van Biervliet  :P. Een post mortem cadeautje van mijn pa dan..  :'(

philippe_007

Citaat van: Chrisrail op 17 februari 2016, 15:46:53 PM
Citaat van: philippe_007 op 15 februari 2016, 08:14:15 AM
Terug aan het werken na een weekje verlof... Of moest dit in het "dedju" draadje ;-)

Hangt er van af hoe graag ge werkt ?????   :-\ :-\

Laten we zeggen dat ik graag naar het werk ga, maar nog liever terug naar huis ga  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

raf

alles gemonteerd en een nieuwe led voor de achterste lampen
en alles werkt naar behoren
maar het was friemel werk om het er allemaal in te proppen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marctje

Vandaag testen afgelegd om eventueel mee te doen met een opleiding logistiek administratief medewerker expeditie of maritiem bij VDAB . Morgen of vrijdag al de uitslag.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

janieburton

Citaat van: marctje op 17 februari 2016, 19:49:17 PM
Vandaag testen afgelegd om eventueel mee te doen met een opleiding logistiek administratief medewerker expeditie of maritiem bij VDAB . Morgen of vrijdag al de uitslag.

Ben zeker dat je geslaagd bent
 

dani

Made my day : woluwe beurs bezocht en wat moois gescoord.
O.a. De Kuifje-Thalys van bij Olaerts.  Wou ik al een paar jaar dn nu is het toch zo ver gekomen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

#2574
Er zijn ogenblikken dat een mens met open mond naar iemand kijkt en luistert terwijl ondanks alles er een traan van ontroering uit zijn ogen loopt.
In mijn geval, en dat van mijn echtgenote, was het door een kind , tijdens een optreden van Andre Rieu in Maastricht. Namelijkl een DVD+  CD die we gisteren kregen van een kennis
Dat kind: Amira Willghagen zong daar het lied: O Mio Babbina Caro.
Voor dat optreden zijn geen woorden te vinden. Sommigen kennen dat lied door gerenomeerde klassieke zangeressen gezongen maar in dit geval.....

PS:::: de jongedame is 9 jaar (NEGEN!!!!)

PS 2:  https://www.youtube.com/watch?v=jDqa4esWbb4
   
Met vriendelijke groeten
Peter

3rail

#2575
Wat een schitterende stem heeft deze jonge dame.
Ook ik hield het niet droog. :'(

Hopelijk heeft zij over een jaar of 15 deze mooie stem nog steeds, ze zal dan een mooie toekomst tegemoet gaan.

Nu even terug naar afgelopen vrijdag.
Daar op de beurs in Houten ook nog even een kleine tentoon stelling gedaan, met veel oe's en ahhh's.

Ik had daar een kleine line up gemaakt met : 01-009, 01-1080, 02-009, 03-154, 03-10, 04-002, 05-001,06-002 en als
laatste pronk stuk, mijn Badische IV f.



Veel mensen vielen als een blok voor het laatste model en vroegen of zij ooit heeft bestaan?
Na wat info over haar gegeven te hebben is mij diverse keren gevraagd of zij te koop was, helaas voor hun
moest ik NEEH verkopen. ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

reeves

Wat maakte m'n dag?

Vier matchboxkes gekocht bij de ata beurs, superfast nr24 team matchbox 4 dezelfde in andere kleurstelling, zit daar toch wel twee zeldzame tussen zekers, ff gezocht en gevonden op eBay de 280€ stuk :o, ze waren 5€ voor de vier, heb niet afgeboden 8)

Groet Tom

Steam.N

Eindelijk mijn 2,4" LCD scherm aan de praat gekregen.
Een paar weken het internet afsnuisteren heeft uiteindelijk de bevrijdende hits opgeleverd.

De schermen die ik had uitgewerkt voor mijn 3.5" scherm zijn herschaald, en de Touch-functie werkt.
Dus ik kan doorheen de schermen wandelen.

Een grote stap om mijn mobiele wisselstraat-controlebox aan de praat te krijgen  :)
Dit heeft absoluut mijn dag gemaakt !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Het was al van de kerstdagen geleden dat ik nog eens tijd had om te knutselen.
Vandaag eindelijk wat bezig geweest.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Bovenleidingsbreuk in Gent Sint-Pieters station, docent gemaild (heb maar 1 verplicht labo op vrijdag en voor de rest niks) of ik mijn labo van thuis uit mocht maken (wat perfect mogelijk is via vpn-verbinding naar het schoolnetwerk), zodoende moest ik niet met de auto naar Gent en ook niet met de trein, wat een heel avontuur zou zijn, met al die door omstandigheden afgeschafte/vertraagde treinen.

Tevens is de basisconfiguratie van mijn Palo Alto next generation firewall klaargeraakt, dus 't werk zit erop voor vandaag. :)

Nu kan ik straks nog een beetje knutselen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan