HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Brunel

Citaat van: Michael op 31 december 2015, 00:50:20 AM
Citaat van: mark7758 op 30 december 2015, 21:12:36 PM
Ik heb mail.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dus wie weet.

Ik had laat in de middag ook nog zo'n mail van David.........

Wat was eigenlijk de boodschap van die mails?

mark7758

Dat er nog steeds aangewerkt wordt en of ik nog steeds een model wil.
Ben ik blij. Ja. dat het ooit komt.
Alleen onzeker wanneer.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

In de laatste mail die ik van David kreeg, had David over nog een klein beetje geduld, de loks werden getest, is inmiddels ook een week geleden, maar ja als je een paar honderd loks moet testen is dat ook niet klaar in een middag he.

Laten we maar zeggen we zijn in blijde verwachting.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Houdini

Raar, ik krijg die mails waarvan sprake niet...

Chrisrail

Citaat van: Michael op 15 januari 2016, 13:52:50 PM
Laten we maar zeggen we zijn in blijde verwachting.

't Zal wel een ezelsdracht zijn......... :-X :-X
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Michael

Citaat van: Houdini op 15 januari 2016, 14:27:49 PM
Raar, ik krijg die mails waarvan sprake niet...
Als je David mailt , krijg je antwoord.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

philippe_007

Ik ben juist even op de site van goovermodels gaan kijken,

hier wat er op de site staat:

Project 90/91:

Naarstig werken we verder aan de assemblage van de voor bestelde rangeerdiesel locs

HLR90/91.   Tegen einde van dit jaar zouden de meeste modellen uitgeleverd moeten zijn.

Zodra de door jouw voor bestelde ref. in verzending gaat krijgt U hiervan melding via het shop systeem.   Als tegemoetkoming voor het lange wachten voorzien we in het eerste kwartaal een tegemoetkoming naar ALLE klanten die deze kleine rangeer loc bij ons bestelde.

Wat precies ligt vast en zal in het eerste kwartaal gecommuniceerd worden.


dat maakt mij nieuwsgierig...

Houdini

Citaat van: Michael op 15 januari 2016, 17:14:46 PM
Citaat van: Houdini op 15 januari 2016, 14:27:49 PM
Raar, ik krijg die mails waarvan sprake niet...
Als je David mailt , krijg je antwoord.

Ik begreep hier toch dat dit een soort van automatische mails waren?


philippe_007

Jelle,

nee, Michael (ik doe dat ook) stuurt regelmatig eens een mail naar David met de stand van zaken...

Mvg,
Philippe

Houdini

Ok, thx Philippe en Michael.
Dan ga ik hem ook eens contacteren.

knibbelknabbel

Citaat van: philippe_007 op 15 januari 2016, 17:56:52 PM
Jelle,

nee, Michael (ik doe dat ook) stuurt regelmatig eens een mail naar David met de stand van zaken...

Mvg,
Philippe

Hehe, ik ook... Daarom dat hij misschien niet kan verderwerken, hij is altijd mails aan het beantwoorden  ;)

Nee, serieus; leuk dat hij aan een tegemoetkoming denkt...

Michael

Toch gek dat alleen in dit draadje steeds weer het lange wachten terug komt, over de desiro van VBV die in het najaar 2015 geleverd zou worden hoor je niemand????
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Citaat van: Michael op 15 januari 2016, 21:13:37 PM
Toch gek dat alleen in dit draadje steeds weer het lange wachten terug komt, over de desiro van VBV die in het najaar 2015 geleverd zou worden hoor je niemand????
Omdat men weet dat die er ook effectief zal komen, misschien met een maand vertraging, maar veel meer zal dat niet zijn, hetzelfde geldt voor de 1 van VBV, die is er ook wel degelijk gekomen, de digitale 1 à 2 maand later dan gepland, maar ze zijn er ondertussen toch wel zo goed als denk ik.

Hier is het eerder een aaneenschakeling van uitstel, uitstel, dan waren er zogezegd al eens geleverd, dan eentje die zogezegd verloren is gegaan nadat het locje zogezegd verstuurd was geweest en dan weer een aaneenschakeling van loze beloftes en uitstel.

Ik heb niks tegen Goover models en hun producten, maar mijn bovenstaande paragraaf doet de reputatie van een bedrijf niet veel goed. Indien VBV op die manier zou te werk gegaan zijn met al hun projecten tot nu toe dan hadden ze van mij dezelfde lading negatieve kritiek kosteloos en voor niks kunnen ontvangen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

#598
Heb het voorspeld dat het 2016 zou zijn...en hopelijk is dat waarheid over enkele maanden dat de Disero er zal zijn....trouwens al een monster te aanschouwen in de winkel...
is een verschil met later zoals de msm aanbieding dan blijven wachten....en idd. zoals Olivier aanhaalde, als VBV zo handelde was het vertrouwen bij me al laaaaaaang gedaan ...

doomslu

Olivier, heb je er ene besteld?

Waarom wordt dit telkens opgerakeld, als je goed weet hoe de vork aan de steel zit?
David heeft toch al voldoende uitleg gegeven?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *