HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

mnieuwlaet

Ho Ho Ho de kerstman komt vroeg dit jaar.
Net een mail ontvangen dat de bestelde locs 91 onderweg zouden zijn met een besteldienst.
spannend...

philippe_007

Nog geen mail ontvangen  :(
Het zal wel komen zeker.

jb


Thommy

Greetz

Thommy

Michael

Citaat van: mnieuwlaet op 01 oktober 2015, 16:01:27 PM
Ho Ho Ho de kerstman komt vroeg dit jaar.
Net een mail ontvangen dat de bestelde locs 91 onderweg zouden zijn met een besteldienst.
spannend...

Dat is goed nieuws, wellicht krijgen we dan wel een mailtje binnenkort. Maarten hou ons op de hoogte hé.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Chrisrail

Geduld is een mooie deugd.  :-\ :-X
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Michael

Citaat van: mnieuwlaet op 01 oktober 2015, 16:01:27 PM
Ho Ho Ho de kerstman komt vroeg dit jaar.
Net een mail ontvangen dat de bestelde locs 91 onderweg zouden zijn met een besteldienst.
spannend...

Maarten wat geeft de link als plaats aan waar de loc zich bevind? Of is die vandaag afgeleverd?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mnieuwlaet

Neen waren drie mails met zelfde referentie, zending was bestelde decoder.
Helaas maar hoop doet leven, locs komen er wel aan hoor.

ward

Heeft ondertussen iemand hier op het forum zijn loc al in ontvangst mogen nemen?
Ik ben wel benieuwd naar meer foto's van dit model..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

mark7758

Ik heb de hoop al opgegeven en ga voor de vanbiervliet.
Sorry David,
Meer dan 1 jaar wachten en steeds melden dat het model in enkele weken gaat komen.
Ik wens je sterkte met de modelbouw. Maar wees eerlijk en als iemand mailt om info wanneer zijn bestelde model komt Geef dan een eerlijk antwoord.
Niet van dat haal ik niet volgende week, maar met een paar weken moet hij klaar zijn. (En dat was vorige jaar kerst.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

755philippe

En hoe zit het dan met de VTM-trein of de varkenskop ?
Mvg

755philippe

Ben

Dat zal niet veel beter zijn. Het motto van GooverModels is: niks zeggen en vooral klanten niet informeren dan hoef ik me er ook niet aan te houden.  ;)

Gr, Ben.

loco

Nu even serieus.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat je het jammer vindt dat beloftes niet worden nagekomen. Dit is erg en op den duur ook frusterend.
Maar wie onder jullie heeft al eens geprobeerd om zelf iets in serie te maken. Bvb enen simpel goederenwagentje .Niet dat je dit van mij moet doen, en ook niet omdat de beste lui aan wal staan. Neen, als je ook maar geprobeerd iets in serie zelf te maken, dan weet je wat hierbij allemaal komt kijken. Dan weet je dat dit niet vanzelfsprekend is. En dan heb je recht op spreken. Waarschijnlijk ga je dan wel van zelf zwijgen voor iemand die initiatief durft te nemen.
En ja, je hoeft bij David geen voorschot te betalen en je kunt altijd je bestelling afzeggen en je bent zelf niet verplicht om wat je besteld hebt ook daadwerkelijk af te nemen. Waarom dan nog klagen. Geen enkele handelaar die dezelfde voorwaarden aanbiedt.
Ik denk er dus totaal anders over.

mnieuwlaet

#553
De 91 was ook het eerste gemotoriseerde project waar tijdens het proces veel naar boven kwam om aan te passen en te veranderen, veel plaats heb je niet binnenin. En inderdaad de communicatie loopt soms wat stroef maar die varkens neus zal zeker sneller klaar zijn met al hetgeen hij geleerd heeft. Als je alles alleen doet is het zeker niet gemakkelijk, ik heb liever dat hij gestaag vordert dan elke minuut op het forum antwoord  :D.
ik hoop de 91 na mijn examen treinbesturing (volgende donderdag) te ontvangen en hopelijk voor kerstmis.
ik blijf alvast zijn initiatieven steunen.

doomslu

Citaat van: loco op 11 november 2015, 20:05:47 PM
Nu even serieus.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat je het jammer vindt dat beloftes niet worden nagekomen. Dit is erg en op den duur ook frusterend.
Maar wie onder jullie heeft al eens geprobeerd om zelf iets in serie te maken. Bvb enen simpel goederenwagentje .Niet dat je dit van mij moet doen, en ook niet omdat de beste lui aan wal staan. Neen, als je ook maar geprobeerd iets in serie zelf te maken, dan weet je wat hierbij allemaal komt kijken. Dan weet je dat dit niet vanzelfsprekend is. En dan heb je recht op spreken. Waarschijnlijk ga je dan wel van zelf zwijgen voor iemand die initiatief durft te nemen.
En ja, je hoeft bij David geen voorschot te betalen en je kunt altijd je bestelling afzeggen en je bent zelf niet verplicht om wat je besteld hebt ook daadwerkelijk af te nemen. Waarom dan nog klagen. Geen enkele handelaar die dezelfde voorwaarden aanbiedt.
Ik denk er dus totaal anders over.
Ik ben het met je eens, Peter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *