Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

OlivierV

Citaat van: doomslu op 15 januari 2016, 21:23:05 PM
Olivier, heb je er ene besteld?

Waarom wordt dit telkens opgerakeld, als je goed weet hoe de vork aan de steel zit?
David heeft toch al voldoende uitleg gegeven?
Nee, ik heb er geen besteld en ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: OlivierV op 15 januari 2016, 21:29:10 PM
Citaat van: doomslu op 15 januari 2016, 21:23:05 PM
Olivier, heb je er ene besteld?

Waarom wordt dit telkens opgerakeld, als je goed weet hoe de vork aan de steel zit?
David heeft toch al voldoende uitleg gegeven?
Nee, ik heb er geen besteld en ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Prima, dan heb je er ook geen probleem mee dat het wat langer duurt!  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

vaak worden hier uitspraken gepost en daarop komen reacties(nu deze van Olivier, maar het kon er eveneens een reactie van een ander geweest zijn.) ;)

mnieuwlaet

David is volop bezig elke loc te testen en in te pakken! De volgende weken  zouden de meeste locs verzonden worden.
Ik denk dat iedereen tevreden zal zijn met de tegemoetkoming van David, ook al is dat niet echt nodig maar wel sympathiek!
Dit weet ik nu na telefonisch contact. Het is een modelspoorman zoals velen, een beetje vertrouwen, geduld en we hebben een leuk model van de 91 aan een (h) eerlijke prijs. Slaap wel allen.

Rangeerduivel

#604
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 januari 2016, 21:53:33 PM
vaak worden hier uitspraken gepost en daarop komen reacties(nu deze van Olivier, maar het kon er eveneens een reactie van een ander geweest zijn.) ;)
Ja en het is nu toevallig een reactie van mij,en wees gerust,het zal de laatste zijn,
maar als maten van mij aangevallen worden dan valt men mij aan,en het werd mij nu net iets te veel!
Tenslotte heb ik er geen baat bij dat Goover reclame betaalt in de MSM.(voor de goede verstaander!)
Niemand,ook ik niet,ga maar na en laat vooral DIT duidelijk zijn,heeft ooit kritiek geleverd op de producten van Goover.
Het enige heikele punt zijn de beweringen van David en zijn "getrouwen",die ik een bende naievelingen noem.
Ik kan een bladzijde vullen met links over dit thema,gelogen beweringen maw.
Het zijn trouwens reacties van diezelfde naievelingen die er,weliswaar in een ander topic, voor gezorgd hebben dat ik al geruime tijd niets meer post op dit forum,en in de toekomst ook niet meer van plan ben dat te doen..
Citaat van: doomslu op 15 januari 2016, 21:23:05 PM
Olivier, heb je er ene besteld?

Waarom wordt dit telkens opgerakeld, als je goed weet hoe de vork aan de steel zit?
David heeft toch al voldoende uitleg gegeven?
Hoe zit de vork dan aan de steel Luc?
Hoe effectief is de uitleg die David gegeven heeft ten gronde uit Luc?
Het doet niets ter zake of Olivier een loc besteld heeft al dan niet,hij volgt gewoon dit draadje en ziet ook de belachelijke onwaarheden die hierin verkondigd worden.
Volgens mij enkel loze beloften zoals ' ja,we werken er aan,en ja, binnenkort komt hij er en ja hij is verstuurd maar waarschijnlijk zoekgeraakt bij DPD  ::),en ja er zijn er al een aantal uitgeleverd maar toevallig was er niemand van dit forum bij de gegadigden,en ja....
Ik heb,moet ik eerlijkheidshalve bekennen,mijn geld van David teruggestort gekregen,maar ik had het liever gezien moest hij gezegd hebben van"kijk mannen,dit project gaat een beetje boven mijn verwachtingen en de verkeerde kant op",dan dat hij zijn klanten behandelt als naieve kinderen,en dan zou mijn loc er ook nog gereserveerd gestaan hebben.
Naieve kinderen die gelukkig zijn als ze gebeld worden of een mail krijgen(stel je voor,een mail of telefoontje van de fabrikant zelf! ::),wat een eer!),maar gewoon te naief zijn om te beseffen dat ze weer met wat loze beloften gesust zijn(om het zacht uit te drukken,anders had ik geschreven "er ingespeeld werd op hun kinderlijk karakter"!).
Neem nu van mij aan,en laat dit duidelijk zijn;
Ik heb niets tegen David als persoon,ook niet tegen Goover-models als bedrijf,en zeker niet tegen zijn produkten op zich,maar wel iets tegen de manier van optreden tegenover zijn klienteel.
Ik hoop van harte,en dat meen ik,dat David het locje zeer binnenkort op de markt krijgt,en het geinvesteerde geld dermate kan binnenrijven,waar hij ten allen tijde recht op heeft,maar dat hij ook inziet dat zijn klienteel niet enkel uit naieve kinderen bestaat!

alhoewel....

Indien iemand zich geroepen voelt mijn beweringen tegen te spreken,doe maar gerust,maar enige reactie van mezelf zal achterwege blijven...
Het ga jullie goed.

;)

philippe_007

Rudy,
dat je nog wel of niet gaat reageren dat beslis je zelf, we kennen uw gedacht.

Zoals je zelf aanhaalt, de productie gaat een stuk trager dan voorzien, of het te maken heeft met het aantal bestelde exemplaren of technische problemen laat ik in het midden.
Elke koper heeft de kans gehad (of nog?) om zijn bestelling te annuleren en zijn geld terug te krijgen. Ik zie daar dus geen probleem.
Deze die er voor gekozen te hebben om te wachten, vroeg of laat worden we beloond.
Maar zijn we naif omdat we wachten? Ik denk het niet.  Dat de communicatie beter en transparanter zou moeten daar ben ik mee eens. Dat is voor mij geen reden om mijn aankoop te annuleren.

En ik heb het reeds verschillende malen gepost, er wordt heel veel kritiek gegeven over het initiatief en meestal (of bijna altijd) is dat door mensen die geen model besteld hebben. Deze die een besteld hebben, hebben precies veel minder probleem om te wachten.

Ben

Citaat van: philippe_007 op 16 januari 2016, 01:32:19 AM

En ik heb het reeds verschillende malen gepost, er wordt heel veel kritiek gegeven over het initiatief en meestal (of bijna altijd) is dat door mensen die geen model besteld hebben.


Zal best. Maar moet je zelf iets besteld hebben vooreer je een mening mag geven over de prestaties?

Ik ben een potentiële klant van Goovers. Niet voor de HLD maar voor de NL treinstellen die komen maar er allang hadden moeten zijn. Dat is niet wat ik vind maar wat Goovers elke keer zelf meldt.

Nu is het weer wachten op een correct bedrukte doos want er zijn witte geleverd, beetje raar dat je daar op 23 december achter komt:



Al met al wekt Goovers geen vertrouwen bij mij.

Gr, Ben.

itchy

Citaat van: Michael op 15 januari 2016, 17:14:46 PM
Citaat van: Houdini op 15 januari 2016, 14:27:49 PM
Raar, ik krijg die mails waarvan sprake niet...
Als je David mailt , krijg je antwoord.
Naar welk e-mail adres sturen jullie dan? Ik heb gemaild naar david [at] goovermodels [punt] be op 19/9, 9/10, 12/11 en ook een bericht gelaten via de goover store klantenservice (komt blijkbaar ook toe op bovengenoemd adres) op 18/11; van dit laatste bericht heb ik een bevestiging van ontvangst gekregen ('uw bericht is succesvol verzonden').  Geen reactie...  Heb ik een fout e-mail adres?!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Peter

Dat er lang gewacht moet worden op de 91 van David is inderdaad juist. We weten wel dat David zijn uiterste best doet om ze te kunnen leveren.
Het tenslotte zijn eerste gemotoriseerd model, en hij betaald hier samen met verschillende tegenslagen zijn leergeld voor.

Maar helemaal eerlijk wordt hij door sommigen hier toch niet behandelt. Moest er evenveel geklaagd worden op de LSM modellen waar al jaren op gewacht wordt, dan zou het toch al wat eerlijker lijken. Of mag ik over de langjarige wachtijden van LSM niets zeggen?

Dus wat mij betreft; Een van de dagen zal ieder (die er een besteld hebben) zijn 91 wel ontvangen. Daar ben ik zeker van.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 16 januari 2016, 00:24:37 AM
...
Het doet niets ter zake of Olivier een loc besteld heeft al dan niet,hij volgt gewoon dit draadje en ziet ook de belachelijke onwaarheden die hierin verkondigd worden.
...

Volgens mij wel. Als je zelf niet betrokken bent mag je uiteraard wel jouw mening geven, maar ik voel bij Olivier gewoon het plezier om te blijven 'stoken' en dat gaat niet volgens mij.
Het brengt NIETS bij.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Citaat van: Ben op 16 januari 2016, 07:34:10 AM
Citaat van: philippe_007 op 16 januari 2016, 01:32:19 AM

En ik heb het reeds verschillende malen gepost, er wordt heel veel kritiek gegeven over het initiatief en meestal (of bijna altijd) is dat door mensen die geen model besteld hebben.


Zal best. Maar moet je zelf iets besteld hebben vooreer je een mening mag geven over de prestaties?

...
Gr, Ben.

Nee Ben, iedereen mag zijn mening geven,
maar als er telkens als iemand vraagt of er al nieuws is de zelfde kritiek wordt gegeven, dan is het volgens mij niet meer uw mening geven, maar afbreken.

itchy

Citaat van: itchy op 16 januari 2016, 09:47:38 AM
Citaat van: Michael op 15 januari 2016, 17:14:46 PM
Citaat van: Houdini op 15 januari 2016, 14:27:49 PM
Raar, ik krijg die mails waarvan sprake niet...
Als je David mailt , krijg je antwoord.
Naar welk e-mail adres sturen jullie dan? Ik heb gemaild naar david [at] goovermodels [punt] be op 19/9, 9/10, 12/11 en ook een bericht gelaten via de goover store klantenservice (komt blijkbaar ook toe op bovengenoemd adres) op 18/11; van dit laatste bericht heb ik een bevestiging van ontvangst gekregen ('uw bericht is succesvol verzonden').  Geen reactie...  Heb ik een fout e-mail adres?!
Ter info: ik heb er eentje besteld. Kan iemand me bevestigen of dit wel degelijk het juiste e-mail adres is aub? Ik zit niet op Facebook, kan de updates daar dus niet (meer) volgen. Ik ben niet ongeduldig, maar ik weet wel graag van iets...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

mark7758

vervang David voor info en het zou moeten werken
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

OlivierV

Citaat van: doomslu op 16 januari 2016, 09:58:38 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 16 januari 2016, 00:24:37 AM
...
Het doet niets ter zake of Olivier een loc besteld heeft al dan niet,hij volgt gewoon dit draadje en ziet ook de belachelijke onwaarheden die hierin verkondigd worden.
...

Volgens mij wel. Als je zelf niet betrokken bent mag je uiteraard wel jouw mening geven, maar ik voel bij Olivier gewoon het plezier om te blijven 'stoken' en dat gaat niet volgens mij.
Het brengt NIETS bij.
Plezier is er zeker niet bij Luc en om stoken gaat het al helemaal niet, want stoken is iets wat niet in mijn aard ligt. Plezier maken wel, maar stoken met plezier maken associëren, daar doe ik niet aan mee.
Ik zit eerder een beetje in met degenen die zich "telkens laten bedotten" zeg maar.

Het is ook niet dat ik niks van Goover models in mijn collectie heb zitten, maar de zaken die ik heb zijn wel gekocht uit een beschikbare voorraad van een winkelier of webwinkel, want Goover models maakt wel degelijk mooie producten. Tevens al ge een vraag hebt over iets dan voorziet David je wel heel snel van repliek (e-mail), dus tot daar aan toe ok.

Stel je voor dat MSM hetzelfde deed met de actie van 2015 en dat jullie elke maand zeggen ja dan gaat hij er komen of dan zijn er al zoveel verzonden terwijl het geen waar is. Dat is verre van correct te noemen.

'k Ga der mij hier niet verder mee moeien, ik zie wel of die 91 en al de andere gemotoriseerde voorwerpen van Goover er ooit wel komen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Ben

Het is ook een beetje dubbel op dit forum. Fabrikanten mogen hier posten en dus ook reclame maken. Da's een keus, ik heb daar geen oordeel over. Maar als je je als fabrikant op een forum begeeft en dit ook als spreekbuis gebruikt om bijvoorbeeld over levertijden en voortgang te posten ben je m.i. als fabrikant verkeerd bezig.

Waar het gaat om Goovers telt voor mij maar één ding: het officiële kanaal, de website dus. En juist daar laat Goovers het afweten. Ik zou wel eens een fatsoenlijke beschrijving en foto's willen zien van bijvoorbeeld de Wadloper. Het ontbreekt......

Over fabrikanten en leveranciers: zij lezen mee op ALLE fora in binnen en buitenland, zelf of via importeurs, stromannen of hoe dan ook. Zij lezen dus positieve en negatieve kritiek en velen doen er iets mee waar het gaat om verbetering in kwaliteit en uitvoering van hun producten. In mijn beleving is Goovers de uitzondering, zij leren niet van gemaakte fouten.

Gr, Ben.